Sari la conținut

Iubitorilor de caini vagabonzi

Am primit un comentariu ce merita publicat ca si post. Este parerea unei cititoare la problema cainilor vagabonzi.

Eu, ii dau dreptate 100%.

defapt…nu am ajuns aici ca sa rezolv ceva…m-am obisnuit ca living in romanica inseamna ca daca deschizi gura nu ajuta la nimic mai mult decat…sa-ti spui of-ul…asa ca am ajuns aici…ca sa mi-l spun, pt ca dc nu o fac, mi-e ca dau in cap primului care-mi iese-n cale, fie el om sau caine…
DA’ NU-I MAI SUPORT! sunt, la fel ca si lumea de pe-aici, destul de iubitoare de animale, in special de caini…dar cantitea de iubire a inceput sa scada dramatic pe zi ce trece…asa ca:


1) voi, toti astia cu ‘daca esti om rau, de-aia te latra’, ‘te ataca pt ca te simt ca ti-e frica’, ‘isi apara teritoriul’, ‘i-ai speiat’…bla, bla, bla…aflati ca ma intereseaza prea putin de ce ma ataca – sau de ce o haita de caini alearga dupa copii cand se joaca in fata blocului, sau de ce nu pot sa traversez cismigiul fara sa ‘ma simta vreunul’ si sa ma ia la ture, sau de ce cristinei i-au rupt ligamentul in parcul tei si a trebuit sa fie operata, ma doare-n f. ca ii enerveaza roata de la bicicleta si ca singurul mod de a ma deplasa in orasul asta este cu masina sau pretiosul ratb pt ca alternativa se lasa, daca nu cu colti la glezne, cu cazaturi de pe bicicleta si altele, ma lasa rece ca i-a enervat un copil de 4 ani acum vreo doi ani si ca de-aia l-au omorat, etc, etc, etc…si nu, nu am fost muscata DAR NICI NU INTENTIONEZ SA FIU! voi de sechele, de atacuri de panica si alte alea ati auzit vreodata?!

2) nu-mi place ideea de a omori si chiar daca mi-ar placea, nu pot sa-i otravesc pt ca otrava ar putea-o manca animalul cuiva…si eu stiu cat am plans dupa cainele meu…dar nic nu ma deranjeaza ideea sa-i omoare altii…DEFAPT, I COULDN’T CARE LESS ce se intampla cu ei, maidanezii, atata timp cat dispar de pe strazi, de langa bloc, din parc…de peste tot…

3) nu mi-a fost in viata mea frica de caini! … pana anul asta… cand au inceput sa ma ia la ture aiurea si din senin…dar ma sperii din ce in ce mai rau…pentru ca sunt din ce in ce mai multi…si din ce in ce mai peste tot…

4) este infiorator ca dupa ce ai muncit ca apucatul o zi intreaga, ai stat 20 de minute sa astepti autobuzul, nu a venit, ai luat altul care te lasa la doua statii de casa, te-a prins ploaia-torentiala, dealtfel, ai ajuns in spatele blocului FARA SA ALERGI si cand sa zici hop! ca ai ajuns si tu acasa, sa sara din tufisuri, absolut din senin, doua javre cat toate zilele de care cu mult noroc te scapa un vecin binevoitor!

5) as vrea sa pot face ceva…mai mult decat sa chem hingherii sau cine-stie-ce protectori de animale care-i lasa a doua zi de unde i-au luat…sa nu ma inteleaga cineva gresit, nu ma gandesc la violente defapt, oricat de multi draci am in mom asta…as vrea sa-i strang pe toti si sa-i duc in curtea primariilor, de sector, a capitalei, sa le pun funda si sa ii dau cadou lu’ dom’ doctor, dlui academician vanghelie si confratilor tocatori de bani publici PT CA AI LOR SUNT!

5′)nu am suficient capital pt a dona pt adaposturi – mare parte din ce am se duce pe taxe platite statului roman sub tot soiul de pretexte iar ce-mi ramane prefer sa donez unor alte cauze…

5”) problema este intr-adevar la fel de complexa ca si suprapopularea planetei dar in ambele cazuri solutiile sunt…la fel de simple. as spune ‘din pacate’ si as spune ‘ asta este. ei sau noi’

6) si ce ma ingrozeste cel mai tare este ca nu voi face nimic…pt ca nu voi putea…pt ca daca as face…as fi singura…sau una dintre putinii…si nu as izbandi nicidecum…am mai incercat eu, cu tot soiul de chestii, cauze etc sa mobilizez romanashi…

…asa ca maine ma voi plimba pe strazi din nou…si-mi va fi probabil mult mai frica decat azi si mai putin frica decat poimaine…

Iuliana

Ti-a placut acest articol?
comentarii Facebook
63 comentarii
  1. Katrina 18 May 2009 @ 15:47

    Da, si eu sunt de acord, chiar daca iubesc animalele… Nici mie nu mi-ar conveni sa fiu alergata, hartuita de cateva animale ratacite, care sunt protejate de unu’ sau altu’ , care sunt in stare sa-ti dea in cap pentru pretioasa potaie.

    Si m-am cam saturat sa calc in toti rahatii de caini sau sa ma chinui sa-i ocolesc. Bine, aici nu este vorba doar despre cainii vagabonzi, ci si despre stapanii care isi lasa potaia sa iti pise roate de la masina.. chiar in fata ta… .

    Daca ti-ai luat un animal, inseamna ca ti-ai asumat si o responsabilitate pentru el – aceea de a-i aduna rahatu’, asa cum se intampla in toate tarile civilizate… nu sa il lasi in mijlocul strazii sa calce toata lumea in el… sau, mau rau decat atat, sa il lasi sa isi faca nevoile la locurile de joaca pentru copii (cunosc un caz concret – intr-un cartier rezidential, deci cu pretentii).

    Dar ce putem face noi cand cei care au puterea necesara nu fac absolut nimic?

    Raspunde
  2. Adrian 18 May 2009 @ 15:51

    Si totusi… sa-i ucidem pe toti e tot ce va duce capu’? Nici eu nu sunt de acord cu maidanezii liberi. Si frate-miu a patit o chestie similara cand mergea cu mine linistit pe strada si s-a trezit cu un caine infipt in gamba sarit direct dintr-un tufis. Dar, inca o data, ar trebui sa ii omor pe toti acum? Asta e tot ce pot eu sa scot ca si “fiinta superioara”? Dudes… grow up!

    Raspunde
  3. Katrina 18 May 2009 @ 15:55

    Nu sa-i omoare, dar sa-i castreze pe toti si sa ii stranga intr-un centru special, nu sa ii lase liberi pe strada, sa iti atace prietena, sotia, mama, copilul etc.

    Raspunde
  4. sip 18 May 2009 @ 16:15

    Cei de la putere sunt de vina …
    Ori sa le faca adaposturi, din “putinul” cu care si-au marit pensiile
    ori sa-i lichideze.
    Vorba lui Iuliana, “ori ei ori noi” .
    Sa ia d-nii o decizie pana nu se va naste unul care sa-si faca dreptate singur , si nu exterminand cainii …

    Raspunde
  5. criserb 18 May 2009 @ 16:53

    Si totusi… sa-i ucidem pe toti e tot ce va duce capu’? – Da man, sa-i ucidem pe toti. S-au incercat tot felul de chestii si acum e iar plin de ei. Ce vrei, milioane de incercari ca sa vedem acelasi rezultat? Chiar ne place sa ne vedem banii aruncati in fiecare an pe acelasi lucru?

    Strangerea cainilor e la fel ca si bordurile se intampla in fiecare am si se intampla pe banii nostrii a contribuabililor!

    Raspunde
  6. Andy 18 May 2009 @ 17:55

    Cristi, pe principiul acesta ar trebui sa-i omoram si pe cei ce schimba bordurile, si pe cei ce fac “autostrazile”, si ca sa generalizam pe toti cei cu “vuitoane”, ferrari, q7, care majoritatea au ce au din banii nostri.

    Raspunde
  7. criserb 18 May 2009 @ 18:01

    Nu man, nu e cazul sa generalizam..

    Ne gandim doar ca unii oameni sunt muscati de caini si noi ne tot pierdem in discutii inutile…

    Solutie e sa dispara de pe strazi si atunci nu cred ca o sa ne mai fie frica sa umblam noaptea.

    Crede-ma, imi parchez masina pe unde pot pe langa scara tocmai din cauza asta, ca nu poti sa circuli linisit prin cartier fara sa sara la tine o haita de caini… si nu e ok… nu e normal ce se intampla in tara asta.

    Raspunde
  8. mybrainquit 19 May 2009 @ 05:41

    To beat the dog you must think like a dog.
    Sare unul la tine, sari si tu la el si-l musti de cap!

    Raspunde
  9. naty 19 May 2009 @ 08:20

    Nu pot decat sa fiu intru totul de acord cu Iuliana! Daca incepeti o campanie sa stiti ca ma alatur.

    Raspunde
  10. Adrian 19 May 2009 @ 08:47

    Citesc si ma minunez… Nici macar cei mai maturi de-aici nu cauta o solutie inteligenta. Nu! Ce stie orice grobian sa faca cand nu ii place ceva: SA DEA CU BATA! Bravo! Ne meritam soarta, si mai ales soarta de romani (pentru astia mai patrioti). I’m out…

    Raspunde
  11. criserb 19 May 2009 @ 11:23

    Adrian – Numa’ m-ai contrazis, dar o solutie la problema vezi oare? De contrazis e foarte usor…

    Raspunde
  12. ionut_d 19 May 2009 @ 11:57

    O sa fiu si eu grobian si sa votez cu “omorarea”. Acum 10-11 ani mergeam linistit in treaba mea si m-a atacat o haita intreaga. Am ajuns la spital cu gauri in piciorul drept. Am facut antirabice in burta care dor a naibii de tare (am inteles ca acum se fac doar in mana).

    Maica-mea a fost muscata din senin de un caine plictisit, nici pe departe enervat sau de care sa ii fi fost frica. A facut de asemenea dureroasele antirabice in burta.

    Alta data, o alta haita ataca o femeie la 200 metri in fata mea, trageau de plasa si de paltonul ei de facea saraca piruiete. A avut noroc cu o masina care a intrat ca in popice in ce a putut. Si stii ce? Grobianul din mine s-a bucurat mult, iar carnagiul lasat in urma nu l-a impresionat cu nimic.

    Asa ca draga Adrian, grobianul din mine te roaga sa ii iei pe toti acasa la tine si sa ne lasi pe noi restul in neghiobia noastra lipsita astfel de niste potai si asa muribunde dar care totusi se inmultesc a naibii de tare si care continua sa muste pe cine apuca din motive cu explicatii mai mult decat stupide.

    Din punctul meu de vedere, situatia are o rezolvare foarte simpla. La urma urmei este OM vs. POTAI. Potaile nu platesc impozite, nu cumpara vembeuri si nu platesc imense salarii si diurne guvernantilor dormitanzi. Sa fie omorate toate javrele. Cine nu e de acord sa si le ia acasa!

    Sterilizarea nu este o solutie. Am vazut de multe ori stiri legate de catele sterilizate cu pui, iar sterilizarea nu face fata numarului ce creste exponential cel putin.

    Raspunde
  13. Adrian 19 May 2009 @ 12:01

    Cristi, iar imi bat gura de pomana. Am mai scris si in ultimul tau post despre asta si subscriam la ideea Sabinei, remember. Oricum… tot la ucis va ganditi. Instinctele v-au coplesit etica! Ma-ntreb ce-ar urma dupa ce-ati termina cu cainii, care-i urmatorul lucru pe care l-ati considera periculos pentru vietile voastre cotidiene? Biciclistii din parcuri? Taximetristii? Nou-nascutii care va oracaie prin pereti? :D

    Raspunde
  14. ionut_d 19 May 2009 @ 12:10

    Am uitat un lucru, pretul sterilizarii unei javre muscatoare de oameni este destul de mare, am inteles ca ar fi undeva in jur de 200 ron/bucata. Nu dam banii astia unui nou nascut, dar strangem fonduri pentru sterilizarea javrelor care ne musca copii in parcuri. Bravos natiune, halal sa-ti fie!

    Raspunde
  15. Adrian 19 May 2009 @ 12:31

    @ionut_d dar pe violatori, criminali, pedofili si mai stiu eu ce distrusi de ce ii mai tinem pe banii nostrii in puscarii? K, vorbim de animale, desi astia sunt mai animale ca animalele. Ursilor aia din paduri, de la munte, care mai coboara si cauta in tomberoane si sunt pericol public, de ce le mai asiguram mancarea din bani publici? De ce nu-i impuscam direct sa scapam de-o grija. Pasarilor care se gainatzeaza peste tot, de ce nu le facem nimic. Le ucidem pe toate si-am scapat de curatzat parbrize, banci, statui, etc.. Frate, ganditi-va ideile pana la capat, jur ca incep sa-mi pun iar probleme in legatura cu varsta celor de-aici… Si de unde ai inteles ca e 200 RON? Da o sursa ceva. Chiar sunt curios, pe bune acum.

    Raspunde
  16. ionut_d 19 May 2009 @ 12:44

    http://www.antena3.ro/stiri/romania/toti-cainii-vagabonzi-din-bucuresti-vor-fi-sterilizati-in-12-luni_66731.html
    http://www.ecomagazin.ro/sterilizarea-cainilor-posibila-doar-in-cabinete-veterinare-autorizate/#comment-3116
    http://stiri.rol.ro/content/view/121494/2/

    Link-uri interesante.

    Violatorii sa beneficieze de aceeasi soarta: Legea Batei!

    Am zis-o in nenumarate randuri, daca in trecutul apropiat inca mi se pareau extremisti cei de la Noua Dreapta, acum incep incetisor sa mi se para singurii normali din tara asta.

    Raspunde
  17. Adrian 19 May 2009 @ 15:03

    Si eu care credeam ca vorbesc cu o persoana normala… Dude, iti cumpar eu biletul catre Iran daca tot vrei “legea batei”. Have a nice (one-way) trip! ;)

    Acum am citit… unde ai vazut tu catele sterilizate cu pui? Vrei sa spui catele despre care s-a spus ca au fost sterilizate si de fapt n-au fost. Si aici cred ca ar trebui sa-i omoram pe angajatii primariei, nu? :D

    Raspunde
  18. ionut_d 19 May 2009 @ 15:55

    Cercelusul din urechile lor cu numar asta insemna.

    Da, da…sunt un anormal care traiesc in tara perfect normala printre oameni perfect normali condusa de oameni verticali si perfect normali ce ne conduc intr-un mod normal de corect, o tara in care pana si cainii te musca firesc de normal pentru ca iti simt frica si pentru ca ii enervezi pe saracutii de ei si unde kkt-ul lor este normal in locul de joaca al copiilor sau pe ingustul trotuar.

    Trimiteti-ma in Iran cu escala la 9.

    Raspunde
  19. Andy 4 Jun 2009 @ 10:24

    Pentru astia care vor sa dispara cainii… ia uitati inca o stire si bucurati-va, a mai disparut un caine: http://stirileprotv.ro/exclusiv/stirile-tale/imagini-socante-catelus-batut-cu-coloana-franta.html.

    Raspunde
  20. criserb 4 Jun 2009 @ 10:39

    Am zis sa dispara, nu sa ne batem joc de ei :(

    Raspunde
  21. Andy 4 Jun 2009 @ 10:40

    Baba si-a manifestat si ea dorinta cum a stiut mai bine.

    Raspunde
  22. criserb 5 Jun 2009 @ 08:11

    Dar de asta ce zici Andy? http://sp2.ro/294105

    Raspunde
  23. ama 5 Jun 2009 @ 12:13
    Raspunde
  24. Andy 5 Jun 2009 @ 20:31

    @cristi:
    Zic ca serviciile de ecarisaj de acolo nu-si fac treaba deloc daca s-a ajuns sa existe haite formate din atatia caini. In momentul in care in ei se arunca pietre sau sunt speriati, nu ma mir ca reactioneaza asa. Deci nu, nu mi se pare normal sa se intample asta dar nu sunt de acord cu uciderea lor.

    Raspunde
  25. criserb 5 Jun 2009 @ 20:56

    Eu chiar nu vreau sa ma intelegeti gresit, tot ce-mi doresc e sa nu-i mai vad pe strada, sa pot umbla linistit, atat.

    Nu ma intereseaza ce se intampla cu ei… dar noi sa putem circula linistiti pe strada, nu cred ca vreau asa mult.

    Raspunde
  26. Mimi 20 Jun 2009 @ 12:35

    Ca nu mai vedem maidanezi pe toate strazile ar trebui informat poporul si invatat sa`ti sterilizeze animalele din ograda.Cred ca habar n`aveti cate sute de pisici si catei sunt aruncate/aruncati in strada si cati puiuti abia fatati sunt ingropati de vii.Suntem asa din cauza indiferentei.Fiecare are ceva mult mai important de facut si cum a patit ceva,hai sa aruncam cu pietre.Considerati ecarisajul o solutie?Cati dintre voi ati fost acolo macar in vizita si ati vazut cum cainii se mananca intre ei si mor pe capere din cauza bolilor?Stiai ca asemenea locuri sunt focare de infectie?Si ca de fapt…banii alocati acelor locuri nu ajung la destinatie niciodata?Nici macar a10`a parte din ei nu ajung.
    Nu stiu cine se plangea ca strangerea cainilor se face pe banii nostrii…Stai linistit[a]..nu se face pe banii tai,pentru ca…nu se face deloc.
    Iar sterilizarea 200ron?Scuze…da…este 200ron daca te duci la cabinetul veterinar.In centrele ca ecarisajul..poti sta linistit ..ar costa in jur de 500ron…doar ca evident,acest lucru nu se face.
    Asa ca…degeaba propuneti voi solutii ca omorarea maidanezilor,atata timp cat ROMANU` e necivilizat [tzaran…ca de…] este neinformat si tot dezinteresat.
    Atata timp cat oamenii vor considera sterilizarea animalului din ograda un mare pacat sau mai stiu eu ce minunatie…va trebui sa va obisnuiti cu ideea..ca veti si muscati,alergati si latrati de maidanezi.
    O propunere…strangeti impreuna cu prietenii ceva banuti,luati un elicopter si s`au dus problemele ;)

    Raspunde
  27. pt tine... 26 Nov 2009 @ 17:15

    PT. TOTI CARE URASC CAINII :
    Oameni fara suflet…v-au muscat? ganditi-va un caine nu ar face rau unui om bun la suflet…cainele te simte, nu mai incapeti pe lumea asta,va agatati de tot ce va iasa in cale.. si animalele au dreptul sa traiasca,daca ar fi luat fiecare cate un catel acasa, sa-l ingrijeasca nu s-ar fi ajuns aici ,nu v-ati pus intrebarea cine e vinovat in toata treaba asta? tot oamenii pt ca ii alunga le e greu sa le dea un colt de paine.
    ” Cainele este singura fiinta de pe Pamant care isi iubeste stapanul mai mult decat pe el insusi”

    Raspunde
  28. criserb 26 Nov 2009 @ 17:51

    Cati caini vagabonzi ai luat acasa?

    Raspunde
  29. ionut_d 27 Nov 2009 @ 08:42

    Draga “pt tine…” in curand voi scapa de niste lighioane de astea care mi-au facut zile amare de un an incoace. Am luat otrava de sobolani si antigel sa le pun in apa. Nu vii sa iei si cele 4-5 javre din spatele blocului meu ca sa nu ma chinui sa prepar cocktail-uri?

    Si presupunand ca teoria ta este adevarata ce mama naibii au avut cu mine acum niste ani buni o haita de potai care mi-au stantat piciorul ca la carte avand in vedere ca eram iubitor de caini?

    EJECT!!!

    Raspunde
  30. MooNy 27 Nov 2009 @ 11:04

    ionut, nu vii si la vecina mea care si-a lasat 3 ani cateaua libera pe strazi de scotea pui pe banda si in vara s-a trezit stapana sa o lege in curte. Ce urlete, ce cheunaturi noaptea de la 11 pana dimineata la 5-6 cand probabil ca ragusea. PT TINE, te invvit sa ii iei tu acasa.
    Ador cainii, am avut 4 la tara. UNDE AM SPATIU SI POSIBILITATE sa ii tin, sa pasez mai departe puii daca fatã cateaua.
    Trei handicapati de oameni au oprit 6 caini intr-un fel de U unchis compus din blocuri (blocurile IRTA din Colentina). Cainii urlau , cheunau noaptea, se repezeau la oameni sa muste.. PT TINE, nu ii vrei si pe astia? Si nu vrei si cele 15 pisici care stau pe strada Traian pe langa ETIQUETTE intr-un subsol, ne-scoase afara de ani intregi, pute a hoit de trbuie sa treci pe celalat trotuar… ia zi, nu le vrei?

    Raspunde
  31. un iubitor de caini 5 Dec 2009 @ 23:55

    vorbesc pt toti:n-are rost sa spun altceva decat ca pe mine personal niciodata nu m-a muscat vreun caine!!asa ca ce a spus iuliana ca a murit un copil de 4 ani muscat de caine;mi se pare aiurea.o fi fost muscat pt ca un copil mic se duce direct la caine si il mangaie,pai normal ca-l musca.sub nici o forma nu sunt de acord cu sterilizarea cainilor sau eutanasierea lor.[-x ganditi-va doar o clipa ca daca voi ati fii eutanasiati sau sterilizati nu v-ar placea(cel putin asa cred eu).de exemplu de ce sa nu se ia o masura impotriva aurolacilor sau tiganilor de pe strazi da….pt ca oameni sunt cu mult mai periculosi decat cainii vagabonzi(vb de aurolaci).desigur ca nici ei n-au nici o vina ca ajung asa dar ei cand n-au ce manca baga cutitu in tine.asa ca mai ganditi-va.

    criserb:mergi linistit pe strada ca numai la tine te gandesti.adica cum ca nu te intereseaza ce se intampla cu ei?aaa….nici nu ma mai mir la cat de sadici au ajuns oamenii!

    Raspunde
  32. un iubitor de caini 6 Dec 2009 @ 00:11

    tot acel iubitor de caini :felicitari celui cu numele pt tine.are perfecta dreptate sunteti niste oameni fara suflet!

    Raspunde
  33. ionut_d 6 Dec 2009 @ 14:40

    Emotionant. Cand ai sa fii in postura de muscat sau de parinte al carui copil e muscat sau omorat de o potaie ai sa intelegi. Cat despre sterilizare poti sta linistit, stiu 2 cazuri in 2 orase diferite in care catelele “sterilizare” au fatat alte javre, din pacate.

    Daca esti asa mare iubitor, aduna-o pe toti acasa la tine.

    Raspunde
  34. Ionut Oprea 9 Feb 2010 @ 15:59

    Salut,

    Ma distreaza si ma intristeaza eternele monologuri:

    ” eu vreau sa dispara, indiferent de varianta in care se intampla, iar daca tu nu esti de acord cu omorarea lor, ia-i tu acasa pe toti”

    vs

    “sterilizare, adaposturi, solutii responsabile, etc”

    Ar fi dialog daca ar asculta unii pe ceilalti, insa asta nu se intampla.

    Eu as pune altfel problema, poate reusesc sa unesc cele doua directii de discutie: TU CAT AI PLATI PENTRU ASTA? Daca ar veni cineva cu o solutie, indiferent care, de a te scapa de cainii vagabonzi, cat ai plati pentru serviciul asta?

    Nu, in momentul asta nu exista serviciul asta (desi poate ii vine vreo idee cuiva). In momentul asta exista doar ONG-uri care sterilizeaza caini si ii ingrijesc in adaposturi.
    Evident, nu e suficient. Insa nu e suficient tocmai pt ca toti ceilalti se plang si le declara public razboi cainilor vagabonzi in loc sa puna mana sa contribuie la rezolvarea problemei.

    Deci, sunt foarte curios, cati bani ati da pentru asta?

    Raspunde
  35. criserb 9 Feb 2010 @ 16:45

    @Ionut Oprea – Buna asta, eu as fi dispus sa dau 100 ron pe luna ca sa nu-i mai vad pe strada :) Nush daca e mult sau putin dar eu atata as da.

    Raspunde
  36. Ariel 9 Feb 2010 @ 17:01

    Eu as da maxim 100 ron pe an pentru asa ceva. :)

    Raspunde
  37. Nona 9 Feb 2010 @ 17:02

    @Ionut Oprea – punct ochit punct lovit. “De ce nu vine trenul. Eu vreau sa vie!” Ne-am obisnuit sa cerem. Acum cerem sa fie omorati cainii. Asa e simplu si cred ei eficient.

    @Everybody
    1.
    – sterilizarea unui caine mascul costa maximum 30 lei
    – sterilizarea unei femele ceva mai mult: maximum 60 lei

    preturile sunt similare si pentru pisici.

    2.
    uciderea in masa NU este o solutie din mai multe motive simple

    – ce se intampla cu cadavrele ulterior?

    – ce se intampla cu spatiile ramase vacante, alti caini (din afara orasului, cu mai multe boli si mai multi paraziti vin si le ocupa) in maximum 2 ani suntem in acelasi punct

    – ce se intampla cu toti cainii din case, apartamente si gospodarii care raman la fel de necastrati ca si pana acum. va spun eu, aceia vor deveni “the next generation”, “reloaded” sau cum vreti voi.

    Singura solutie valida, normala, si EFICACE este castrarea tuturor si preluarea cator mai multi in adaposturi si de catre persoane dornice sa faca asta.

    Daca timp de 4 ani nimeni nu ar cumpara caini de rasa ci doar ar lua pui din adaposturi… toti cainii din oras ar fi castrati, cei agresivi eutanasiati… s-ar ajunge la un REZULTAT.

    Si hai sa va explic de ce ONG-urile nu fac fata. Cand au venit Vier Foten si au castrat nu stiu cate mii de caini, in 2 luni primarul a venit cu ideea sa ii omoare. Ati ghicit. Fix pe cei proaspat castrati. Ca gata acum ii omoram. ONG-ul respectiv a vazut munca de sute de mii de euro irosita si si-a luat mainile de pe situatie. La fel toate ONG-urile straine. Am ramas cei din tara, fara bani, fara fonduri, fara sustinere publica.

    Dar voi vreti sa ii luam si sa ii ducem undeva. UNDE? Cu ce si din ce?
    Zeci de oameni muncesc zilnic pentru asta. Ca noi toti sa mergem mai linistiti pe strada. Eu cunosc o parte din ei. Va pot spune unde sa donati pentru ca inca un caine, si inca un caine sa mai fie castrat. Retineti 30-60 de lei costa. Si sunt oameni care se ocupa de asta.

    Pentru informatii va stau la dispozitie.

    Raspunde
  38. Narcisa 9 Feb 2010 @ 17:14

    Ionut, eu pot sa-ti spun cat ar plati cineva care-si doreste ca acesti caini sa ramana pe strazi. Cateva sute de mii la hingheri pentru a elibera cainele si apoi cheltuiala ca sa-l cinsteasca pe reprezentantul primariei venit sa rezolve reclamatia. Bun, si eu vin sa platesc, sa zicem 100 lei, cat vrea sa dea Cristi, dar nu cumva banii mei sunt anulati de banii acelei persoane? Deci nu-s eu cam proasta asa, ca sa fac treaba asta?

    Sigur, in teorie suna misto. Uite, s-au gasit si adepti. Dar o solutie viabila? Ma indoiesc.

    PS. persoana despre care am vorbit mai sus e mare iubitoare de animale, ca si idiotul de mai sus. Imi pare rau, nu obisnuiesc sa jignesc oamenii fara sa-i cunosc, dar asta deja m-a scos din sarite si stiu eu din ce neam e, ca toti sunt la fel (frustrati, rai, vicleni, fricosi – toate astea ascunse in spatele marii “iubiri”).

    Raspunde
  39. mybrainquit 9 Feb 2010 @ 18:07

    Alo, alo. Genghis Khan s-a indurat de locuitorii Beijingului cand i-a dat foc? Nu. Asa ar trebui si noi cu cainii. KILLEM ALL!!!!! Si sa se dea pastile anticonceptionale gratuit la toate fetele de la 14+ ani!!!!

    Raspunde
  40. dan ghemes 9 Feb 2010 @ 18:36

    Io zic că nu dau bani. Pentru asta îmi plătesc taxele şi impozitele ! Pentru asta unii sunt plătiţi, şi chiar destul de bine ! Hai să-i întrebăm de sănătate ! De ce să dau bani suplimentar ? Ca să ce ?

    Raspunde
  41. Ionut Oprea 9 Feb 2010 @ 19:13

    Uite deja avem niste elemente constructive:

    – 100 ron platiti o singura data sau 100 ron/an – buna distinctia

    – cateva zeci de ron pe care ar fi dispusi sa-i plateasca unii din “iubitorii de animale” care nu inteleg ca animalele sunt mai putin protejate in strada decat in adaposturi si ignora pericolul social si de sanatate pe care-l reprezinta “cainii nimanui”

    Nu cred ca o sa faca vreodata cineva un business din asta, pentru ca e o problema nescalabila, daca o rezolvi iti cam termini treaba.

    De aceea, singura solutie sunt ONG-urile, si voluntarii care pot face fiecare mici eforturi pentru a contribui la solutiile pentru toate sub-problemele care fac parte din marea problema a cainilor vagabonzi.

    Eu, de exemplu, ma pricep la online, si de aia vreau sa fac un site sau un blog in care sa prezint toate aspectele problemei, pentru ca dupa mine, cea mai mare sub-problema este lipsa de cunoastere, strans legata de lipsa de intelegere.

    Vreau sa pot explica si prezenta acolo:

    – cum contribuie fiecare ONG din Bucuresti si din tara la rezolvarea problemei
    – ce alte variante de implicare avem fiecare si ce putem face
    – unde poti dona pentru a sustine initiativele care contribuie la rezolvarea problemei
    – cum poti lupta impotriva falsilor iubitori de animale (de genul celor care ii prefera in strada, bolnavi decat in adaposturi, sterilizati si vaccinati)
    – mijloace non-violente de protejare impotriva cainilor vagabonzi
    – raportarea cainilor din cartiere pentru potentiale actiuni de strangere

    Sunt multe de povestit, multe de facut, si eu sunt unul singur. Insa ma bazez pe faptul ca voi gasi si alti voluntari care sa poata povesti nepotilor cum au ajutat la eradicarea problemei cainilor in Bucuresti :)

    Raspunde
  42. Narcisa 9 Feb 2010 @ 19:47

    Da’ chiar, “cum poti lupta impotriva falsilor iubitori de animale”? Eu am folosit urmatoarele variante:
    1. vorba buna (=apel la rationalitate)
    2. autoritatile (=hingherii)
    3. legea (=primaria)
    4. urlete de femeie isterica (deh, o perioada mai proasta din viata mea)

    nimic n-a mers. Cainii sunt bine sanatosi (a, unul a murit de batranete, dar era cel inteligent, deci care nu ataca). Deci am gresit undeva…

    si zau ca te-as fi ajutat cu acel site/blog, dar daca ar fi sa folosesc ce-am invatat din experienta proprie….nusht, mi-ar ramane doar sa postez telefonul de la hingheri

    Raspunde
  43. Marele Han 10 Feb 2010 @ 01:27

    @Nona – hai sa-ti explic eu de ce ong-urile nu fac fata. pentru ca o freaca. pentru ca sunt doar o adunatura de catze isterice. pentru ca stiu sa cerseasca bani din donatii si sa latre in media. pentru ca au grija sa fie cat mai multe potai pe strada, sa aiba motiv sa existe.

    si nu-mi spune ca nu e asa, ca le-am vazut cu ochii mei. daca gazda noastra o permite: iata un exemplu de asociatie pro-maidanezi http://www.navalitorul.ro/2009/08/11/traiesc-pe-spinarea-cainelui-maidanez-deci-sunt-parazit/

    Raspunde
  44. Ionut Oprea 10 Feb 2010 @ 08:18

    Dane, deschizi o cutie a Pandorei si mai mare. Cu totii platim taxe si impozite, si nu primim suficient in schimb din multe puncte de vedere. Asta e insa alta cauza pentru care putem lupta altadata si in alta formatie: responsabilizarea politicienilor, si/sau transparenta banilor publici. Care cred ca nu are o solutie simpla, si pe care eu unul n-as sti de unde sa o apuc.

    In orice domeniu si in orice problema, daca vrei ca lucrurile sa se intample mai repede si mai bine, trebuie sa te implici direct. E singurul mod in care poti participa direct la rezolvarea unei probleme concrete.

    Raspunde
  45. dan g 15 Feb 2010 @ 13:15

    Da, Ionuţ ! Aici ai dreptate, dar statu” stă şi asteaptă ca noi să ne implicăm direct, pe banii, timpul şi resursele noastre ca să-i facem lui treaba. Ei nu sunt în stare nici să continue un lucru pus la punct.

    Raspunde
  46. bill 2 Jun 2010 @ 19:47

    Iubitori de animale, va dispretuiesc. Nu atat pentru faptul ca ne terorizeaza sharlele voastre pe strazi de ani buni, cat pentru argumentele stupide pe care le invocati. Cica, pe mine nu m-a muscat niciodata un caine. Asta da argument. Pe mine nu m-a calcat niciodata nici o masina, ce ar fi sa nu mai avem legi de circulatie pentru asta. De ce se dau oare amenzi soferilor, nu inteleg. S-au alt argument intersant, cainele te simte. OK, si care-i poanta? Si eu simt tot felul de chestii fata de unii sau altii, da’nu-mi infing dintii in nimeni. Si fata de iubitorii de animale am tot felul de sentimente interesante, da’nu le dau curs, pentru ca daca le-as da, ar trebui sa intru cu dinamita la un meeting de zoofili, pardon, iubitori de animale. Mai, oameni buni, cat o sa mai veniti cu cretinisme dintr-astea, ca m-am saturat de 20 de ani?

    Raspunde
  47. prisonbreak 4 Feb 2011 @ 09:01

    bill si tu esti o sarla mica si nu te eutanasiaza nimeni din pacate

    Raspunde
  48. ion gopo 5 May 2011 @ 14:27

    Copilul meu a fost atacat de maidanezi.
    De data asta am avut noroc.
    Dar nu am de gand sa las la voia intamplarii situatia.
    Asociatiile de protectie a animalelor ar trebui sa se orienteze spre animale pe cale de disparitie. Cainii nu sunt pe cale de disparitie.
    Ori de cata ori cotonogesc cate o potaie se gaseste cel putin un imbecil (sau imbecila) care sa comenteze.
    Multi nu au curaj sa alunge cainii din cauza idiotilor care le dau de mancare de pe geam deoarece le este lene sa duca gunoiul.
    De aceea fac apel la toti cei care au taria sa transeze situatia:
    Starpiti potaile. Este un act de igiena. Similar cu starpirea tantarilor.
    Trebuie sa fiti precauti si sa luati actiunea pe cont propriu deoarece opinia publica este dirijata de idioti.
    Mie imi place sa-i casapesc cu ciomagul. Dar de la o vreme nu mai pot sa-i prind (au prins frica). Ce otrava pot folosi?
    Sunt maidanezi care dorm cu aurolacii. Iau bolile lor si apoi, prin inremediul capuselor si tantarilor ni le transmit si noua. Exista plimbatori de javre care nu tin cont de fobia altora. “Nu va fie frica, nu musca”. Nici nu e nevoie.
    Starpiti javrele! Nu va fie frica!
    Cei care iubesc javrele sa le ia acasa si sa faca sex cu ele.
    Rog sugerati metode eficiente de exterminare.
    Multumesc.
    Tin sa-l felicit pe cel care a tarat o potaie cu automobilul. Este cel mai tare de pana acum.
    Propun infiintarea ALIC (Asociatia de Lupta Impotriva Cainilor)

    Raspunde
  49. Monica 9 May 2011 @ 17:17

    Am ajuns sa nu ma mai enervez cand citesc asemenea aberatii.Vad ca in general cei ce instiga la crima si revolta impotriva cainilor le este frica sa-si faca public identitatea iar asta nu denota decat lasitate.si lasitatea este putin spus cand doresti moartea unor fiinte fara aparare.Nu sunteti decat niste oameni bolnavi psihic, cu porniri criminale, niste nimicuri, niste scursuri ale societatii, parveniti si infatuati.Daca o sa vad un dement din asta ca voi care ucide un caine o sa-l impusc.Crima pentru crima si ochi pentru ochi.D E M E N T I L O R !!!

    Raspunde
  50. Cristina 9 May 2011 @ 17:56

    Domnule,cred ca faceti parte din acea categorie de oameni care intr-o societate ideala,nu ar trebui sa i se ingaduie sa faca copii,iar drept marturie sta chiar fructul mintii dumneavoastra,pe care l-ati expus cu atata nonsalanta.Sunt sigura ca nu v-ar strica sa meditati asupra acestui lucru.

    Raspunde
  51. ama 9 May 2011 @ 19:59

    Draga Cristina, Draga Monica si ….

    Va propun sa mergeti intr-o zi in fata la Mariott si sa luati acasa cate unul din cei ….. foarte multi caini (sunt mai mult de 10) care alearga in haita dupa fiecare biciclist sau om ce li se pare mai suspect. Nu sunt pentru eutanasiere, dar cei care ii iubesc atat de mult sa-i ia si sa-i ingrijeasca si sa-si asume raspunderea pentru fiecare din acest caine…

    Raspunde
  52. James 10 May 2011 @ 01:41

    Domnule Ion Gopo

    Nu am putut sa nu observ anumite lucrui ingrijoratoare in comentariul dumitale. Ma simt fortat, din pacate, sa retaliez dupa cum urmeaza:

    1. Cel mai important !ATENTIE! – Ai reusit sa te reproduci! Aceasta este intradevar o problema grava, reala. Acel mic bastard, daca nu a iesit oligofren sau usor autist deja din momentul cand a fost fatat in lume.. cu siguranta are un exemplu de laudat in viata si intradevar este pe drumul cel bun! Te felicit! Defapt, personal tind sa cred ca reprezinti acel exemplu care confirma regula, ca mica si minunata noastra tara se indobitoceste pe zi ce trece. Specia dumitale castiga adepti. Brava domnule!

    2. Faptul ca progenitura dumitale a fost atacata de maidanezi spune intradevar ceva.. Se spune ca ce se naste din pisica tot soarec papa, iar aceste suflete nevinovate, cateii comunitari, in general cam simt “pisica”. Intradevar, ai avut noroc! Bastardul a fost demascat pentru ceea ce este si s-a incercat sa se faca dreptate.. Dar avand in vedere ca traim in .ro, treaba cu dreptatea este o chestie deja utopica. Trist..

    3. Imi pare rau ca nu ai avut sansa sa te nasti maidanez.. Sa te ciomageasca un imbecil putin, sa-ti gusti singur urina impregnata cu sange si frica. Sau, cazul doi, sa fii tarat de un alt imbecil retardat al speciei dumitale cu vehicolul propriu, intr-o minunata calatorie de neuitat!

    4.Mai mult, acest lucru inca se poate intampla! Chiar propun ca noi, iubitorii dreptatii naturale si ai sufletelor necuvantatoare sa colaboram la infiintarea unei agentii de turism axata pe asemenea evenimente, sau ma rog calatorii extreme. Pentru dumneata si semenii, cum ar fii si domnul Bill si multi altii, am fii dispusi sa facem acest efort. Abea acolo lucrurile ar sta, cel putin egal! (ATR) Agentia de Turism Roata. Pentru retardatul din tine!

    Dragule domn, iti doresc un tir din contrasens!
    Succes!

    Raspunde
  53. bill 5 Jun 2011 @ 13:08

    James, ma asteptam la un raspuns de acest gen din partea celor ca tine. Stii cum se spune cand ii acuzi pe altii, indrepti un deget impotriva lor, iar alte trei sunt indreptate impotriva ta. Ne acuzati pe noi ca am fi retardati, dar la voi nu va ganditi un pic. Cand pe scara valorilor tale se afla un dobitoc pe primul loc, nu este asta cea mai buna dovada ca ai o scara de valori cu susul in jos? Ii acuzi pe altii de cruzime, dar pe tine nu te impresioneaza catusi de putin numarul de persoane sfasiate de cotarlele atat de dragi tie, nici copiii cu degete amputate sau alte accidente infioratoare. Daca ti-ar musca un dobitoc progenitura, sa te citez intocmai, cum ai reactiona?

    Raspunde
  54. bill 5 Jun 2011 @ 13:19

    O alta acuza adusa de voi este ca nu am fi civilizati. Uite cine vorbea de civilizatie. In nici o tara europeana nu exista o situatie similara, anume ca javrele sa se plimbe nestingherite pe strazi si sa ucida dupa bunul plac cetateni, nici macar in tari bananiere ca Bulgaria sau Albania. Am inteles, asta-i idealul vostru de civilizatie, un oras spuzit cu excremente de caine care miroase ca o buda in care nu esti in siguranta nicaieri din cauza haitelor. Nu inteleg de ce va dati atata de ceasul mortii; pana in prezent nici macar cainii ucigasi nu au fost eutanasiati in Romania.Si asta pentru ca suntem un popor guvernabil si lipsit de solidaritate. Sper ca intr-o zi militantismul vostru cinic sa se intoarca impotriva voastra si asta cred ca ainceput deja sa se intample de vreme ce chiar iubitori de animale va acuza.

    Raspunde
  55. Virgil 7 Jun 2011 @ 11:26

    Voi iubitorilor de caini:nu merita sa acordati atentie nici un pic acestor frustati ce nu iubesc animalele in general si cainii in special…Credeti ca stiu ce inseamna iubire?Sunt suflete goale,de gheata,seci si reci,care nu au iubit si nici nu vor fi iubiti vreodata…Nu stiu ce inseamna mila,compasiunea,nu stiu ce-i in sufletul unui om ce-si pierde un prieten drag,credincios,ce nu l-a tradat niciodata…Au vazut vreodata privirea calda,iubitoare a unui catel cand vii acasa din jungla umana?Nu,niciodata si nu vor intelege vreodata astfel de lucruri…In vietile lor anoste si lipsite de sens sunt doar niste zombi trecatori…Aratati-mi un singur caine care face ce fac oamenii:va mintiti unii pe altii,va furati,va inselati,privirile si buzele spun una dar in cap va umbla ganduri josnice,preacurviti,sunteti ipocriti si farisei,etc…face un caine astea?NU!Si totusi oamenii se considera nobili iar pe caini niste javre si potai si sarle…Am un nenorocit de vecin care mi-a facut cainele javra si i-am spus ca unii oameni sunt javre ordinare si nu cainii…De atunci ma uraste…

    Raspunde
  56. Dana 10 Jun 2011 @ 16:03

    Frumos scris! Abia astept sa citesc mai mult!

    Raspunde
  57. Marina 12 Jan 2012 @ 09:33

    Eu una m-am saturat sa imi fie frica sa merg pe strada. Nu este vina mea ca am atac de panica cand aud latratul haitelor ci am ajuns asa pentru ca m-au inconjurat de cateva ori si era sa ma sfasie. Si este vina doar a asa zisilor iubitori de caini si a vedetelor care militeaza pentru protectia lor, impotriva protectiei oamenilor. Ce le pasa lor atunci cand se dau jos din masinile lor luxoase in garajele vilelor lor luxoase?

    Raspunde
  58. Kiki Riki Miki 25 Oct 2012 @ 14:41

    Buna ziua Dle Ion Gopo si alti iubitori de copii

    20 de seminte de ricin crapate si bagate in carne tocata plasate discret, direct in bot la “micutz”, fara frica. Cum am mai spus, recomand a i se vorbi animalului, eventual sa fie si putin mangaiat si incurajat, da bine si la vecini.

    Moartea survine dupa 2-3 zile fara a produce alarmarea in colonie. ( Imi place exprimarea asta, recunosc). Numa ce vezi ca nu il mai vezi, deci e ok.

    Nu uitati, gamba sau gatul unui copil poate fi extraordinar de usor perforata de un caine, nu exista nici o garantie ca animalul carnivor teritorial nu va ataca la un moment dat.

    Antigelul cu lapte este foarte bun, mai ales ca vine sezonul rece.
    Eu mai imbibam antigel cu paine apoi il mozoleam cu diversi atractanti: carne tocata, pateu, ulei de la prajeala…

    Ignorati ipocritii sau ignorantii care apara in nestiinta de cauza si in detrimentul semenilor.
    Aceasta ar trebui sa fie treaba primariilor, ca de aia dam bani la greu.

    Discretie si perseverenta, “micutzii” sunt rezistenti si versati.

    Raspunde
Comentează și tu

Sfat: Inainte de a apasa butonul de mai jos asigura-te ca ai folosit un limbaj decent si ca nu te cheama “masina de spalat”, daca nu vrei ca vorbele tale sa ajunga in spam ;)