Sari la conținut

Dunarea la Cazane si pensiunea Melba

Sambata am plecat la plimbare ca de obicei, am fost pe la Herculane, apoi am ajuns pe Dunare, mai exact acolo unde Dunarea se ingusteaza cel mai mult, la Cazane.

decebal

Nu puteam rata statuia lui Decebal de pe Dunare…

decebal01

Care se pare ca a fost construita de Iosif Constantin Dragan cu fundatia lui..

dunare1

Se pare ca frumusetile Dunarii le poti vedea de pe vapor… asa ca ma gandesc ca intr-o zi sa fac o croziera pe Dunare, din Delta pana unde o mergea ea… poate Viena sau mai departe… Apopo, are cineva idee cat costa o astfel de croaziera?

dunare

Peisajul este superb… In poza de sus se vede iesirea din Cazanele Mici (310m)

plimbare-cu-barca

Cand o sa am mai mult timp am sa iau si eu o barca din asta sa vad peisajul din larg.

dana1

Ca activitati turistice, in zona se poate practica cataratul :P

dana

Sau purs si simplu poti sa stai “dejaba” bucurandu-te de frumusetile peisajului.

pensiunea-melba3

Fiind ora mesei pe noi, astia mici ne-a luat foamea asa ca ne-am oprit la o pensiune ce ne-a facut cu ochiul… Pensiunea Melba o pensiune de 4 stele la care chiar ne-am simitit, nu bine, foarte bine.

Am luat masa pe malul Dunarii, si ne-am bucurat tot timpul de un peisaj mai mult decat frumos.

pensiunea-melba

Ne gandeam sa petrecem un weekend intreg la pensiunea Melba, asa ca ne-am intresat de preturi. Sunt 2 milioane de lei pe camera, ceea ce nu este chiar putin, dar frumusetea zonei si a locatiei ne cheama :)

pensiunea-melba5

Piscina nu e mare… dar este, asa ca poti in orice moment face o baie acolo…

pensiunea-melba2

Iar cand nu ai ce face poti juca un ping-pong…

pensiunea-melba4

Ce-mi place sa joc ping-pong cu tata, de fiecare data il las sa castige si el se bucura ca un copil :D e asa placut sa vezi bucuria de pe chipul lui la fiecare minge ce o castiga :P

pensiunea-melba1

Intre timp Dana s-a relaxat in balansoarul de pe marginea apei…

pensiunea-melba6

La final am observat ca hidrobicicletele ce se pot inchiria de la pensiunea respectiva au sezloange pe ele, ceea ce ma gandesc ca e foarte misto sa faci plaja undeva in mijlocul Dunarii iar cand ti-e cald… tzushti in apa :)

Deci am avut o excursie misto, am vazut locuri pe care o sa le vizitam din nou, locuri care ne fac sa realizam pe zi ce trece ca tara asta chiar e frumoasa… pacat ca e locuita :(

Ti-a placut acest articol?
comentarii Facebook
16 comentarii
  1. mybrainquit 28 Jul 2008 @ 17:18

Ti-am zis sa mergi la cazanele Dunarii, ma bucur ca m-ai ascultat :P…cu toate ca eu stiam ca sunt prin sud-vest…e bine si aici :P

2. sip 29 Jul 2008 @ 13:22

De ce n-ai scris si scorul ? M-ai lasat …:-?

3. daniela 4 Feb 2009 @ 19:41

Melba nu-mi place.am gasit acolo sobolani,mancare stricata,am fost spitalizata de cand am plecat de acolo.primul lucru cand va duceti acolo sa intrati in bucatarie sa vedeti in ce conditi fac mancarea si mai multe…..credetima ca nu e frumoasa fiindca nu e igienica…:)interesati-va inainte de a merge acolo ,ca sa nu regretati ca mn mai tarziu..si scump si prost

4. me 10 Feb 2009 @ 11:44

in afara de peisaj nu prea e nimic de apreciat, mi s-a furat telefonul din camera(cu toate ca aveam cheia la mine insa aveau dublura)iar mancarea…mi-a fost rau 2zile :(

5. criserb 10 Feb 2009 @ 11:54

Ciudat ce ziceti voi aici. De obicei critic tot ce pot, dar la Melba chiar mi-a placut, mancarea a fost f buna, servirea la fel… sa nu mai vorbesc de peisaj :)

Sper sa nu fie cum ziceti, ar fi pacat…

6. olteanu d-tru 2 May 2009 @ 07:41

Nu am mai vazut zona de 23 de ani !!Ultima data am avut ocazia sa vizitez Svinita ! Sa mergi noaptea cu masina pe valea Mraconiei, sa ajungi la Svinita !!! La fiecare 5-6 gospodarii fiecare AVEA MOARA LUI DE APA !! Oameni si locuri FANTASTICE !!! SI MAI AVEAU SI UN TARAF LOCAL DIN 3 PERS. TATA SI DOI FII CARE CANTAU……DUMNEZEIESTE !!!AR FI MARE PACAT SA NU MAI EXISTE UN LOC MAI CA LUMEA DE CAZARE IN ZONA !!! CITESC CA “MELBA” ESTE SUB ORICE CRITICA !! AM TRIMIS PE CINEVA IN ZONA, SI MI-A SPUS LA INTOARCERE CA A MURIT DE FOAME LA “STEAUA DUNARII” MARE PACAT !!! AS VREA SA MERG LA “FESTIVALUL SMOCHINULUI” !! STIE CINEVA UN LOC DE CAZARE MAI ACATARII, UNDE SA TE SIMTI BINE ??? MULTUMESC !

7. elena 7 Sep 2009 @ 16:19

Nu imi vine sa cred ceea ce citesc aici…Am fost vara aceasta la Pensiunea Melba si totul era extraordinar…Mancarea a fost de nota 20…Nici macar nu se pune problema de sobolani in bucatarie…Din fata barului poti vedea bucataria aproape complet ptr ca au un ghiseu foarte mare…Am observat ca se gateste igienic si la un standard ridicat…De asemea am vazut ca vine foarte multa lume si mai ales oameni de vaza…Ambasadoarea Malayesiei la Bucuresti a fost cazata acolo cand eu am vizitat zona…Am revenit cu mare placere acum 2 saptamani si totul a fost de 4*+++…Camerele sunt extraordinare, lenjerii schimbate zilnic, foarte multe facilitati oferite de D-na Ileana, administratorul pensiunii…Personalul este extraordinar. Desi am fost serviti doar de un singur ospatar, nu am putut sa nu remarc faptul ca si ceilalti membri ai personalului au fost amabili cu ceilalti clienti. Imi permit sa scriu cateva cuvinte si despre Alexandru, un tanar foarte amabil, care a avut grija sa nu ne lipseasca nimic, si care ne-a servit intr-un mod extraordinar si a avut grija sa avem parte de o vacanta de vis… Va recomand zona si, bineinteles, Pensiunea Melba…:)

8. marin cornelia 11 Sep 2009 @ 14:04

la sfarsitul lui august am fost la pensiunea Melba , nu am vazut sobolani la bucatarie dar mancarea era, oribila , degeaba esti servit bine si ospatari sunt amabili daca nu au cu ce (pe malul Dunari sa fii servit cu peste congelat ), si inca ceva pt. cei care merg cu rezervare pt.prima data sa li se spuna nr. camerei nu , 8,9,10, sunt ca un fel de garaj , deasupra fiind parcate masinile te simti groaznic , in rest peisajul este superb

9. Laurentiu 27 May 2010 @ 15:56

Weekendul acedsta prelungit am fost prin zona Mehedintilor, in Severin si in Orsova. La invitatia bunului meu prieten din Severin, mi-am luat familia si am plecat la un drum de aproximativ 5 ore. Imi pare rau de ceea ce citesc aici in postul Danielei. Melba merita toti banii. Am fost acolo impreuna cu un prieten, si am mancat cea mai buna saramura de crap din viata mea. Locul e de o curatenie exemplara, iar peisajul este extraordinar. Imi pare rau ca nu stiu sa atasez fotografii din cele ce le-am facut acolo.

10. Raul C. 29 Jun 2011 @ 20:53

Saramura de crap care am intentionat sa o mananc la Melba impreuna cu tatal meu avea gust de mucegai, tatal meu a chemat ospatarita si i-a spus, aceasta a spus ca nu se poate ca ii aduce cutia cu peste, si a adus-o i-a dat-o tatalui meu si intr-un colt era intr-adevar mucegai, din pacate nu observase inainte sa aduca cutia, tatal meu i-a aratat atunci ospataritei si si-a cerut scuze ospatarita.In acel moment ne-am hotarat sa plecam insa nu puteam sa si platim ceea ce nu am putut manca si atunci tatal meu a rugat-o pe ospatarita sa o cheme pe patroana care era la foisorul de langa noi cu sotul si cu ceva cunoscuti de-ai dansilor, in fine a venit patroana i-am explicat problema s-a dus a verificat si ea cutia si s-a intors inapoi a spus ca nu se poate nu am vazut bine si ca nu se poate sa nu platim si s-a dus la inapoi la masa dansei, dupa cateva minute apare ospatarita cu nota de plata si se vedea ca plansese spunandu-ne ca i-am facut mari probleme si ca o va da afara pentru ca ne-a adus cutia sa o vedem.Am refuzat sa platim a venit din nou patroana si a inceput sa vorbeasca foarte urat de parca am fi fost angajatii dansei sau am fi avut vre-o obligatie in loc sa-si ceara scuze elegant, a demonstrat ce fel de om este.
    Pensiunea este foarte draguta cel putin la exterior, dar la capitolul igiena alimentara stau destul de rau, pacat si pe deasupra doamna “sefa” de acolo este un pic necivilizata!

11. sibiu 3 Jul 2011 @ 09:01

foarte frumos la cazanele dunarii

12. Adrian 14 Aug 2012 @ 18:02

Manat de cateva impresii bune si mai ales de recomandarea unor cunostinte din partea locului am avut o tentativa de a merge la pensiunea Melba cu un grup de prieteni, luand intreaga pensiune la 200 lei / camera si intentionand sa organizam o cina festiva sambata seara plus alte mese (dejun la sosire, dejun la plecare). Intrucat proprietara pensiunii a cerut toti banii in avans in conditiile in care spunea ca deja ne-a facut reducere la cazare, am renuntat. Si cred ca bine am facut, mai ales ca citind acum cele de mai sus inclin sa dau dreptate celor nemultumiti de felul in care au fost tratati – ma refer aici strict la servicii, din punct de vedere al cazarii / meselor nu am ajuns sa vedem. Oricum, interesanta politica “banii inainte”… am impresia ca am mai auzit de astfel de obiceiuri… dar nu retin unde :))

Oricum, pacat de astfel de practici – exact cum spunea cineva mai sus, avem o tara foarte frumoasa, pacat ca este locuita… poate ca in momentul in care vor aparea mai multe investitii in zona, concurenta va elimina astfel de practici si se va face turism civilizat in zona…

13. robert 18 Dec 2012 @ 09:46

In Orsova va recomand complexul Palos, este o locatie situata pe malul Dunarii, ca spatii de cazare aveti posibilitatea de a va caza in cabanute din lemn dotate fiecare cu baie proprie, cat si camere in pensiune.
    Preturile sunt mai mult decat avantajoase 80 lei camera dubla sau tripla cu baie si vedere la Dunare.
    Locatia este pozitionata intr-o zona retrasa aproape de natura, recomand persoanelor care doresc sa se bucure de frumusetile Dunarii, intimitate si o liniste asurzitoare, pentru unii chiar deranjanta
    La aceasta locatie aveti psibilitatea de a face si croaziere spre cazanele Dunarii, o experienta de neratat

14. Ioana 6 Jun 2014 @ 15:34

@Raul C. –

Asta este din pacate problema mult intilnita in Romania, civilizatia, nesimtirea si hotia. Sa ai asa o pensiune si sa faci de rusine pentru o greseala. Infine, incidentul povestit de Raul este dezgustator, daca ajung vreo data in zona, voi privi doar peisaju.

Comentează și tu

Sfat: Inainte de a apasa butonul de mai jos asigura-te ca ai folosit un limbaj decent si ca nu te cheama “masina de spalat”, daca nu vrei ca vorbele tale sa ajunga in spam ;)