Sari la conținut

Apartamentul 3D

Dupa ce v-am aratat apartamentul asa cum l-am luat, e cazul sa va arat si cum o sa arate dupa "santier".

001

002

003

004

005

006

007

008

009

010

Noua ne place varianta cu canapeaua in mijloc. Ea nu ne-a fost recomandata de designer dar, vrem sa vedem televizorul din bucatarie. Sa ne putem uita la stirile de la ora 5 in timp ce mancam o ciorba. (e o gluma, desigur – pentru cei care nu s-au prins)

E adevarat ca in cea cu canapelele pe colt e mai mult loc dar nush, asa ne-am gandit noi la un moment dat sa vedem televizorul din toata incaperea.

Probabil o sa fie multe comentarii pe aceaste 3D-uri, fiecare o sa vina cu cate o parere, ceea ce nu e rau pana la urma. Noi o sa le alegem pe cele care se potrivesc cu gusturile noatre :)

Inainte sa inchei acest post vreau sa-i multumesc lui Ciprian pentru efortul depus, pentru noptile nedormite si pentru tot ceea ce a facut pentru noi. Nu cred ca am fost niste clienti prea cuminti, am avut multe de schimbat si de intrebat iar el ne-a suportat :)

Nu pot sa zic ca o sa transpunem designul in realitate integral, dar in proportie de 90% cu siguranta o sa-l realizam. Zic asta pentru ca e posibil sa mai umblam la detalii, dar in mare asa o sa fie, cum il vedeti in randari.

Deci, ce va place, ce nu va place?

Ti-a placut acest articol?
comentarii Facebook
39 comentarii
  1. A.Dragos 17 Jan 2011 @ 15:46

    Minunat Ciprian ăsta… :) Serios, felicitări lui, a ieşit superb!

    Raspunde
  2. Alex Dima 17 Jan 2011 @ 15:47

    Mie imi place foarte mult. Este superb iar ideea cu 3D`ul inainte de renovare este geniala, si scumpa, cred.

    Raspunde
  3. Ruxandra 17 Jan 2011 @ 15:59

    I want to kill you :D Seduce your wife and steal your apartment! Muhaaaahaaa!!

    P.S. Foarte frumos, ma bucur muuuult pentru voi!

    Raspunde
  4. add 17 Jan 2011 @ 16:05

    eu zic cu canapeaua pe mijloc si sa mai renunti din zorzonele ca pare mic asa incarcat, lasa culori mai deschise, mai mult alb. Televizorul pe peretele ala sa se vada si din bucatarie.

    Unde usuci o rufa?

    Raspunde
  5. Aurel Dragut 17 Jan 2011 @ 16:12

    Arata senzational si sper ca apartamentul sa iasa cat mai asemanator cu proiectul si eventual sa vedem o comparatie proiect – realitate. Cristi, daca nu sunt indiscret, poti specifica o estimare de pret (un barem)? E doar o simpla curiozitate.

    Raspunde
  6. Ghiocel07 17 Jan 2011 @ 16:22

    Mie-mi place mai mult prima varianta, este spatiu mai mare si vorba lui add, cat mai putine zorzoane ca strang praf si incarca peretii. Iar de uitat la tv din bucatarie, cred ca se poate vedea si mai ales auzi si in pozitia asta, la cat stati voi in bucatarie.Iar la capitolul tapet va recomandat unul mai putin incarcat, chiar daca va place verde si maro ;-)

    Raspunde
  7. criserb 17 Jan 2011 @ 16:24

    @add – pe balcon, de aia sunt draperiile alea, in caz ca vin musafiri la noi si avem haine la uscat ;)

    Raspunde
  8. criserb 17 Jan 2011 @ 16:28

    @Aurel Dragut – O sa-l facem in timp, nu avem acum bani sa-l ducem la bun sfarsit din prima. Primul lucru e peretii/parchet/gresie/faianta/zugravit. Apoi mobila de bucatarie dupa care mai vedem :)

    Nu stiu inca cat o sa ma coste dar la final am sa pot sa-ti dau si un pret. Am sa incerc totusi sa fac un calcul ;)

    Raspunde
  9. prietena lu' Fulga 17 Jan 2011 @ 16:36

    superb!!! Clar merita sa spal masina pentru marea inaugurare

    Raspunde
  10. Aurel Dragut 17 Jan 2011 @ 16:40

    Da, e clar ca discutam despre un buget substantial ce trebuie alocat. Mult succes la finalizare!

    Raspunde
  11. Alex Mihăileanu 17 Jan 2011 @ 16:45

    Citeva recomandari:
    1. cum zicea cineva mai sus, mai putin chestii pe pereti, ca se stringe mult praf
    2. sa-ti gasesti, neaparat, un loc pentru cuier, pe un perete, chiar linga usa de la intrare, o sa ai nevoie. Cu cit mai multe cuie (nu merge pe ideea de cuier-pom, ca-ti maninca spatiul inutil), ca o sa lasi o gramada de haine la intrare. Iti zic din experienta, dupa maximum doua saptamini, nu-ti mai arde sa duci haina in sifonier imediat.
    3. Lasa canapeaua pe mijloc, ca o sa ai mai mult spatiu util pe pereti. Intr-o buna zi, o sa vrei, probabil, sa iti pui o biblioteca (desi eu as recomanda niste rafturi) sau o sa mai ai nevoie de un sifonier (daca inca n-ai doi pereti plini cu sifoniere in dormitor, crede-ma, o sa-l ai si pe al treilea, in sufragerie, probabil pe peretele din dreapta – tot din experienta iti zic).
    4. Inca un motiv sa lasi canapeaua pe mijloc: daca dai vreun party, poti s-o tragi pina in bar si ramii cu mijlocul casei gol, insa nu poti face acelasi lucru si daca e lipita de perete.
    5. Daca ai mobila suspendata, iar peretii blocului sint din caramida, da gaurile pentru dibluri dinainte. Daca nimereste burghiul intre caramizi, ramii cu o gaura cit un pumn – tot din experienta vorbesc – si o sa fie nevoie sa le acoperi, sa vopsesti din nou, iar daca mesterul ti-a pus alb in verdele de pe pereti, fii sigur ca nu-ti mai iese fix aceeasi nuanta si o sa ai peretii patati.
    6. Personal, eu as renunta la tapet, in citiva ani o sa arate ca naiba, mai ales daca nu e foarte lat. O sa se dezlipeasca din cauza caldurii si/sau a umezelii.
    7. Legat de podele, iti recomand – tot din experienta – sa-ti iei un parchet ceva mai inchis la culoare, la fel si in cazul gresiei. Stiu, arata bestial la prima vedere, dar o sa se vada pina si ultimul fir de praf. Noi am vrut sa ne punem parchet alb (alb de-a dreptul, nu vreo nuanta de bej), dar fie era extrem de scump, fie n-aveau deloc. Am luat ceva lemn foarte deschis, acum ne blestemam alegerea. O sa zici, acum, ca dai cu mopul si gata, s-a rezolvat. O sa te vad peste juma’ de an cit chef o sa ai de dat cu mopul la fiecare trei zile…

    Daca-mi mai aduc aminte, iti mai zic.
    PS: Sint curios cum o sa arate dormitorul si baia.

    Raspunde
  12. nina 17 Jan 2011 @ 16:55

    Daca vreti sa iasa o treba buna eu zic sa ascultati designerul pana la capat. Prima varianta pare mai aerisita. Succes. E foarte misto!

    Raspunde
  13. criserb 17 Jan 2011 @ 17:26

    @Aurel Dragut – amenajarea interioara costa cca 10000 ron, +/- Astea sunt calculele initiale. Deocamdata suntem in grafic dar… vedem la final.

    @Alex Mihaileanu

    1. Ok. Alea o sa le calculam in momentul in care ajungem la ele, si eu ma gandeam sa fie mai putine.

    2. Cuierul e dulapul de-l vezi tu langa usa. O sa fie un cuier inchis. Punem hainele direct inauntru.

    3. O sa fie 2 dressinguri in dormitor. Sper sa nu mai am nevoie de altele in living ;) sper

    4. Corect.

    5. Am putine corpuri suspendate iar ele nu o sa fie prinse in caramida. Toate corpurile o sa fie prinse pe rigips. Am rigips peste tot. Vor fi niste sisteme de prindere pe rigips dar banuiesc ca asta stiu mesterii cum sa le faca.

    6. La tapet inca ne gandim. Ne place dar nu in proportie de 100%. Oricum un tapet cred ca trebuie gasit acolo, pe peretele de langa “bar” sa dea putina culoare casei. Poate nu ala de e acum…

    7. E ciudat cu parchetul :) Noi am cautat un model mai deschis tocmai ca sa nu se vada praful. Avem experienta parcheturilor inchise pe care se vede chiar orice. Daca si pe deschis se vede oare ce parchet e anti-jeg?

    La dormitor si la baie nu o sa facem mare lucru. Dormitorul e mic, o sa punem in el un pat, doua dressinguri si un TV iar in baie o sa schimbam doar gresia. Faianta am zis sa o lasam asa. Aia ne place. Dar… daca o sa am idei si pentru acolo o sa va arat.

    @nina – @ghiocel – pare mai aerisita prima varianta, asa e, dar nu ne prea impacam cu ideea televizorului in fata geamului… cand bate soarele tre’ sa tragem draperia sa ne uitam si nu stiu daca e chiar o solutie sa renunt la lumina…

    Raspunde
  14. Alex Mihăileanu 17 Jan 2011 @ 17:27

    Ah, da:

    1. daca nici tu, nici doamna ta n-aveti nimic impotriva, recomand sa va faceti dressing built-in, direct in pereti, ca nu mai cumparati toata mobila, ci doar niste usi glisante. Oricum, recomand cu incredere usi glisante pentru sifonier pentru comoditate si pentru spatiul ramas pe care nu ti-l maninca deschiderea usii.
    2. Recomandarea mea pentru doamna ta e sa stabileasca din timp, pentru mobila de dormitor, de ce sertare si cuierase are nevoie in sifonier (mai ales pentru margele, cercei, parfumuri si alte asemenea – been there, didn’t done that, oh, well…).
    3. Fa-ti toata mobila pe picioare (10 cm), incepind de la cea de bucatarie, pina la canapele si sifoniere (asta daca-ti cumperi sifonier si nu-l faci built-in direct in perete – aici e simplu, pui tapet pe pereti, ca sa nu stea hainele lipite de zid). O sa poti baga aspiratorul si mopul pe dedesubt, deci mai putin praf in casa, plus ca, in functie de bloc, daca o sa se intimple sa ai gindaci, o sa-ti fie mai usor sa-i extermini.
    4. Inainte de a te apuca de zugravit, cheama un electrician sa-ti schimbe toata instalatia, pe cit posibil, si sa-ti faca prize multe. Cam doua pe fiecare perete. O sa-mi multumesti pentru sfatul asta :D.

    Raspunde
  15. SIP 17 Jan 2011 @ 17:40

    Ambele variante sunt bune . Succes in aducerea la bun sfarsit al proiectului .

    Raspunde
  16. add 17 Jan 2011 @ 18:03

    parchetul nu-i bun nici f deschis nici foarte inchis, daca ai cum sa iei altceva decat laminat go for it, asta laminat e o mizerie.

    Raspunde
  17. criserb 17 Jan 2011 @ 18:09

    @add – corect dar si bugetul pentru el creste substantial :)

    Raspunde
  18. Ciprian 17 Jan 2011 @ 23:05

    Pentru ca si eu sunt cititor al lui Serb o sa imi permit sa dau si eu 2-3 raspunsuri chiar daca Serb le-a raspuns, zic si eu punctu de vedere, asa ca o iau de pe la primele posturi:

    @Alex Dima – in general (si cand zic in general nu ma refer la mine, ma refer la mai toate firmele de proiectare 3d) preturile pt designul 3d este de la 10-12e/mp chiar si mai ridicat un pic la firmele mari de prin Buc. Asta din studiile mele de piata, ca nah tre sa-mi verific concurenta nu? :D Acuma….in mom in care te apuci de renovare totala, sau cum a fost in cazul lui Serb ca si-a cumparat apartament, la o suprafata de sa zicem un 70-100mp …fa si tu un calcul si vezi daca e scump sau nu :)

    @add la fel cum ti-a spus si Serb, uscatul rufelor se va face pe balcon, l-am intrebat daca are uscator sau vreo alta metoda de a usca hainele, si mi-a spus ca ei folosesc acea “capra” pt uscat rufe. Normal pozitionarea cea mai buna este pe balcon, dar ca sa nu fie o imagine sa ii spunem neplacuta cand vin ceva invitati sau chiar si pt ei cand vor sa stea in living, am decis sa le mai pun un rand de draperii pe peretele interior al balconului (nu cel cu geamurile) draperii care se pot trage si masca astfel balconul cu tot ce este in el.

    @Aurel Dragut – In general cand te ocupi personal e cam greu sa estimezi un buget, tocmai pentru ca iti permiti sa umbli din magazin in magazin si sa alegi solutia cea mai optima/ieftina. Sunt si clienti care spun din start “am un buget de …atat . Fa-mi ceva sa ma incadrez in suma +/- ceva ” dar aici nu e cazul lui Serb :D

    @Ghiocel07 – In sfarsit prima persoana care tine si cu mine cu prima varianta, varianta pe care le-am recomandat`o eu. Exact aceleasi lucruri le-am spus si eu cu rafturile pe pereti, dar Serb a zis ca are multe “bebelouri” si ca vrea sa le expuna :D

    @Alex Mihăileanu – la fel cum ti`a zis si Serb, dressingul acela mare de pe hol a fost gandit, jumatate folosit ca si cuier+pantofar, iar cealalta jumatate ca si spatiu de depozitare pt placa / schiuri / mop / aspirator / alte lucruri de-ale casei folositoare care tre sa le pui undeva. am mers pe usi culisante tocmai ca sa mascam incarcatura de haine din cuier, iar efortu de a deschide o usa culisanta nu cred ca este foarte mare :D
    3- daca imi permiti te voi contrazice un pic cu spatiu de depozitare pe pereti. In primu rand ai spus biblioteca apoi recomanzi rafturi. Daca vor fi rafturi, oricum vor fi de la nivelul pieptului sa spunem, Rafturi sub 1.5, de la podea nu prea se pun decat in cazul unui mobilier de perete mai special. Lucru acesta poate sa il faca foarte bine si deasupra canapelelor. Treaba cu biblioteca este extrem de discutabila, tine de fiecare om in parte, de tipul de job care il are, de cartile de care are nevoie sau chiar si simplul fapt ca ii place sa citeasca foarte mult si tot timpul isi cumpara carti. Atunci da este nevoie de o biblioteca mai mare. In cazul de fata nu prea se pune .
    4- Uita-te un pic atent in imaginile de sus, la cea cu canapeaua pe colt si la cealalta, daca vei muta canapeaua langa insula, iti va ramane cam acelasi spatiu ca atunci cand ea va fi lipita de colt, poate chiar un pic mai mic, nu am stat sa masor exact , DAR cu canapeaua pe colt nu mai stai sa muti mobilier cand iti vin invitati surpriza sa zicem, iar oaspetii se pot aseza unde vor, fie la insula/bar pe toate partile fie pe canapea, fie pe aman2
    6- iarasi daca imi permiti si nu te superi pe mine te voi contrazice :D . Eu personal am in casa tapet pus acum …cred ca are vreo 10 ani. Modelu este vechi intr-adevar, dar nici nu tinde sa se dezlipeasca nici nu s-a ingalbenit nici nimic. Latimea celui care il am eu este de 45cm, iar cel din proiect este de 60cm. Conteaza foarte foarte mult calitatea tapetului, modul in care este pregatit peretele, adezivu, si bineinteles persoana care ti-l pune.
    7- iar te contrazic :D (sper sa nu te superi pe mine :P) fie parchetul fie gresia fie orice material de culoare inchisa este mult mai greu de intretinut fata de unul/o(gresie) de culoare mai deschisa cu ceva striatii sau combinatii de marouri/cremuri. Culorile astea “fura” la ochi si nu se va cunoaste praful/firele de par/scame etc atat de tare cat se cunosc pe un parchet inchis. Iti spun tot din proprie experienta pt ca fac treaba asta de vreo 5 ani si m-am lovit de tot felu de clienti. Cred ca imi vei da dreptate in mom in care iti vei schimba parchetul alb, cu unul inchis :D
    @add banuiesc ca atunci cand vorbeai de altceva decat laminat te refereai strict la calitate, nu la faptu ca nu e bun nici inchis nici deschis, pt ca la capitolu asta tine strict de textura :D

    Raspunde
  19. Aurel Dragut 17 Jan 2011 @ 23:23

    @Ciprian, daca ma gandesc mai bine ai dreptate. Initial ma gandisem ca se poate face un checklist cu tot ce e de achizitionat si un interval de preturi pentru fiecare lucru, de aici si ideea de estimare.

    Raspunde
  20. Ciprian 17 Jan 2011 @ 23:27

    pai si care suma o estimezi din intervalu respectiv, aia mica sau aia mare ? :D ca s-ar putea sa te trezesti cu o diferenta foarte mare intre preturi :)

    Raspunde
  21. criserb 17 Jan 2011 @ 23:29

    @Alex Mihăileanu – utimele sfaturi chiar imi prind bine. Nici prin cap nu mi-a trecut sa ma ganedesc (cel putin eu) la locuri pentru “coliere” dar ai dreptate.

    Cat despre dressing asa ma gandeam si eu sa-l fac, din perete nu dulap intreg sa iasa mai ieftin iar usile culisante normal :)

    Merci inca o data de sfaturi iar daca iti mai vin idei eu le ascult cu placere

    Raspunde
  22. Aurel Dragut 17 Jan 2011 @ 23:36

    @Ciprian, diferenta care iese depinde de cum faci estimarea, bineinteles. In general, ma gandesc ca mergi pe o varianta de mijloc dar asta in cazul in care suma maxima din acel interval nu este peste puterea ta financiara (caz in care ma gandesc ca reanalizezi ofertele / alternativele la piesele din proiect).

    Raspunde
  23. Iulian 17 Jan 2011 @ 23:43

    Sa fiu scurt: e clar mai bine a doua varianta, cea cu canapeaua pe mijloc, si din punct de vedere al calculatorului, care sta mai departe de fereastra si asa ai mai putin glare. Si iti trebuie mai putine chestii pe pereti, ca e prea incarcat. In rest, superb :)

    Raspunde
  24. Doru 18 Jan 2011 @ 03:55

    Salut, cateva aspecte privind proiectul. Ce stil ai abordat si care sunt piesele care marcheza lucrul acesta? Privind imaginile, observ ca apartamentul are o incarcatura masculina puternica si nici un pic de “touch” feminin, avand in vedere ca in acest spatiu locuieste si o doamna cum vei face sa ii satisfaci si ei dorintele ( si nu, tapetul nu este feminin, este tapet specific dormitoarelor). Imbinarea plintei parchet/gresie este o modalitate gresita d.p.d.v. tehnic cat si artistic, plinta din gresie este mai groasa decat cea din parchet si cu siguranta nici un “meserias” roman nu va sta sa le potriveasca. Si iar nu, coltarele din plastic sunt o modalitate usoara de a ascunde lenea, plintele se taie la 45 de grade ptr. imbinare perfecta. Nu crezi ca bucataria maro inchis (nuc probabil ca esenta) face contrast puternic cu albul lucios? Daca foloseai suprafete de culoare maro lucios si in partea de jos a acesteia sár fi pastrat modernismul spatiului si atunci puteai opta cu usurinta a nu avea manere la usile dulapurilor ( nota : daca se merge pe buget mic…atunci este exclus sistemul Blum foarte costisitor). Alt aspect, draperiile (hmm) sper ca nu sunt cearceafuri de pat cel putin asa arata atarnate fara sa atinga parchetul. In design-ul de interior exista o multime de inventii dar draperiile ridicate de la pamant cca 10 cm sau mai mult…se poarta numai la cabinele de proba din magazine . Sugerez usi culisante din plexiglass colorat la balcon, indiferent de situatie cu sau fara musafiri relaxarea in fata unei “capre” de intins rufe este un peisaj sumbru chiar si in Romania, asa ca acea zona daca se va folosi 30% din timp ca uscator trebuie inchisa (idee : paravanele de provenienta asiatica le gasesti la bamboo , cadru de lemn peisaje realizate pe panza sau carton vor aduce spatiului veselie, sarm si un pic de caldura. Tot despre textile, pernele de la canapea de culoare maro, acele perne se numesc popular perne fantezie ( boing! traducere din dex calitatea omului de a inventa forme, proprietati culoare). Sfat perne de culoare cream cu buline/flori/dungi/motive geometrice de culoare verde fistic ar schimba iar zona + daca faci mai multe fete de perna poti schimba chiar si ambianta o data pe saptamana in casa sau de cate ori te coafeaza pe tine ideea. Mai sunt o gramada de alte puncte de atins in proiect functionalitatea acelor rafturi in perete, se va pierde din spatiu avand in vedere ca vor fi incastrate in dubluri de rigips. tapetul care tapiteaza interiorul unei nise..sooo 50’s ar spune bunica. Imbraca-le in sticla colorata sau mai nou exista o vopsea grozava de toate culorile la un cunoscut magazin de specialitate dar probabil ca daca lucrezi in domeniu de cinci ani stii despre ce vorbesc.
    Pentru finalul pledoariei mele sper ca proprietarii stiu ca viata nu este alb – negru mai sunt si shades of gray in cazul tau ai folosit 2 culori mari si late maro si verde. Sugerez o a treia culoare de preferat complementara ( culorile complementare sunt culorile ce se gasesc in opozitie pe bine cunoscuta roata a culorilor). Asta va pune punctul pe I (mare) si va da proiectului veselie, caldura, ii va face pe musafiri sa spuna WOW, that’s nice si pe tine cu inca un client fericit.

    P.S. Am facut acest comment mai lung, nu ca sa descurajez ci ca sa primesti si feed-back negativ poate in urmatorul proiect vei fi mai indraznet si vei aduce elemente originale extraordinare cum numa intr-o scoala de design se invata . (aduti aminte laboratoarele interminabile de desen unde ne puneau sa ne jucam cu culorile iar noi vroiam sa mergem la film).Mult succes la terminarea proiectului, poate cine stie vom vedea alte imagini de la tine. Iar clientilor :) spor la treaba! :-bd

    Raspunde
  25. Andrea S. 18 Jan 2011 @ 13:04

    Alega varianta care va multumeste pe voi ;)nu alege dupa mofturi ca vin sau nu musafirii ,aia vin si pleaca si daca nu le place e treaba lor ;)…despre tapete si noi le-am avut vreme buna…pina ne-am saturat de ele…nu s-au dezlipit samd. Tine ca orice de calitatea materialului…acum daca le vei lua pe cele mai ieftine…te poti astepta la asemenea surprize. Despre laminat tot la fel…exista la noi laminat de 3 euro si de 20 de euro…asa cum exista si parchet de 20 sau de 50 Euro metrul…despre culori pot scrie in cunostinta de cauza…pe cel de culoare deschisa nu se vede orice ca pe cel de culoare inchisa.Noi avem parterul in culoare deschisa…dormitorul intr-un laminat la vreo 16 €/m de care sint multumita …livingul il vom avea in curind in gresie alb-bej lucioasa si camerele de sus intr-un laminat maro inchis- ala l-am luat pentru culoare ca asa si-a dorit odrasla…undeva la 10 €/m…de care zic de pe acum ca nu sint multumita…dar mai rabd 3 ani pina incepe facultatea sa pot schimba;))…si cind ma gindesc ca l-am pus acum 3 luni!!
    Despre biblioteca…parerea mea…eu cumpar carti le citesc si le vind..deoarece stocarea lor nu face decit sa adune praf in ele…nu mi s-a intimplat inca sa citesc o carte de 2 ori…iar literatura mea de specialitate e in citeva luni pasee…

    Raspunde
  26. maddy 18 Jan 2011 @ 14:59

    imi place viziunea designerului si cum a inclus tabloul cu flori de hartie si pozele voastre.
    e bine cu canapeaua la mijloc, parca delimiteaza mai bine cele doua camere/zone (bucatarie de living).
    cum faceti cu spatiile de depozitare, nu par prea multe ?
    dormitorul nu va fi aranjat tot de un designer?

    Raspunde
  27. criserb 18 Jan 2011 @ 16:28

    Spatiile de depozitare par putine pentru ca nu sunt in living. O sa fie in dormitor si pe balcon.

    Dormitorul nu l-am mai rugat pe Ciprian sa ni-l faca. Ala e mic, si nu prea avem ce design sa ii facem, dar… cine stie :D

    Raspunde
  28. innocente 19 Jan 2011 @ 11:56

    Pot mă mut la voi? :)))

    Raspunde
  29. criserb 19 Jan 2011 @ 12:09

    Poti :P

    Raspunde
  30. Alex Mihăileanu 19 Jan 2011 @ 15:10

    @Ciprian: da, inteleg perfect ce zici in legatura cu spatiul util, insa canapeaua pe mijloc inseamna TV care se vede si din bucatarie plus peretele din dreapta liber. Nu zic, poate Cristi n-o sa isi ia biblioteca sa o puna acolo, dar in functie de cit de shopaholica e doamna lui, s-ar putea sa mai puna un sifonier :)). Glumesc, dar mi se pare mai ok sa vezi altceva decit o canapea cind intri in casa. Se cheama ceva de genul punct focal, din cite imi explica cineva la un moment dat, daca mai tin bine minte. Si una e sa vezi o canapea, alta e sa vezi un TV si un birou. Plus, eliberezi spatiul dinspre balcon si nu te impiedici de TV cind te duci sa intinzi rufele. Nu stiu, eu vad lucrurile mai practic.
    Acum, legat de parchet, intr-o oarecare masura, da, ai dreptate, dar ce incercam eu sa spun e ca nu-i bine nici parchet foarte deschis, nici foarte inchis, ci undeva la mijloc. I-am trimis lui Cristi pe mail o poza cu parchetul pe care-l am eu, care arata foarte bine, dar dupa trei-patru zile, vezi toti valatucii de praf pe el si toate firele de par.
    Legat de mutat canapeaua, nu ma refeream la trei musafiri surpriza, ca aia au loc sa stea, ci ma gindeam in ideea in care vrea sa faca un party si lumea n-are loc de desfasurare. Asta daca-i genul petrecaret :)). Altfel, mai mult de trei locuri pe canapea, un fotoliu si un taburet, chiar nu-ti trebuie. Ma rog, zic si eu.

    Raspunde
  31. Iulia 20 Jan 2011 @ 11:24

    Mie mi se pare suberb în general. Canapeaua în mijloc mi se pare o idee buna pt. a putea vedea TV-ul de acolo, dar poate putin ciudat în privinta spatiului, dar nu cred ca ocupa asa mult.

    Alta idee foarte buna ar fi aceea de a pune sifonier direct in perete, cum a mai scris cineva mai devreme.

    Singura chestie care as schimba-o (dupa gustul meu) ar fi peretele cu flori, de lânga usa neagra. Cel care se vede in poza nr. 3 si 4. Am vazut ca exact în fata ati folosit acelasi desen pentru perete, asa ca eu nu as pune acelasi si la raftul acela. Repet, parere personala :)

    E super, sper sa fie gata repede si sa va aduca momente de neuitat.

    Raspunde
  32. Pingback: Tot in santier

  33. Pingback: Aprartamentul azi

  34. Pingback: Sa zicem ca e gata

Comentează și tu

Sfat: Inainte de a apasa butonul de mai jos asigura-te ca ai folosit un limbaj decent si ca nu te cheama “masina de spalat”, daca nu vrei ca vorbele tale sa ajunga in spam ;)