Sari la conținut

Lepsa si Cascada Putnei

In weekend am fost plecati la Lepsa. Pentru cei ce nu stiu nimic despre Lepsa, uite aici o mica descriere:

Asezata in inima muntilor si dealurilor vrancene, Lepsa este o oaza de liniste si frumusete, un loc unde turistul revine mereu pentru a se intalni cu natura si pentru a se regasi pe sine. Drumetii in salbaticia Cheilor Tisitei, refacere si odihna pe malurile Putnei, intr-un peisaj mirific, sau regasirea pacii sufletesti la Manastirea Lepsa sunt cateva dintre placerile unei vacante minunate pe care o puteti petrece la Lepsa

Am plecat cu Mo, Ella si Raca, iar din Focsani l-am luat pe Radu cu inca 2 prieteni de-ai lui.

Cum am ajuns acolo, undeva pe la 11 seara, ne-am pus pe povesti, iar laitmotivul serii a fost gheatza mea pe care am luat-o de la peco :) Apropo, e buna si de tinut in lada frigorifica si de pus in bautura.

A doua zi am vrut sa mergem spre Soveja dar drumul era inchis… puteam ajunge pentru ca mai erau si altii care faceau acelasi lucru dar am decis ca mai bine nu, si ne-am dus la Cascada Putnei. Am platit 2 ron la intrare si am facut poze.

Pentru ca nu ne place sa facem poze de la distanta si chiar vroiam sa fim in mijlocul evenimentelor, mai aproape de apa a trebuit sa ne folosim de calitatile noaste de alpinisti incepatori.

Nu toti… doar cei mai tineri, cel mai batran si sedentar dintre noi ne-a facut cu mana de sus pe toata durata timpului ce l-am petrecut langa apa.

Mo si Pitica nu s-au putut abtine si s-au pozat reciproc :D

Dupa masa ne-am intors la cabana, unde fiecare a facut ce i-a trecut prin cap.

Dana a dormit vreo juma’ de ora in porbagajul masinii…

Mo a incercat sa le explice copiilor ca bataia este rupta din rai :P

Dupa care Mocanu a fumat pipa pacii impreuna cu niste bastinasi…

Iar dupa ce gratarele au fost facute si ne-am saturat foamea ne-am apucat de jucat Rummy. Aici nu e nimic special de mentionat, doar faptul ca Raca inca nu a reusit sa castige. E singurul care pana acum nu a castigat niciodata de cand ne-am apucat noi de acest sport :D

Tarziu in noapte ne-am apucat de facut traditionalul foc de tabara, pe care din pacate nu am apucat sa-l pozez, dar se poate vedea totusi ceea ce a ramas din el :)

Cam asta a fost ziua de sambata, nimic special dar totusi atat de relaxanta, pentrcuta pe munte, acolo unde aerul are alt miros decat cel cu care suntem noi obisnuiti.

Cu parere de rau, a venit si duminca cand a trebuit sa plecam spre casa :)

chiar daca unii dintre noi am mai fi ramas acolo cel putin cateva zile :P

Ti-a placut acest articol?