Am luat ieri masa cu Canalia si Adina, colegii mei din celalalt sediu si iata ce am aflat:
Adina a luat un taxi (Meridian) din Romana si la Doamna Ghica s-a dat jos sa scoata niste bani de la bancomatul ING. Timp in care si-a lasat in masina chestiile pe care le avea la ea printre care si un laptop, urmand sa isi continue drumul..
Soferul in loc sa o astepte a plecat cu tot ceea ce era in masina… asa ca Adina a ramas cu buzele umflate.
Incercand sa faca ceva s-a dus la politie unde a declarat cele intamplate dar nush de ce, speranta de a se intampla ceva, din punctul meu de vedere este mica…
A incercat si la Taxi Meridian sa reclame cele intamplate dar surpriza… ca sa vada lista cu pornirile din jurul orei ce o interesa pe ea, seful de la Meridian i-a cerut 900 ron. Deci, daca te fura cineva din compania Taxi Meridian si vrei sa-l gasim, te costa frate…
Soo… atentie ce va lasati in taxi, atentie ce firma de taxi alegeti. Pentru mine Taxi Meridian nu mai exista!
Firma nu raspunde pentru angajatii sai, ii doare in cur, pe ei ii intereseaza doar banii, nimic altceva… putin le pasa de ceea ce vi se intampla voua…
Ceea ce ati citit mai sus puteti sa dati mai departe, poate lumea invata din greslile altora si cand mai alegeti o firma de taxi fiti mai atenti!
Nu exista posturi corelate dar primesti un bonus: Podul spectaculos.
e mai tare ca aia cu Mirela care cumpara...
aruncati televizoarele
:D Epic fail 





December 10th, 2008 at 2:24 pm
La ce sa fim atenti ? sa nu fie Meridian am inteles …dar cum ne dam seama care sunt seriosi si care nu ? Ai vreo solutie ?
December 10th, 2008 at 3:35 pm
[...]Am citit la Criserb o intamplare care m-a uimit. Pentru ca trebuie sa se afle de nesimtirea celor de la Meridian dar si de pericolul de a luat taxiul, am decis sa postez si eu aici articolul.[...]
December 10th, 2008 at 8:45 pm
le faci si reclama
December 10th, 2008 at 10:13 pm
Andrei – asta e, avantaje si dezavantaje… dar sunt sigur ca unii au bagat la cap ceea ce am vrut sa zic
December 10th, 2008 at 11:32 pm
eu merg in general cu leone si e ok.acum ce sa faci ne e padure fara uscaciuni
December 11th, 2008 at 12:35 am
Ai dreptate George, dar cand patronii isi apara “hotii” si nu clientii spune mare lucru de companie…
December 11th, 2008 at 11:31 am
vina iti apartine in totalitate ca ti-ai lasat lucrurile in taxi. in primul rand trebuie sa-ti protejezi tu lucrurile personale. ca ei sunt nesimtiti si hoti e partea a doua. gandeste-te ca esti in romania, bucuresti. eu nu mi-as lasa lucrurile personale in masina nici daca as lua un taxi VIP. imi pare rau pt experienta neplacuta dar poti evita astfel de lucruri fiind un pic mai atent pe viitor.
December 11th, 2008 at 11:49 am
@anonimule esti neatent
intamplarea este a unei colege, nu a mea. Apoi da… ea e de vina, absolut, nu hotul
Si nu e vb de hot, eu ziceam de taxi Meridian, o firma al carui patron/manager isi protejeaza angajatii care fura… ce sa inteleg din asta ca e o firma de incredere, sa o mai folosesc, recomand? Daca patronul ala se interesa isi batea putin capul si-l gasea pe nesimtit si-l dadea pe mana politiei poate ca restul angajatilor ar fi luat un exemplu si incet, incet, chestiile astea nu se vor mai intampla, dar asa… cand angajatii vad ca sunt protejati, de ce sa nu fure?
Atata timp cat o sa avem mentalitatea asta ca noi suntem de vina ca nu am avut grija mai bine de lucrurile noastre si ii protejam pe cei cu adevarati vinovati nu o sa ajungem niciodata ca tarile pe care le privim cu admiratie.
Ne meritam soarta
December 11th, 2008 at 11:50 am
@anonim asa i-am zis si eu, dar na… unii nu sunt obisnuiti cu hotii.
December 11th, 2008 at 7:17 pm
Foarte multi taximetristi INCHIRIAZA serviciile de dispecerat si NU SUNT ANGAJATI ai firmelor respective. Deci, nu stiu daca patronul proteja pe cineva.
Oricum, foarte urata treaba. Ochii-n-patru si aveti grija.
December 12th, 2008 at 9:30 am
Daca pe masina scrie Meridian inseamna ca au si ei niste responsabilitati, sau, daca nu au, atunci cu sigurantza ceea ce fac este se identifica cu imaginea firmei si pentru asta sefii lor ar trebui sa ia masuri…
January 7th, 2009 at 1:24 pm
Subscriu la ideea de a ocoli taxi Meridian. Si eu am patit-o cu ei. B 77 ELA, taxi de Meridian, are un sofer nesimtit… si nesimtit e putin spus. Injura ca la usa cortului. E un gibon fara creier. Daca nu-i dai bacsis te injura de mama si de tot… “ca-ti baga si ca-ti drege si ca-ti face”… ca sa nu mai spun ca daca ai curajul sa-l intrebi de ce te injura asa, iti spune ca te ia la bataie. Nu am intalnit pana acum un taximentrist mai nervos si mai scarbos. Evitati cat puteti sa mergeti cu el. E ras in cap, are o figura tuciurie, aspect fizic grotesc (gibon cu sindrom down) si limbaj de mahala cu injuraturi de nereprodus. Numar B-77-ELA. So, never cu Meridian.
January 7th, 2009 at 1:29 pm
Dupa cum ziceam se pare ca Meridian chiar e de cacat. Bine ca ne-ai zis si noua, ne-ai convins inca o data… daca mai era nevoie.
January 7th, 2009 at 1:41 pm
criserb, iti dai seama ca mi s-a intiparit in memorie chipul soferului. Pur si simplu m-am ingrozit de ce a putut sa scoata pe gura.
Si in secunda doi, am notat numarul de masina, nu cumva sa mai fac teribila greseala sa-l iau.
January 22nd, 2009 at 11:22 pm
Criserb, draga, hai sa spun si eu ce parere am ca intamplator stiu de povestea colegei tale: realitatea e ca aceasta colega ta e o aiurita care si-a lasat bunuri de valoare intr-o masina de la care nu si-a notat nimic (decat ca s-ar putea sa fie Meridian, sau pirati gen Meridiane, Mediteran etc.). Te informez ca taxi-ul este un mijloc de transport public, iar conform legii, daca te-ai dat jos din masina, soferul nu mai are nici o obligatie fata de tine – cursa se considera incheiata. Daca totusi mai ai nevoie de el si mai ales o sa-i lasi ceva obiecte personale, te asiguri ca stii cu cine ai vorbit! Nu-i iau apararea respectivului daca a facut asa ceva – merita bagat la puscarie, dar mie greu sa cred ca cineva a fost atat de prost sa faca asa ceva, mai ales la Meridian unde regulamentele sunt severe inclusiv la selectia soferilor. Legat de patronul respectiv, cum cineva a sesizat inainte, n-are de ce sa-l apere pentru ca probabil e sofer sub contract de colaborare si nu cred ca fac prada pe din doua… Partea cu cei 900 de lei hai s-o lamurim – tu vrei sa accesezi datele personale a 1300 de soferi, sa-i si chemi pe toti la firma sa-ti dea rapoartele lor de activitate din aparate, sa vezi care curse se apropie de ora cursei tale si, daca prin intamplare, dupa o astfel de munca il identifici pe sofer iar acesta spune ca nu-si aminteste de tine si ca a luat alti clienti (care daca au coborat cu laptopul tau nu e problema lui), iar tu descoperi uimita ca n-ai ce sa-i faci la sofer pentru ca n-ai nici o dovada, o sa-i spui patronului ala pe care l-ai disperat de cap cu drepturile tale: scuzati-ma pentru deranj, la revedere! Scuza-ma, dar prostia se plateste, iar ce-am scris mai sus merita mai multe de 900 lei, crede-ma… Legat de firma, un sofer onoreaza cam 18 comenzi pe zi, inmulteste cu 1300 si vezi cati merg zilnic cu aceasta firma. Daca oamenii astia sunt multumiti, decat sa-ti versi frustarile personale, nu cred ca e corect sa spui firma Meridian nu e buna, mai bine faci ca cel cu “gibonu” de mai sus si reclami un anumit sofer care n-are ce cauta acolo. Ar fi singurul lucru cu adevarat constructiv …
January 23rd, 2009 at 10:27 am
Draga @un om care lucrezi/esti patron la Meridian,
Toti strainii care vin la noi si sunt furati, tot ei sunt de vina ca ne cred oameni cinstiti ca pe ai lor, din logica ta de mai sus, nu?
Chiar daca la Taxi Meridian sunt regulamente severe, asta nu insemna ca nu aveti si hoti printre angajati, care uite cat de usor au scapat…”e prea greu sa verificam 1300 de soferi(ma intreb cat la suta sunt si hoti)”.
“daca prin intamplare, dupa o astfel de munca il identifici pe sofer” – cum adica intamplare?!
“iar acesta spune ca nu-si aminteste de tine si ca a luat alti clienti” – inseamna ca nu a furat?!
“iar tu descoperi uimita ca n-ai ce sa-i faci la sofer” – “la sofer”? poate nu ai ce sa ii faci soferului!
“pentru ca n-ai nici o dovada, o sa-i spui patronului ala pe care l-ai disperat de cap cu drepturile tale: scuzati-ma pentru deranj, la revedere!” – O sa ii spuna sa aiba gija in continuare de hotii sai cei nevinovati si dragi, ca oricum nu s-a uitat bine la taxi si posibil sa fi fost de la Taxi Mediteran.
“frustarile personale” – pai daca pe EA a furat-o, normal ca sunt personale, ca doar n-or fi frustrarile taximetristului care nu gaseste parola sa intre in laptop.
January 23rd, 2009 at 11:29 am
@un om – Din faptul ca cunosti povestea colegei mele, deduc ca nu esti un oarecare si ai o stransa legatura cu firma Meridian, poate esti chiar patronul, dar nu cred ca asta are o mare importanta, doar denota faptul ca totusi cuiva ii pasa si nu ii este chiar indiferent ceea ce se vorbeste despre Meridian.
Faptul ca colega mea este o aiurita, posibil, dar nu ai de unde sa stii tu asta… nu ai cum sa deduci asa ceva din faptul ca nu si-a notat cu ce masina a mers, ca nu si-a notat indicativul sau mai stiu eu ce. Cati la suta din cei ce se urca intr-un taxi isi noteaza asta? Toti sunt aiuriti?
daca te-ai dat jos din masina, soferul nu mai are nici o obligatie fata de tine – cursa se considera incheiata – eu credeam ca o cursa se considera incheiata atunci cand ai platit si te-ai dat jos, nu daca opresc intr-un X loc, am o treaba si apoi imi continui cursa. Taximetristul nu este obligat sa ma astepte cat vreau eu, unde vreau eu de vreme ce il paltesc pentru acest lucru?
So… colega mea “aiurita” a coborat sa faca ceva (nu conteaza ce) neachitand cursa (urma sa o continue) aceasta nu poate fi socotita incheiata.
Cat despre efortul de a gasi soferul vinovat, probabil ca acum este prea tarziu si munca ar fi intr-adevar prea mare, dar daca lucrurile astea erau facute atunci, situatia era mult mai simpla. Nu cred ca firma Meridian are “pe strada” 1300 de soferi in orice moment, atatia sunt probabil toti angajatii si ei lucreaza in ture sau, ma rog, intr-un alt program, dar nu sunt toti odata “la datorie”, ma insel?
Chiar daca costul era “mult prea mare” eu zic ca merita, altfel ar fi sunat din gura in gura povestea unei “aiurite” ce si-a lasat laptopul si alte lucruri intr-un taxi al companiei Meridian si conform “regulamentelor severe” vinovatul ar fi fost gasit (si eventual predat autoritatilor)… Aiurita noastra (ca si oricare alt client) ar fi apreciat asta, si sunt sigur ca nu numai ea, iar numele firmei Meridian ar fi fost mult mai bine vazut. Pana la urma cea mai buna reclama este din gura in gura.
Lasandu-l sa scape, soferul o s-o comita iar (sta in firea omului) si nu el ca om o sa fie acuzat – pe el nu-l cunoaste nimeni – ci FIRMA, angajatul reprezinta pana la urma o companie in relatia sa cu clientii…
Cam atat am avut de spus… poate ca judec bine, poate nu… Dar ganditi-va un singur moment ca in locul “aiuritei” e fiica/fiul dumneavoastra… tot asa de normal vi s-ar parea comportamentul soferului?
January 23rd, 2009 at 1:20 pm
Faceti prea mare caz de cine sunt eu – poate sunt seful politiei romane, ce importanta are? Tot n-as putea sa-i fac ceva unui om care spune ca nu a luat nimic si ca a crezut ca a luat Teapa cu clienta care a coborat si a plecat mai departe! Poate daca are antecedente, ceea ce ar fi foarte rar (cu cazier nu poti sa-ti iei atestatul de taximetrist). Am specificat clar ca sunt de acord sa infunde puscaria orice om care fura sau isi insuseste un bun gasit. Ma deranjeaza mentalitatea asta de genul : toata firma e de c…, toti strainii care vin la noi sunt furati etc. Lucruri spuse evident din frustare si rautate romaneasca si nu din calculele cuiva. Ma deranjeaza ca daca esti client ai senzatia ca ai si dreptul sa fii cu capul in nori si sa afectezi activitatea la mii de oameni cand ai tu chef pe gratis! Ce faceai daca pierdeai in RATB laptopul ala? Acelasi lucru? Ma indoiesc… Aici se poate – ca ai avut tu o intelegere cu un necunoscut de la Meridian! Esti pe dinafara cu legea – taximetristul NU este obligat sa te astepte nicaieri – documenteaza-te si mai vorbim! Colega ta, la momentul respectiv s-a comportat ca o aiurita, nu in general, ca n-am de unde sa stiu. Ma deranjeaza atitudinea noastra a multora care nu vedem decat lucrurile rele; cei care si-au recuperat lucrurile pierdute din taxi, chiar daca sunt putini, prefera sa stea deoparte sa vada cum ne balacarim, e mai distractiv asa. Mi-ai spus ca poate e fiica/fiul meu ce-as face; eu personal mi-am pierdut un mobil foarte scump la vremea respectiva, nu in taxi, in fata blocului, am oferit recompensa si l-am luat – repet, prostia se plateste!!! Abtineti-va sa mai jigniti mii de oameni pentru fapta posibila a unuia, s-ar putea sa nu mai aveti spatiu pe blog daca afla si ei ce corect ganditi …
January 23rd, 2009 at 1:44 pm
Ha ha ha! Credea ca a luat Teapa, saracu’. Sau el spune ca asa credea…Hmm, nu mai inteleg, inseamna ca stiti cine e individul?
January 23rd, 2009 at 1:53 pm
Si pe mine ma deranjeaza mentalitati de nesimtiti care se cred Dumnezeu pe pamant si nu vor sa faca nimic, ca asa e legea.
Numai citi printre randuri: “Toti stainii care vin la noi si sunt furati” nu “Toti strainii care vin la noi sunt furati” !!!
Nu crezi ca era mai usor ca sefu de la Taxi Meridian sa miste si el un deget, sa ne arate ca are bunavointa?
La RATB soferul nu e obligat sa te astepte sa iei ceva de la magazin, etc, el are un traseu de urmat, el nu are tarif pe stationare, deci nu confunda merele bune cu cele stricate de la Taxi Meridian!
Daca taximetristii de la Taxi Meridian nu sunt obligati sa te astepte, sa stii ca ceilalti de la alte companii serioase, te asteapta!
Ti-ai pierdut un telefon, l-ai recuperat, esti un norocos, dar daca nu-l gaseai?!?! Daca iti zicea unu, frate, eu l-am vazut pe hot, dar nu cred ca pot sa-mi aduc aminte fata lui decat fff greu, cu vreo 9 mil de lei cred ca imi aduc aminte, dar si asa e fff greu, cum ar fi fost?! Bine imi dai banii legal, pentru efortul meu e fi baiat bun.
January 23rd, 2009 at 1:58 pm
Ai pistol la tine? Ai spray lacrimogen? Ai shock electric?
Daca DA, atunci poti folosi cu incredere TAXI MERIDIAN, pentru ca cu noi nu esti niciodata sigur!
9444; 9484; 9888
January 23rd, 2009 at 4:35 pm
alo, Taxi Meridian, s-a blocat centrala de nu mai raspundeti?
January 23rd, 2009 at 7:38 pm
Eu sunt un simplu angajat al acestei firme si ma simt exact cum v-ati simti si voi toti care scrieti aici, daca descoperiti ca cineva spune ca poate exista un hot printre colegii vostri, iar pentru ca nu e in stare sa-l dovedeasca fara sa-si asume raspunderea pentru ce se intampla cu timpul pierdut inutil, prefera sa-i acuze pe toti ca sunt de nimic!
Vorbiti in necunostinta totala de cauza si de-asta va e usor sa jigniti “Nu crezi ca era mai usor ca sefu de la Taxi Meridian sa miste si el un deget, sa ne arate ca are bunavointa?” Clienta a fost la firma si s-a incercat sa se gaseasca dupa descrierea soferului sau a masinii dar ea nu stia NIMIC! Hai sa discutam pe dovezi si pe urma sa omoram omul (nu si colegii lui)! Daca vreti sa vedeti si fapte bune, cautati in arhiva Evenimentului Zilei sau solicitati la firma situatia obiectelor gasite si returnate cu numele si telefonul clientilor in cauza. Este adevarat ca multe nu s-au mai gasit, dar stimabililor, este serviciu public, unul lasa ceva pe bancheta, altul nesimtit se urca dupa el si-l ia! Nu mai zic ca o cucoana si-a uitat si copilul!!! Cu pistolul, sprayul… ce sa mai zic… au invatat si cei de la gradinita sa scrie?…Atentie ca mai sus am vazut un alt om foarte atent sa demonstreze ca stie ortografie, probabil se considera o specie superioara ca a descoperit o astfel de greseala, asa ca aveti grija sa recititi de doua ori dupa ce scrieti. Apropos-ma-i umili-t, daca ai o astfel de ocupatie in viata, i-ti d-au satisfactia printrecuvinteleasteasagasestigreselile…
January 23rd, 2009 at 10:53 pm
@un om ai exagerat cu “frustrarile personale”
@alt om ai exagerat si tu cu ortografia, uiti ca criserb mai face si el din astea?!
Gata, v-am impacat!
Domnul un om ofera o cursa gratis domnului alt om.
January 24th, 2009 at 1:59 am
Gata, sper ca nu va mai certati aiurea, nu am scris acest post ca sa ne certa, doar sa prezint o problema, un om are argumentele lui (chiar daca sunt subiective)… eu le am pe ale mele… nu cred ca prin cearta se rezolva ceva…
Totusi am sa incerc o chestie, am sa merg cu taxi meridian si am sa ma dau jos fara sa platesec, sa vedem daca se mai considera cursa terminata
February 2nd, 2009 at 3:05 am
criserb hai ca faza cu a face o cursa si sa te dai jos fara sa platesti ca se considera cursa incheiata a fost tare… ar trebui toti romanii sa facem asa
ca oricum banuiesc ca prietena ta Adina i-a spus tampitului ala care era sofer sa opreasca pana la ING si revine imediat din moment ce si-a lasat lucrurile acolo ca doar nu a oprit ala brusc si ea a coborat iar soferul fiind un bun samaritean nici nu a mai vrut bani de la client el muncind pe degeaba toata ziua?!
February 19th, 2009 at 8:47 am
i-mi pare rau de voi ca ginditi asa de taxi meridian .Sint taximetrist colaborator la aceasta firma din 1998 si vrea sa va spun ca am gasit multe lucruri pe care le-am inapoiat clientilor dar au fost si unele pe care efectiv nu le-am gasit clientii sunind dupa ce am efectuat alte curse .A cui e vina :a mea sau acelor care dorm?Nu cred ca sint obligat sa-i trezesc,somn usor pe mai departe ce-am gasit am dat ce nu sa fie primit pt. cel ce a gasit.
February 19th, 2009 at 10:45 am
Petre – colega mea nu a uitat nimic in taxi, si-a lasat bagajele in timp ce a coborat pana la un bancomant sa scoata niste bani, nu a platit cursa, urma sa o continue dar colegul tau a considerat ca e mai castigat daca pleaca cu laptopul fetei decat sa o astepte.
Si probabil ca ai dreptate, sunt si oameni ca tine, dar din pacate exista si multe uscaturi
March 6th, 2009 at 2:47 am
salut, as vrea sa adaug cateva vorbe pt. meridian taxi !
Astazi, de la obor si pana la muncii mi-a pus aparatul si cat credeti ca m-a costat ??? 22 RON
M-am dat jos, i-am dat 10 Ron .. si i-am spus prietene scoate maimuta dupa el ca data viitoare te torn !
Nu dau nume, nici nr de masina, dar daca va urcati la ei si nu stiti cat face cursa .. mai bine luati troleu’ !!!
March 6th, 2009 at 10:55 pm
Dragos,
Din pacate te inscrii intr-o lista anormala de persoane care critica un grup pentru fapta unuia… Crezi cumva ca daca nu-i dai numarul de inmatriculare sa poata fi prins, ala nu va incerca sa pacaleasca din nou, pentru ca i-ai facut tu o mica observatie?… Probabil ca esti inca la liceu sau esti venit recent din alta tara… Dormi linistit prietene, ai iesit in evidenta!
March 7th, 2009 at 9:12 am
LM,
Doar traim in Romanica si asta ne ocupa tot timpul ..
March 10th, 2009 at 3:30 pm
DACA VREI SA VEZI CAT DE PROST ESTE UN OM CITESTE TOT CE ESTE SCRIS MAI SUS. Stau si citesc si ma minunez de prostia “intelectualilor” nostrii. PS. Daca stii ca esti PROST/PROASTA, nu mai da cu pietre ca sa iesi in evidenta. Asa ai sa pari destept.
“ORIUNDE AI FI PROSTIA SE PLATESTE, NU NUMAI IN ROMANIA”
March 10th, 2009 at 4:19 pm
ai dreptate, prostia se plateste, HOTIA in schimb numai la noi nu se pedepseste!
July 8th, 2009 at 2:36 pm
oameni si oameni
ce sa ii faci
, nu ai ce, eu stiu un taximetrist care a inapoiat vreo 3 telefoane de cand face taxi,unu fiind chiar ultimul racnet (al unui italian)…ASA DA !!!!
August 8th, 2009 at 4:04 pm
nu avem nici o vina ca, clienti sunt aiuriti nu trebuie sa fim bagati toti in aceasi “oala”
August 8th, 2009 at 4:24 pm
Ai dreptate! dar din pacare sunt si oameni care sunt bagati in aceiasi oala din cauza unora
October 30th, 2009 at 2:23 pm
Referitor la un comentariu anterior. 1300 de soferi nu vor fi pe strada in acelasi timp si cum poti afla asta daca nu-i contactezi? Nu putem sti.Iar referitor la colega ta, la momentul cand a fost la Meridian, ea nu a oferit nici un indiciu despre soferul respectiv.Nu a putut sa-l descrie sa ofere date despre masina, nr inmatriculare sau macar un amanunt, marca , tip ceva.Un om care lucreaza cu un PC nu cred ca nu remarca nimic din toate acestea.Este foarte adevarat ca sunt printre taximetristi oameni care nu vreau sa vorbesc despre ei dar dreptul de a alege il are toata lumea.Pentru o ceapa stricata nu renuntam la a pune ceapa la mancare.Aruncam ceapa respectiva.Cum poti sa gasesti pe cineva despre care colega ta nu ofera nici un detaliu.Iar referitor la lege si regulamente, accesarea unor date si verificarea unor cerinte ca ale voastre costa mai mult de 900 lei.Revin.
December 11th, 2009 at 9:39 am
E DUSA RAU COLEGA TA!!!!! De unde stim noi ca nu a platit si apoi a coborat uitand geanta in masina
si sa nu cada de proasta a inventat faza cu coborat la banca
si inca ceva!!!!! Dupa ce a fost la firma si de acolo au cerut bani de ce nu a mers la OPC si la POLITIE????? PRIETENE, POLITIA SE OCUPA DE FURTURI!!!!! nu stiu daca se ocupa de lucrurile uitate in taxi de aiuriti……AVEA CUMVA CEVA DE ASCUNS TIPA????? VORBESC SI EU…………..
July 1st, 2010 at 6:09 pm
Acelasi lucru l-am patit cu cei de la Aris . Am luat o masina de la Dinamo (din strada nu pe comanda) si evident nu m-am uitat la indicativ. Am mers pret de 2 strazi si cand am oprit pt a-mi ajuta sotia si copilul sa urce in fata blocului in ideea de a ne continua drumul intr-o cursa deloc modesta, jegul a plecat in tromba fiindca a vazut ca imi lasasem telefonul pe bancheta. Nu mi-am inchipuit ca se va bucura la un telefon de max 80 ron vechi de 4 ani.
Astia sunt oamenii. Eu cred ca era drogat si nu a rationat pt ca orice om integ la cap s-ar fi gandit ca poate…intr-o zi o sa ma urc din nou in masina lui….si Dumnezeu sa ma pazeasca dar cred ca ii mut fatza la spate, ii iau si telefoane si statie si il si dezbrac pe idiot.
Romania…te iubesc.
July 23rd, 2010 at 3:12 am
Urita treaba intradevar dar asa cum s-a mai discutat nu tre’sa bagam toata firma in aceeasi oala,mentionez ca nu lucrez la aceasta firma.Am niste intrebari pt.voi clientii
aca eu las telefonul mobil(personal)pe scaunul din dreapta soferului(din neglijenta)si se urca clientul se pune cu fundul pe el,se termina cursa si tel.dispare.Cam ce pot eu sa fac?si cine de vina?/Se urca clientul merge de10-15ron,se da jos si zice ca vine in 5min.si nu mai revine.Cam ce se poate face?nimic./Alta chestiune;cind lucram la next ami spuneau clientii ca ceilalti fura,cind lucram la leone ceilalti fura,cind lucram la as ceilalti fura.In concluzie toate firmele FURA…NU?Pai atunci dragi clienti…luati metroul sau ratb si nu mai denigrati firmele de taxi pt neglijentele voastre.Am calatorit si eu prin europa si cam lafel se intimpla peste tot(referitor la straini,si ei fac la fel)/Referitor la spaga;mi se parte normal sa se DEA tinind cont de pretul km.si cit costa carburantul(soferii cam din asta traiesc) la fel ca ospatarii,doctorii,livratori,doctori,etc.
December 23rd, 2010 at 12:16 pm
Daca mergeti cu transportul in comun toata viata asa se va intimpla if in New York Paris Amsterdam vina este in TOTALITATE a domnisoarei
February 24th, 2011 at 6:55 pm
Tot cu Meridian mi s-a intamplat si mie.
M-am urcat in graba intr-un taxi, am zis unde merg si deja cand mi-am ridicat ochii spre aparat cursa facea vreo 4 lei. M-am edificat ca avea un tarif de 3.5 RON/ km (am zis asta e, cat poate sa faca) dar chiar si asha cursa de 8-9 lei a facut 23 lei si cand mi-a dat restul mi-a dat cu un leu mai putin.
Era ziua lui buna de jecmanit. ORDINARUL !!!
B 93 GCD avea numarul la masina, o Skoda sau ceva de genul, ingrijita, curata, mirosea bine in masina.
Asa ca am ajuns la concluzia ca taximetristii se impart in doua categorii:
aia jegosi (la propriu, care au miros de transpiratie amestecata cu tutun, de-ti vine sa dai hainele la crematoriu cand te dai jos din taxi) care vorbesc dubios, injura, tipa, claxoneaza, arunca gunoi pe geam care TE FURA
si aia spalati care TE FURA
Cea de-a treia categorie – daca s-o intampla sa existe – e din start anulata din cauza numarului prea mare de membri apartinand celorlalte doua categorii.
Numai taximeTRIST sa nu fii !
February 25th, 2011 at 8:10 pm
Tu asta care te-ai urcat in B-93-GCD – cauta un oftalmolog ca ai probleme baiatule, mari! Masina asta este la Arsenal (3,5 lei/km) spre stiinta ta, si nu la Meridian. De altfel Meridian are 1,4 lei/km la toate masinile, iar daca erai atat de bazat, pastrai bonul si faceai reclamatie la ei. Tie insa ti-a fost jena sa ti se arate acolo ca esti chior si ca nu e masina la ei, asa ca lasa ca-ti spun eu acu: chiorule!!! In plus esti atat de frustrat de slujba pe care o ai sau nu o ai, incat jignesti zeci de mii de oameni cu o singura scuza – ai creier de cocalar. Hai recunoaste ca ai urcat prima oara intr-un taxi si vroiai sa te dai mare aici !
Apropos, cocalarii in cate categorii se impart ? Cu bmw seria 3 mai vechi de 10 ani, preferabil inmatriculate in Bulgaria sau cu bmw mai noi de 10 ani si stau in chirie ori cu mamica ?! Mai da tu niste categorii ca esti in domeniu…
February 27th, 2011 at 5:33 am
Daaa;e URAT ce a facut respectivul..DAR hai sa GANDIM si invers putin
e urca cliantul,merge de10lei,se da jos sa scoata bani si dispare ce face taximetristul fuge dupa el?ce sanse are sa recupereze TZEAPA?nici una;Ex.patit de mine:a mers clientul la mai multe adrese s-a dat jos si a revenit lasand 2sacosi pline cu CEVA iar la ultima adresa nu amai revenit…TZEAPA(in sacosi erau apa si pufuletzi si pe aparat era 45ron(om serios bine imbracat).Ex.2 se urca 3-4pers.merg de7lei iar pe drum unul vomita ca a baut prea mult si-ti murdareste toata masina si la final ati da7-10lei.Ce face soferul?….TZEAPA,tre sa mearga la spalatorie sa dea 20-30ron NUuuu?ex.3
oferul i-a comanda la trei min.la o adresa si sta 10min dupa care merge clientul de 3lei si ai da soferului 100lei,soferul nu are rest sii TZEAPAAA(cursa gratuita);nu mai vorbim de riscurile asumate de soferul de noapte(nu stii ce iei in masina),ASA ca per total tot voi CLIENTII santeti in castig pe tariful asta de kk(va urcati 4pers.si mergeti de5lei iar ratb este6-7lei)
April 7th, 2011 at 8:28 pm
Dragi clienti,eu sunt un taximetrist independent,deci sunt persoana fizica autorizata,iar in acest moment am un contract de colaborare cu firma…ce coincidenta…Meridian
.Nu acest lucru e important,important e faptul ca eu ma pot muta maine daca vreau la orice firma doresc(in ultimii doi ani am colaborat cu vreo trei firme).Si asta o poate face orice firma de taxi cu 10-20 de masini care are,la fel ca si mine,un contract de colaborare cu taxi Meridian sau cu oricare alta firma mare.In esenta,taxi Meridian nu are foarte multe masini proprii,si deci nici angajati proprii nu sunt multi(masinile firmei Meridian pot fi recunoscute usor dupa nr. de inmatriculare care poate fi: MTX,TMX,XMT,samd…).Este foarte usor sa condamni si sa arunci cu noroi in imaginea firmei din cauza unei scursuri pe post de sofer de taxi.Cel mai probabil tipul era vreun angajat al vreunei firme cu cateva masini.Nici nu stiu daca ei au macar contract de munca.Deci,dragi clienti,nu conteaza ce firma de taxi alegeti,soferii sunt aceeasi.Individul care a plecat cu laptopul domnisoarei,ar fi putut a doua zi sa se mute la o alta firma.Si apoi,a fost sigura domnisoara cu laptopul ca pe usa scria “Meridian” si nu “Mediteran” sau “Meridiane” sau mai stiu eu ce? Si daca totusi era de la Meridian,taxiul a fost chemat la comanda sau a fost luat din strada? Sfatul meu dezinteresat este sa mariti bine ochii cand va urcati in taxi si daca nu reusiti sa identificati indicativul (mai ales ca foarte multi au doua indicative) sau macar firma,incercati totusi sa memorati numarul de autorizatie care se afla pe portiera din spate si de regula are o forma relativ ovala si este confectionat din tabla de aluminiu,deci este in principiu inconfundabil.Si daca ati retinut numarul,care este insotit si de numarul de inmatriculare al autovehiculului,puteti merge la : http://pmb.ro/adrese_utile/tra.....i_taxi.pdf si veti vedea cum il cheama pe detinatorul autorizatiei.Cat se poate de simplu…Conteaza sa RETINETI cateva cifre si poate cu ajutorul Protectiei Consumatorului sa reusim (pentru ca si eu urasc in aceeasi masura indivizii care ne-au facut breasla de ras)sa eliminam astfel de exemplare. Toate cele bune va doresc!
April 7th, 2011 at 8:55 pm
Si am uitat ceva foarte important,placutele cu numarul de autorizatie pot fi si din judetul ilfov,adica din toate comunele limitrofe.Pe detinatorii acestor autorizatii probabil ca ii puteti gasi pe site-urile primariilor respective,daca exista…Dar ca sa nu aveti surprize, verificati pe langa numarul autorizatiei de pe placuta si localitatea unde au fost eliberate.Cele de Bucuresti au o culoare rosu inchis.Va doresc sa aveti parte numai de taximetristi cinstiti si onesti!
April 7th, 2011 at 9:58 pm
@Ion – Sunt foarte bine venite sfaturile tale, sper ca lumea sa bage la cap si sa deschida bine ochii. Daca ei nu au grija de lucrurile lor, cine sa aiba?
July 5th, 2011 at 7:12 am
Sunt aberati eu sunt taximetrist la o firma concurenta peste tot padure fara uscaturi nu egzista taximetristi sunt hoti dar nu aprob cea ce sa antamplat mai sus asa ceva este inatmisibil ar trebui biciuit an piata publica {nu suntem barbari} dar oameni ca iei exista dar sunt putini nu trebuesc bagati toti taximetristi an acesi oala la taxi Meridian si la alte firme sunt oameni serosi care nu ar face asa ceva si chiar ar condamna asta ?
July 6th, 2011 at 1:28 am
Florineee,de unde ai venit Florine? Acolo la voi in sat nu aveati scoala?
November 20th, 2011 at 9:43 pm
este vrajeala seful de la meridian nu cere bani la reclamatii incercati alte minciuni meridian este o firma serioasa