Sari la conținut

Concediu 2008 – II

Pentru ca nu avem pasapoarte nici eu nici Dana am modificat un pic traseul initial, asa ca nu o sa mai vedem Croatia anu’ asta, ramene pe alta data…

So traseul pana la urma o sa fie asta:

concediu1

intoarcere

Ca obiective am adaugat vulcanul Vezuviu, deci pana acum avem asa:

• Plaja in Grecia
  • Meterorele (Grecia)
  • Atena (Grecia)
  • Vulcanul Vezuviu (Italia)
  • Roma (Italia)
  • Pisa (Italia)
  • Monte Carlo – Cannes (Franta)
  • Grenoble (Franta)
  • Milano (Italia)
  • Venetia (Italia)
  • Grossglockner (Austria) – La asta nu pot sa renunt :P
  • Salzburg (Austria)
  • Viena (Austria)
  • Budapesta

Au mai intervenit niste chestii… Maka nu mai vine, la fel si Raca cu Ella care o sa ne fie alaturi numai in Grecia… si probabil ne vom reintalni prin Austria – Ungaria asa ca… ramanem doar 3, eu, Dana si Mo.

Cine mai are informatii de pe traseu, sau ce merita sa vedem si ce nu sa le spuna aici.

Ti-a placut acest articol?
comentarii Facebook
9 comentarii
  1. ionut_d 11 Aug 2008 @ 15:33

De curiozitate, cat o sa te coste combustibilul estimativ, dus-intors?

2. ramona 11 Aug 2008 @ 15:34

o rugaminte : sa va interesati la Salzburg cat costa un sejur de Revelion?!:)
    am auzit ca undeva, pe muntele de acolo(de unde se vede panorama orasului) sunt pensiuni si hoteluri cu preturi/pachete convenabile..

3. criserb 11 Aug 2008 @ 17:07

@ionut_d – cca 450 euro :)

4. Alina 11 Aug 2008 @ 17:12

Din ce am vazut pe harta urmati autostrazile, in Franta se poate merge lejer pe langa pentru ca autostrada costa foarte mult, inca odata cat benzina, iar ca timp diferenta nu este asa mare.
    De la Chambery este drum foarte bun pana la Chamonix, care trece si prin Albertville. Pana in Chamonix este drum cu access reglementat care inseamna o mini autostrada, limita fiind 110km/h. In plus in Franta la multe sosele limita este automat crescuta la 110 daca exista separator pe mijloc. Sunt sigura ca aveti GPS, o sa va duca el pe ruta optima, daca ii scoateti autostrada.

5. criserb 11 Aug 2008 @ 21:43

@Alina – nu urmarim in mod special autostrazile, hartile sunt generate de Autoroute automat, nu m-am bagat prea mult in detalii.

Am mai incercat o data sa nu merg pe autostrazi, tot din cauza pretului care e mare, dar… am facut 80km in Italia, am mers numai cu 40-50km/h ceea ce pe mine nu ma incata cand am atatia km de facut si m-am suit la loc pe autostrada, dai un ban da’ merita :P

Cat despre drumurile prin Franta, chiar nu stiu, asa ca ti-as ramane dator daca imi dai mai multe detalii. Si daca poti sa-mi zici cat e benzina in Franta si care este diferenta daca o iau de pe autostrada sau de pe un drum laturalnic, ca stiu ca e mai ieftina acolo.

@Ramona – am sa incerc sa ma interesez, dar parca ma gandesc ca e cam repede acum… dar am sa ma intresez.

6. Alina 11 Aug 2008 @ 22:02

Pentru Franta pot sa iti zic sigur ca drumurile pe langa autostrada sunt chiar super ok. De obicei nu trec prin sate si limita este 90 iar prin sate 70. Daca exista separator pe strada se ridica automat la 110. Noi de obicei mergem pe langa autostrada, e adevarat pentru un grum gen Geneva-Paris si eu as alege autostrada pentru ca e mai rapid.
    Pentru zona de munte, oricum se trec Alpii si sunt serpentine, se merge media cu 60km/h. Daca este drum european este sigur din ala cu limita de 110.
    Benzina este 1.5eur iar motorina 1.3eur. Autostrada te costa inca odata cat benzina (acelasi lucru si pentru Italia). De exemplu pentru Geneva-Paris (~500km) am dat 50 de eur autostrada, se ajunge cam la o medie de 10 eur/100km, acum depinde de autostrada, daca e mult prin munte se poate dubla suma(de ex pentru zona din Alpi e vreo 3-4 eur/10km, noroc ca e scurta:D).
    Nu am mers la italieni pe autostrada, dar din ce am auzit de la prieteni este la fel de scumpa si in plus se merge ca la nebuni. Limita de 130 este informativa:) se merge leger cu 160km/h.
    Marseille, Grenoble, Torino sunt orase industriale, nu prea se merita vizitate, sunt chestii mult mai frumoase in jur, chiar exceptionale, mai ales zona Alpilor, depinde de cat timp aveti. Daca vreti ceva informatii locale legate de zona Rhone-Alpes:), discutam pe mess.
    Uitasem, daca vreti estimari clare timp+bani http://www.viamichelin.fr
    Estimarile timp+bani sunt foarte aproape de adevar.

7. Andy 12 Aug 2008 @ 21:51

Pacat ca pierdeti Croatia, cu plajele ei, parcurile nationale. De exemplu.. iti recomand Plitvice … cand va faceti pasapoartele.

8. CornelB 6 Sep 2008 @ 14:42

Salut, am ajuns la blogul tau cautand info despre vacante. Am vazut lucruri interesante, pe care as vrea sa le mentionez pe site-ul meu, dedicat in intregime acestui subiect, http://www.AmFostAcolo.ro. In acest moment implementez o sectiune cu numele [provizoriu] “Blog Vacante” in care sa listez bloguri care mi-au atras mie atentia pe acest subiect. Daca consideri util ca blogul tau sa apara acolo, te rog contacteaza-ma pe adresa de mail cornel [@] amfostacolo.ro.

Comentează și tu

Sfat: Inainte de a apasa butonul de mai jos asigura-te ca ai folosit un limbaj decent si ca nu te cheama “masina de spalat”, daca nu vrei ca vorbele tale sa ajunga in spam ;)