Regulament Remy (Rummy)

UPDATE: Aveti aici si regulamentul de canasta.

De o vreme ne-am apucat sa jucam Remy cu Ella si cu Raca si de fiecare data noi baietii suntem furati pe fatza :D cica nu stim regulamentul, asa ca l-am cautat pe net si-l pun aici ca sa stim de unde sa-l luam cand avem nevoie si sa mai castigam si noi :P

Ca o paranteza, m-am jucat pe telefon o multume de Remy-uri, din pacate, n-am gasit nicio varianta identica cu ce “romaneasca”. Daca stiti voi lasati un comentariu.

So, revenind la clasicul joc, avem asa:

Setul de joc:

Setul are 4 table de joc si 106 piese dintre care:

  • 104 sunt numerotate de la 1 la 13 si de patru culori diferite, fiecare culoare avand doua serii de la 1 la 13.
  • 2 piese au imaginea unui chip pe ele si acestea se numesc “joly”.

piese01

Numarul de jucatori este 2, 3 sau 4.
Jocul se joaca in sens trigonometric.

Pregatirea jocului:

Fiecare dintre jucatori isi ia cate o tabla de joc.

Piesele se amesteca cu fata in jos pe masa, iar apoi se construieste un zid format din 15 gramezi de cate 7 piese. Piesa care ramane in plus este folosita la facutul jocului de catre unul dintre jucatori ales pentru prima data aleator, dupa care de la al II-lea joc cel ce face piesele fiind cel din dreapta celui care le-a facut anterior.

Cel ce face piesele ia piesa ramasa in plus si o aseaza in gramada cu numarul de pe ea, numarata fie de la stanga la dreapta fie de la dreapta la stanga, ridicand prima piesa si punand-o pe aceasta in locul ei. Piesa ridicata se aseaza pe urmatoarea gramada cu fata in jos.

piese02

Aceasta gramada se da jucatorului din dreapta celui care a facut piesele, acesta fiind si primul jucator. Gramezile se impart in continuare, fiecarui jucator revenindu-i cate 2 gramezi. Dupa ce fiecare jucator si-a primit gramezile, gramada imediat urmatoare se pune peste urmatoarea gramada marcandu-se astfel de unde se vor trage pe viitor piesele. La impartire daca se ajunge la sfarsitul gramezilor si inca mai trebuie impartite la jucatori atunci se continua impartirea acestora din celalalt capat.

Inainte ca jocul sa inceapa cand fiecare jucator isi vede piesele poate sa anunte “dubla” sau “dublele” (“dubla” se considera doua piese de aceeasi valoare si culoare) fara sa le arate si sa faca schimb de duble cu ceilalti jucatori. In cazul in care unul din jucatori are 3 duble, acesta are posibilitatea de a “strica jocul” adica de a se reamesteca piesele.

Dublele sunt de 3 tipuri:

  • “dubla mica” – de la 2 la 9
  • “dubla mare” – de la 10 la 13
  • “dubla cheie” sau “cui” – 1

Jucatorul care are aceeasi piesa ca numar si culoare cu cea cu care a fost facut jocul poate sa anunte “atu” si primeste un bonus de 50 puncte la finalul jocului.

Jocul:

Primul jucator (singurul cu 15 piese pe tabla de joc) incepe jocul punand pe masa una din piesele nedorite de pe tabla. Aceasta piesa nu poate fi folosita in nici un fel de catre nici un jucator. In acel moment vine randul urmatorului jucator (in sens trigonometric) sa traga o piesa din gramada inaltata, care la randul sau va lasa jos o piesa de pe tabla. Piesele lasate jos la sfarsitul fiecarui tur sunt asezate in coloana  sau “sir” (in ordinea jucatorilor), prima piesa (cea care nu poate fi folosita) este asezata  invers decat celelalte, marcand inceputul sirului (coloanei).

Tura jucatorului incepe prin a lua o carte si se termina prin a lasa o carte jos, astfel incat pe tabla sa fie cel mult 14 piese la terminarea turei.

piese03

Obiectivul jocului este de a “etala” piesele de pe tabla asezandu-le in suite sau formatii in dreptul sau pe masa de joc.

Cele doua tipuri de combinatii de piese folosite la etalare sunt:

  • “suita” – cel putin 3 piese consecutive ca valoare si de aceeasi culoare. 1 poate fi folosit in formatie cu 2 si 3 (1-2-3) sau in formatie cu 12 si 13 (12-13-1), dar nu poate niciodata sa fie folosit in mijlocul unei suite (13-1-2).

piese04

  • “terta” – cel putin 3 piese cu aceeasi valoare dar de culori diferite.

piese05

Cei 2 joly pot substitui orice piesa din joc cu scopul de a alcatui o suita sau terta.

Prima etalare are cateva restrictii:

Valoarea pieslor etalate sa fie de minim 45 puncte.

La etalare trebuie sa existe minim o suita sau, daca aceasta nu este, etalarea se poate face cu o terta de 1 fara sa se etaleze si celelalte terte de pe tabla de joc (in caz ca ele exista), acestea ramanind pentru etalarea din tura urmatoare.

Etalarea se face numai dupa ce s-a incheiat prima tura.
La etalare nu este obligatoriu sa se scoata toate formatiile de pe tabla, important este ca etalarea sa aiba minimul de 45 puncte. Piesele se pot pastra pentru o viitore rupere sau pentru o etalare mai tarziu cu riscul ca daca cineva inchide aceste puncte sa se scada in loc sa se adune.
Astfel valorile pieselor pentru etalare sunt dupa cum urmeza:

2-95 puncte fiecare
10-1310 puncte fiecare
1 in formatie de 1-2-35 puncte
1 in formatie de 12-13-110 puncte
1 in terta25 puncte fiecare
Joly ia valoarea cartii pe care o inlocuieste

La etalarile din turele urmatoare nu mai exista restrictii la crearea de formatii si se pot lipi piese de pe tabla la formatiile deja existente pe masa. Daca se lipeste o carte la una din formatiile celorlalti jucatori atunci la sfarsitul jocului aceasta trebuie recuperata. Pentru a nu se uita care a fost cartea lipita se poate lua piesa imediat urmatoare sau anterioara. In cazul in care piesa lipita este cu o valoare mai mare decat piesa langa care se lipeste, atunci se pot lua carti din alte formatii astfel incat sa se obtina valoarea cartii lipite.

Dupa ce a trecut prima tura:

Se poate alege dintre: a lua o piesa din gramezile formate la inceputul jocului sau de a “rupe” ultima piesa din sir, cu conditia ca aceasta sa fie folosita in formatie la etalare in aceeasi tura. In caz contrar se se poate lua piesa fara etalare dar jucatorul este obligat sa anunte ca joaca pe tabla.
Se poate rupe sirul de oriunde (in afara de prima piesa) doar daca jucatorul este deja etalat, sa aiba minim 4 piese pe tabla si sa foloseasca piesa rupta in formatie in tura respectiva, iar piesele urmatoare acesteia se pot pune pe tabla sau se pot etala si ele (in cazul in care se alcatuiesc formatii) sau se pot lipi la formatiile deja existente.

Piesele lipite se pastreaza pe masa cu fata in jos, acestea nu mai pot fi folosite in alte formatii.

“Folosirea joly-ului” – Joly-ul etalat poate fi schimbat cu piesa pe care o inlocuieste de catre orice jucator doar o singura data prin intoarcerea joly-ului cu fata in jos in formatie, iar jucatorul care schiba joly este obligat sa foloseasca piesa pe care o inlocuia joly intr-o formatie in aceeasi tura, asezand-o si pe aceasta tot cu fata in jos.

Joly se poate lipi pe parcursul jocului la oricare dintre formatiile etalate de jucatorul care il lipeste. Joly nu se poate lipi la ceilalti jucatori.
Daca joly este etalat de unul din jucatori intr-o terta alaturi de 2 carti, atunci pentru folosirea lui trebuie sa se lipeasca amandoua piesele de aceeasi valoare cu cele deja etalate dar de culori diferite de acestea.
Se poate lipi o piesa la o terta care contine un joly si 2 carti, dar joly nu poate fi folosit pana nu este lipita si cea de a patra piesa. Jucatorul care lipeste a patra piesa poate folosi joly-ul.

Jucatorul este obligat sa anunte cand mai are cel mult 3 piese pe tabla de joc. In caz contrar acesta poate fi penalizat la sfarsitul jocului cu 500 puncte, fara sa se ia in calcul si punctele facute in timpul jocului sau punctele de pe tabla de joc.

Daca pe tabla de joc au ramas trei piese atunci jucatorul nu poate sa mai rupa decat ultima piesa.

Daca pe tabla de joc au ramas una sau doua piese atunci jucatorul nu mai poate rupe ultima carte din sir, fiind obligat sa traga o piesa din gramada. Aceste carti de pe tabla trebuie lipite, nu se mai poate face formatie cu ele, chiar daca prin tragerea unei carti de jos jucatorul are in acel moment 3 carti pe tabla, deoarece una din cele 3 carti este obligat sa o lase jos in sir la sfarsitul turei.

Jocul se incheie cand unul din jucatori termina piesele de pe tabla sa de joc, ultima carte pe care o lasa jos fiind cartea de inchidere.

Rar se intampla ca gramezile de la inceput sa se termine inainte ca unul din jucatori sa castige, in acel moment jocul se incheie.

Numararea punctelor:

La fiecare sfarsit de joc se numara punctele obtinute astfel:

2-95 puncte fiecare
10-1310 puncte fiecare
125 puncte fiecare
Joly50 puncte fiecare
Inchiderea50 puncte
Atu50 puncte

Punctele etalate si lipite se aduna iar punctele de pe tabla se scad.

Jucatorului care nu a etalat pana cand unul din ceilalti jucatori a inchis i se scad 100 puncte fara sa se mai numere punctele de pe tabla, iar daca jucatorul care a anuntat atuul nu a etalat pana la sfarsitul jocului atunci i se scad cele 100 puncte dar i se adauga 50 puncte pentru ca a anuntat atuul la inceputul jocului, scazindu-i-se in final doar 50 de puncte.

In cazul in care jucatorul inchide cu 1 sau joly atunci punctajul obtinut de acesta in joc se dubleaza.

Daca piesa folosita la facutul jocului este 1 sau joly atunci se spune ca este “joc dublu”, iar la sfarsitul jocului punctajul obtinut de fiecare jucator se dubleaza.

Cand jocul se incheie prin terminarea gramezilor atunci nici un jucator nu primeste cele 50 puncte de la inchidere, iar fiecare jucator isi aduna punctele etalate si lipite si le scade pe cele de pe tabla de joc.
Se poate intampla ca unii jucatori sa faca mai multe puncte decat cel care a inchis.

Se poate intampla ca la un joc dublu, unul din jucatori sa inchida cu 1 sau joly, atunci punctajul obtinut de acesta se inmulteste cu 4.

Jocul pe tabla:

Jocul pe tabla consta in crearea de formatii pe tabla de joc, fara a le etala. Jucatorul care a optat pentru acest tip de joc nu poate lipi piese la ceilalti jucatori si nu poate nici sa foloseasca un joly etalat.

Pentru ca unul din jucatori sa joace pe tabla, el trebuie sa anunte acest lucru in primele 3 ture.

Jucatroul care a ales acest tip de joc nu poate sa rupa din sir decat ultima carte.

La jocul pe tabla exista riscul de a ramane cu piesele pe tabla de joc si un alt jucator sa inchida. In acel moment jucatorului pe tabla i se scad 100 puncte ca si unui jucator care nu a apucat sa etaleze.

Tipurile de jocuri pe tabla sunt:

TipulObservatiiPunctaj
SimpluSuite si terte, fara restrictii500
Bete2 terte de cate 4 piese si 2 terte de cate 3 piese700
Mozaic
  • se va realiza o suita completa (de la 1 pina la 1)
  • trebuie sa nu existe 2 piese consecutive de aceeasi culoare
  • primele 4 piese trebuie sa fie de cele 4 culori
  • 1 de la inceput trebuie sa aiba alta culoare decat 1 de la sfarsit
1000
Bicolor2 suite in 2 culori1200
Duble7 perechi de duble1300
Monocolor
  • se va realiza o suita completa (de la 1 pana la 1)
  • toate piesele sunt de aceeasi culoare
1500
Ti-a placut acest articol?
comentarii Facebook
626 comentarii
  1. anca 9 May 2008 @ 13:42

    foarte tare, mersi mult. joc remy de cand ma stiu si intotdeauna sunt discutii cand joci cu parteneri noi, pentru ca fiecare stie un regulament propriu. de acum va fi usor de indicat varianta generala :)

    Raspunde
  2. criserb 9 May 2008 @ 14:08

    Nu ai pentru ce Anca, sunt sigur ca nu esti singura care o sa aiba nevoie de el… si noi mai avem din cand in cand, mai ales atunci cand ne certam :P

    Raspunde
  3. dana 9 May 2008 @ 17:59

    atunci cand te certi tu singur vrei sa zici :P …..Raca …Ela unde sunteti sa vedeti ce a scris pe blog :)))…data viitoare ne taxeaza:P

    Raspunde
  4. Oana 9 May 2008 @ 19:48

    Foarte util, multumesc. Acum pot sa il dau pe Dan cu capul de monitor cand mai comenteaza si face el regulile aiurea…

    Raspunde
  5. Ghiocel07 9 May 2008 @ 20:30

    Vreau si eu sa joc ! Dar la noi in familie este cineva care se supara cand pierde, asa ca…..%-(^:)^>:p

    Raspunde
  6. sip 9 May 2008 @ 22:29

    Da … da-i plecat …:-w

    Raspunde
  7. MARIO 10 May 2008 @ 23:19

    Acum ne putem da si noi cu capul de monitor , pt k noi suntem 1000 si fiecare cu regulile ***** si acum tot eu ma dau cu capul de monitor pt k ” regulile ” voastre nu sunt bune ( CHIPURILE ) … off , msm ptr reguli , sunt cele mai bune din cate am cautat pe tot internetul ***** :x

    Raspunde
  8. criserb 12 May 2008 @ 07:33

    @mario – asa zic man cei care pierd, ca regulile nu sunt bune :P sunt f bune astea. Le-am cautat si eu mult pe net le-am pus aici gandindu-ma ca o sa am nevoie… nu ma gandeam ca mai sunt si altii ca mine :)

    Raspunde
  9. alunitza 8 Jun 2008 @ 04:54

    atuul nu se poate folosi in joc?

    Raspunde
  10. criserb 8 Jun 2008 @ 11:54

    @alunitza – atuul se poate folosi doar cand inchizi jocul cu el… asta e singura posibibilitate

    Raspunde
  11. Mireille 9 Jun 2008 @ 14:50

    buna…e aiurea rau cu regulile astea.niciodata nu va sosi momentul in care cineva sa zica:da,asa se joaca! eu de cate ori joc cu cineva mereu regulile sunt altele…asta este…oricum dak se stabilesc bine de la inceput si toti lasa de la ei si sunt de acord e ok.bafta la puncte la toti!!!

    Raspunde
  12. Mireille 9 Jun 2008 @ 14:51

    buna…e aiurea rau cu regulile astea.niciodata nu va sosi momentul in care cineva sa zica: da,asa se joaca! eu de cate ori joc cu cineva mereu regulile sunt altele…asta este…oricum dak se stabilesc bine de la inceput si toti lasa de la ei si sunt de acord e ok.bafta la puncte la toti!!!

    Raspunde
  13. radu 16 Jun 2008 @ 16:48

    se poate lua atuul de la masa?cum si in ce conditii?multumesc astept raspunsul pe adressa de mail!

    Raspunde
  14. criserb 17 Jun 2008 @ 08:22

    radu atuul nu se poate lua doar atunci cand vrei sa inchizi cu el, este singura modalitate in care poate fi folosit.

    Raspunde
  15. Ramona 7 Jul 2008 @ 13:44

    buna,as avea si eu o nelamurire cand ai terta de un 1 pe tabla si inca nu ai coborit jos pe tabla fiecare 1 este numarat avand 5 puncte si cand esti coborit este numarat 25 sau nu e asa?astept raspuns va multumesc

    Raspunde
  16. criserb 7 Jul 2008 @ 13:56

    @Ramona – valoarea lui 1 este de 25 de puncte in tertz chiar daca este pe tabla, chiar daca este “coborat”

    Raspunde
  17. aly 20 Jul 2008 @ 20:03

    joc dublu? la jolly sau cum… alti joaca la carte rosie alti la 1 protii.. eu spun k doar la jolly se face alex_g4g@yahoo.com si se spune k te poti etala si cu tertza de 1 … daca stie careva sa ma anuntze pls ms mult :)>-

    Raspunde
  18. criserb 21 Jul 2008 @ 11:09

    Daca piesa folosita la facutul jocului este 1 sau joly atunci se spune ca este “joc dublu”, iar la sfarsitul jocului punctajul obtinut de fiecare jucator se dubleaza.

    Mai este punctat “dublu” daca inchizi pe tabla si daca inchizi cu Jolly :)

    Raspunde
  19. laura 21 Jul 2008 @ 16:19

    si eu vreau sa intreb ceva, cu atuul cum se poate inchide, punandu-l intr-o formatie de pe tabla, respectiv ultima formatie de pe tabla, sau lipindu-l intr-una din formatiile etalate

    Raspunde
  20. criserb 21 Jul 2008 @ 16:45

    @laura – Ca sa inchizi cu atuul trebuie ca el sa fie ultima piesa de care ai nevoie, il iei si il pui in formatia la care se lipeste si dai jos o piesa :)

    Asta e tot…

    Raspunde
  21. Lavinia 29 Jul 2008 @ 14:05

    Am si eu o nelamurire, poate puteti sa ma ajutati, de exemplu, am avut atuul la inceputul jocului,asta inseamna 50 de puncte iar la sfarsit am inchis cu el,deci imi dublez punctajul. Acum,sa zicem k am facut 200 de puncte, le inmultesc si adaug 50 deci ar veni 450 de puncte sau 200+50 atuul*2=500.Care e varianta corecta?

    Raspunde
  22. criserb 29 Jul 2008 @ 14:35

    Varianta corecta e a 2-a deci se aduna toate punctele care le ai si se inmulteste cu 2 :)

    Raspunde
  23. lory 19 Aug 2008 @ 15:11

    am si eu o intrebare . poti sa te lipesti pe parcursul jocului si la tine si la celalat partener sau poti sa rupi si de la tine si de la altii????

    Raspunde
  24. criserb 19 Aug 2008 @ 15:25

    @lori – poti sa te lipesti pe parcursul jocului la cine vrei tu, nu exista vreo restrictie in acest sens, dar sa rupi de la altii.. asta nu inteleg… poti sa rupi doar de pe masa din piesele alea care le da jos fiecare jucator (care nu-i trebuie) de altundeva nu poti sa rupi…

    Raspunde
  25. lory 19 Aug 2008 @ 15:28

    exact la ce ai zis tu ma refeream . mersi frumos, imi e de mare folos regulamentul:d

    Raspunde
  26. criserb 19 Aug 2008 @ 15:34

    sa cresti mare :)

    Raspunde
  27. romel 4 Sep 2008 @ 12:56

    spune-mi te rog ,in caz ca vrei sa inchizi pe tabla, iti trebuie neaparat suita sau ma rog terta, sau indiferent ,orice formatie e buna.Si inca o chestie, tot cu inchisul pe tabla, am auzit varianta ca toate piesele trebuie sa fie bune in formatie si cu una dintre acestea numai poti sa inchiz;eu stiam ca daca ai formatii pe tabla , cartea cu care inchizi poate fii oricare.Tot cu inchisul pe tabla :poti lua de jos ultima piesa din rand si sa inchizi sau si atuul de pe gramezi si sa-l folosesti in formatie cind inchizi sau numai cand iei carte normal de sus;sper ca m-ai inteles. Si mai am o nelamurire: daca ai 2 joly si mai tarziu in joc iti vine piesa care este in loc de joly o poti folosi la tine in formatie si daca da cat se numara piesa respectiva, ori la tine ori la altii, cat e valorea din formatie sau 50 pct ca si un joly normal. Mersi mult. Astept raspuns

    Raspunde
  28. romel 4 Sep 2008 @ 12:58

    cam multe intrebari stiu dar si discutiile cu prietenii sunt tot multe. mersi.

    Raspunde
  29. Remi - Rummy 17 Sep 2008 @ 09:33

    Lucrez acum la un website despre remi si voi face si analize pentru siturile care va lasa sa jucati remi pe gratis sau bani. Adresa este http://www.remipeinternet.ro

    Raspunde
  30. Regulament remi 21 Sep 2008 @ 13:18

    Pana la urma am cam terminat situl puteti descarca programul de remi si sa jucati online.

    Raspunde
  31. Onyx 24 Sep 2008 @ 17:09

    De ce nu ati pus regula cu inchisul cu atuul in regulament? daca nu se citesc commenturile?

    Raspunde
  32. Regulament remi 24 Sep 2008 @ 22:55

    Onyx nu imi dau seama despre ce vorbesti ma poti lamuri sa fac un update si pe site mersi.

    Raspunde
  33. criserb 24 Sep 2008 @ 23:00

    @Onyx – Imi pare rau ca nu “am pus” regula… dar regulamentul acum am zis inca de la inceput l-am gasit pe net, nu l-am scris eu!!! nu ma apuc acum sa imbunatatesc un regulament care e asa cum e… Acelasi regulament l-am gasit si in cutia de rummy deci mie mi se pare ok asta. Cat despre regula cu atuul daca nu e scrisa in regulament inseamna ca nu exista chiar daca multi dintre noi o aplicam… faci cum vrei, o folosesti sau nu, depinde cum stabiliti, dar de bagat in regulament nu am sa o fac…

    Raspunde
  34. Regulament remi 24 Sep 2008 @ 23:05

    criserb – acum am inteles credeam ca e ceva oficial … dar daca e dupa bunul plac… mersi de raspunsul prompt

    Raspunde
  35. Onyx 25 Sep 2008 @ 00:24

    Nu a fost cu rautate jeez, ok, am inteles, eram doar nelamurita. Ms pt raspunsul rapid. Nu stiam k esti doar unul, sorry. Sa fi cuminte! Si sanatos. ;)

    P.s. Degeba m-am chinut sa caut regulile oficiale ale remiului, cretinii( in sensul bun) astia din gasca tot cum vor ei joca. Of…

    Raspunde
  36. criserb 25 Sep 2008 @ 08:11

    Hehe asa patesc si eu… fiecare cu regulile lui, dar sa stii ca un rummy luat din magazin are in cutia lui si regulament, macar ala ar trebui resepectat.

    Raspunde
  37. Onyx 25 Sep 2008 @ 19:24

    Oho! Avem 3 cutii de remi, toate mai batrane ca noi cred :))

    Raspunde
  38. georgiana 14 Oct 2008 @ 18:31

    In timpul jocului la randul meu daca am luat o carte din sirul de jos si fara sa-mi termin randul mai am voie sa mai iau tot de jos o alta carte ? asta fara sa fi trecut randul meu-fara sa dau jos

    Raspunde
  39. criserb 14 Oct 2008 @ 19:55

    Stai ca nu am inteles, daca iei o carte de jos, si apoi sa mai iei o carte de jos? nu poti sa iei de jos decat o singura carte…

    Sau poate ca nu am inteles eu intrebarea… poti sa fii mai explicita please?

    Raspunde
  40. Rummy 14 Oct 2008 @ 20:01

    Salutare va anunt ca pe pe luni va aparea si o varianta in lima romana a programului de rummyroyal si asta nu e tot va va fi setat direct cu piese nu cu carti cum este acum si am observat ca multi nu jucati. Veti avea si tutoriale in limba romana probabil d eacolo va fi clar intr-un final cum sta treaba cu regulamentul.

    Raspunde
  41. georgiana 14 Oct 2008 @ 20:09

    mai exact pe aceeasi mana am luat o data de jos si am constatat ca imi mai trebuie si urmatoarea dar fara sa dau jos fara sa imi treaca mana. pot sa o iau daca nu s-a batut cartea?

    Raspunde
  42. criserb 14 Oct 2008 @ 20:14

    Acum am inteles. Ai luat ultima piesa din sirul de pe masa si dupa aceia ai vrut sa o iei si pe penultima. Adica ai fi vrut sa “rupi” dar nu ai fost atenta.

    Daca cei cu care joci nu au nimic inpotriva poti sa faci chestia asta, este o chestie netrecuta in regulament si ramane la alegera voastra.

    Pana la urma a fost vorba de neatentie, nu de altceva… din punctul meu de vedere poti sa o iei :)

    Raspunde
  43. marcel 18 Oct 2008 @ 01:23

    as avea o intrebare ci joli se poate etela la prima mana?

    Raspunde
  44. marcel 18 Oct 2008 @ 01:25

    adica cu joli sa coboi la cele 45 de punte

    Raspunde
  45. criserb 18 Oct 2008 @ 10:51

    Da, poti, dar joly are valoarea piesei pe care o inlocuieste, nu are 50 de puncte asa cum are la final cand se numara piesele.

    Raspunde
  46. marcel 18 Oct 2008 @ 22:29

    buna mai am o intrebare daca pe tabla de jok ai 4 piese si la urmatoarea tura intra o carte cu care poti sa inchizi esti obligat sa anunt ca inchizi? sau poti inchide direct?

    Raspunde
  47. criserb 18 Oct 2008 @ 22:32

    Poti inchide direct. O poti face chiar daca ai mai mult de 4 piese…

    Raspunde
  48. Remi online 24 Oct 2008 @ 18:53

    Stie careva unde pot gasi si eu sa cumpar un set de rummy, ma intereseaza cele din material ca piatra, nu stiu exact cum ii zice, nu vreau din alea de plastic. Ms mult.

    Raspunde
  49. criserb 24 Oct 2008 @ 21:35

    Da, la aia de vand table de sah, si alte chestii facute manual, cum e de ex parcarea aia intre azuga si busteni, sau in transfagarasan la balea lac… eu acolo am vazut, probabil sunt si in alte locuri dar eu nu stiu. Acolo am vazut de fiecare data.

    Raspunde
  50. jorge 21 Nov 2008 @ 13:30

    joc remy de foarte mult timp si toti zic ca nu joc corect dupaia se supara dar cu aceasta pagina pot demostra ca joc corect[-(

    Raspunde
Comentează și tu

Sfat: Inainte de a apasa butonul de mai jos asigura-te ca ai folosit un limbaj decent si ca nu te cheama “masina de spalat”, daca nu vrei ca vorbele tale sa ajunga in spam ;)