Sari la conținut

Pensiunea Vila 9 Tusnad

pensiunea-vila-9-tusnadWeekendul asta am dat o tura prin nordul Moldovei si asa cum face orice om cu cap, ne-am facut rezervare de acasa la Pensiunea Vila 9 Tusnad de la Lacu Rosu.

Scriu despre aceasta pensiune pentru cei ce o gasesc pe net si au de gand sa bata pana acolo circa 450 km…

Eh, am facut rezervare de joi, am dat telefon, i-am zis ca vrem 2 camere cu 2 paturi, au zis ca au, ca nu e nici o problema doar ca proprietarul a inceput sa ma ia cu d’alea ca de unde stie el ca am sa vin, ca au mai fost si altii care i-au dat teapa… L-am asigurat pe cat am putut ca suntem oameni seriosi si ca nu e cazul sa-si faca probleme, i-am promis ca-l sunam vineri la 12 ca sa-i confirmam ca venim.

A doua zi pe la 11:30 ma suna el, sa ma intrebe daca nu ne-am razgandit, daca totul a ramas la fel. I-am confirmat ca nimic nu s-a schimbat si i-am zis ca o sa ajungem undeva pe la 12 noaptea.

L-am sunat din nou la 17, i-am zis ca am plecat si ca asa cum am zis o sa ajungem undeva tarziu in noapte.

La ora 23 ne-a sunat iar, sa ne intrebe daca mai venim ca el a mai fost tzapuit si bla bla… iar i-am confirmat si asa cum i-am zis de la inceput pe la 12 si ceva eram acolo.

Ne-a rugat sa ii dam telefon cu 10 min inainte de a ajunge, spunandu-ne ca el nu e acolo. Ok. asa am facut dar cand a ajuns ne-a zis sa-l urmam ca nu mai are locuri la vila la care facusem rezervare si are locuri undeva, nu departe, la 1000m.

L-am intrebat atunci cine este ala neserios, cine spune una si face alta? S-a enervat ne-a urat noapte buna si ne-a lasat in mijlocul unei statiuni adormite :)

Pana la urma am ajuns la Piatra Neamt si am dormit acolo la un hotel foarte frumos dar cam scump.

Domnule Marian Boldeiu (asa il cheama pe omul care ne-a lasat in mijlocul statiunii la 12 noaptea) nu asa se face turism, nu asa o sa reusim noi ca neam sa ne promovam frumusetile patriei. Cu oameni ca dumneavoastra pentru care banii sunt primordiali ne facem de cacat noi ca tara, sa nu mai vorbesc de dumneavoastra ca persona.

Va multumim mult pentru amabilitatea de care ati dat dovada si va promitem ca nu o sa va mai vizitam niciodata!

[sursa poza: turistinfo.ro]

Ti-a placut acest articol?
comentarii Facebook
41 comentarii
  1. sip 21 Jul 2008 @ 14:05

Il doare pe el undeva …
    Nu se programeaza ora sosirii la 24 , poti face treaba asta daca platesti in avans …
    Tot copii ati ramas ! Proverb romanesc : “Cine nu deschide ochii deschide punga “.

2. Canalia Suprema 21 Jul 2008 @ 14:05

Bine i-ati facut gangsterului! Daca eram acolo il snopeam in batai!
    Data viitoare sa ma luati si pe mine, vin cu bata de baseball.

3. silvia 21 Jul 2008 @ 14:26

daca e asa de serios hai sa sunam sa ne facem rezervari…sa-i ocupam toata pensiunea;)

4. veronica 21 Jul 2008 @ 14:47

Am fost in statiunea respectiva de mai mult de 10 ori. Nu mi s-a intamplat niciodata asa ceva. Probabil ca nu am dat peste renumitul “om de afaceri”. Data viitoare sa suni pe la cunostinte si-ti recomand cu caldura locuri primitoare in Lacu Rosu.
    Ati urcat pe Suhardul Mic?

5. criserb 21 Jul 2008 @ 14:55

@veronica – nu n-am mai urcat nici unde, am plecat la Piatra Neamt si dupa aia ne-am cazat la Vatra Dornei… am sa revin cu poze si pareri.

Si… altadata am sa apelez la prieteni pentru cazari in zonele pe care nu le cunosc :) multumesc pt oferta.

6. mybrainquit 21 Jul 2008 @ 16:07

Nasol de tine, criserb :(

7. Adrian 21 Jul 2008 @ 16:09

Nu i-ati fi lasat si voi un “semn” ceva pe vila…

8. Adrian (primul) 21 Jul 2008 @ 18:01

sip, nu exista nici o scuza sau motivatie pentru comportamentul lui. Ne-a zis telefonic ca ne ofera un serviciu, dar acolo nu ni l-a oferit si asta ii defineste total caracterul (si-a incalcat cuvantul ca sa fie sigur pe 200RON venituri din doua camere). La caracterul lui, daca i-am fi platit avans ar fi fost mai mare profitul, deci probabil n-ar mai fi raspuns nici la telefon.

Canalia, a uitat Criserb sa zica ca omul era mai inalt ca mine clar, conducea o lada cu numerele de Rep. Moldova si are adresa de mail [email protected]. O fi rachet? (asta a fost intrebarea care m-a oprit sa-l calc in picioare :D )

9. marius 24 Jul 2008 @ 00:34
  10. vitman 8 Aug 2008 @ 10:02

Intotdeauna o rezervare se garanteaza cu un avans. Mai ales cand ajungi la ora 24.

11. criserb 8 Aug 2008 @ 10:17

Daca era nevoie de avans ii dadeam, nu era problema… dar nu a fost nevoie, nu ne-a solicitat…

Oricum nu asa se face turism, sunt genul de om care merge destul de des prin tara si prin strainatate. Nu e prima data cand ajung la o pensiune la ora 2 noaptea, cred ca cuvantul este cel care conteaza… ti-am zis ca ajung la 2 noaptea, ai fost de acord, atunci ma astepti, asa e normal. Da nu esti de acord cu chestia asta imi zici de la bun inceput si nu e nici o problema, imi caut in alta parte… dar nu ma faci sa fac 500 km si-mi spui ca ma cazezi altundeva mai ales dupa ce ma bati la cap o zi intreaga la telefon ca sa fii sigur ca nu ma razgandesc…

De aia totul merge de kkt in tara asta, din cauza oamenilor si a cuvantului lor… daca spui una atunci fa asa cum spui… ca nu te-a pus nimeni sa promiti ceva daca nu esti instare sa te tii de cuvant…

Ma rog… sa zicem ca e un caz izolat, pentru ca este singura pensiune la care patesc asa ceva… dar pana nu ne schimbam cu totii mentalitatea asta de a ne imbogati peste noapte, si cand vom considera ca este mai important sa fii om… atunci lucrurile vor merge mai bine… in toate domeniile.

12. Adrian 30 Mar 2009 @ 20:25

Fac turism de ceva ani si am dat peste tot felul de oameni de cuvant asteptandu-i chiar la intrarea in statiune si in acelasi timp discutand la telefon,etc…ajungem in 5 minute….suntem aici……suntem acolo…..dupa care si-au inchis telefonul!
    Punct!….Se intampla ca multi serioasi sa gaseasca o alta oferta ceva mai tentanta( camere cu suflet) poate chiar la sosea!
    Hai succes!

13. Irina 4 May 2009 @ 09:45

Buna,

In cazul nostru, minunatul domn Marian a fost si mai amabil. Ne-a cerut avans, pe care evident l-am platit. Am discutat la telefon pretul camerelor – respectiv 100 lei camera dubla si 150 lei camera tripla – dupa cum sunt afisate si pe turistinfo.ro. Ajunsi acolo, evident dupa 400 km, ni s-a comunicat NOUL pret al camerelor, adica 120 lei camera dubla si 150 lei camera tripla, cu mentiunea ca stie el ca “asa sunt bucurestenii, vin sa se tiganeasaca”, ca asa au fost discutate preturile de la inceput si daca nu ne convine putem sa plecam. Sa plecam? Era seara de 1 mai…care era probabilitatea sa gasim trei camere in alta parte. Si binetinteles, banii au fost ceruti in prima zi, ca nu cumva sa nu reuseasca sa isi ia suplimentul de la noi… S-a schimbat la fata cand l-am intrebat daca plateste TVA.

Preturile sunt afisate la pensiune in felul urmator:

50 lei/persoana
    Camera dubla: 120 lei
    Camera tripla: 150 lei
    …si scris cu pixul …
    PS: La tarifele afisate se pot adauga 20%.

Sub aceasta foaie, mai sta atasat un postIT pe care sta scris
    Camera
    80-100-120-150 Ron

O fi un pret la alegere?

Pana la urma am paltit 100 lei pe camera dubla si 150 pe cea tripla.

Discutand cu ceilalti turisti din cele 2 pensiuni ale lui Marian Boldeiu (aveti grija ca are 2 pensiuni – Vila 9 Tusnad si Vila Marian)
    am aflat ca a procedat la fel cu fiecare, de unde a reusit sa ia 120 lei camera dubla si 150 tripla.

La plecare, am cerut factura. Pana in ultima clipa a incercat sa ne prosteasca: pe factura a trecut suma totala cu 100 lei mai mica (600 lei in loc de 700). Ne-am intors si i-am spus sa o refaca.

In plus, bucataria e “foarte utilata” – nu ai niciun vas, nicio furculita sau ceva de genul acesta. Butelia nu functioneaza corespunzator, iar congelatorul nu are usa.

Gratarul…nu va asteptati la cine stie ce…e un gratar de tabla, fara niciun fel de acoperis… deci daca ploua vezi cum faci o friptura.

In concluzie Marian Boldeiu este un om neserios, care stie sa strice o vacanta.
    Imi pare rau ca se intampla astfel de lucruri…este pentru prima data cand intalnesc o astfel de “gazda”.

14. criserb 4 May 2009 @ 11:33

Multumesc Irina pentru comentariul tau.

Sper ca in felul asta sa-i invatam pe proprietarii de pensiuni sa faca turism.

Pentru ca vad ca-ti place sa calatoresti am sa-ti recomand o pensiune la care nu ai sa patesti niciodata cele povestite mai sus.

Uite aici linkul.

15. Irina 5 May 2009 @ 09:22

Multumesc pentru recomandare. Intr-adevar arata foarte bine.

Trebuie sa fac o rectificare, la telefon ni s-a comunicat tariful de 120 lei camera tripla.

16. DeeA 10 Aug 2009 @ 15:04

Buna…Am citit toate impresiile lasate despre “Pensiunea Vila 9 Tusnad” de la Lacu Rosu si sincer nush c sa fac,pt k in sept este ziua mea si vroiam sa mi.o petrec la munte cazata la aceasta pensiune,dar acum knd am citit aici despre ea sunt km in dubii,nush c sa fac.C ma sfatuiti?MS MULT!

:( :(( :( :((

17. criserb 10 Aug 2009 @ 15:47

@DeeA – nu stiu ce sa zic…

Daca te duci totusi sa nu ajungi noaptea ca si mine, sa ai timp sa cauti altceva :)

Imi pare rau ca nu ai citit din prima ce am scris aici, acum nu mai aveai emotii, dar daca ajungi totusi acolo sa ne povestesti cum a fost, poate s-au mai schimbat lucrurile :)

18. DeeA 10 Aug 2009 @ 15:58

O sa va povestesc cu siguranta…
    Poate nu o sa am parte d peripetii..[-(
    Ms mult…

19. DeeA 11 Aug 2009 @ 09:04

Buna…Vreau sa va spun k am renuntat la ideea d a merge la aceasta Pensiune pt a evita eventualele neplaceri,si trebuie sa caut altceva tot in zona aceasta Lacul Rosu,Bicaz.
    M.am uitat pe net la unele pensiuni dar nu pot sa ma hotarasc in alegerea uneia dintre ele deoarece poate “scap de una si dau d alta”…:-? si d aceea dak se poate si sunteti amabili sa.mi recomandati 1 s.au mai multe Pensiuni din care sa aleg,dar sa stiu k e totul Ok in legatura cu ea,deci nu vreau “surprize”…
    Va rog tare mult…
    Va multumesc!

20. criserb 11 Aug 2009 @ 11:25

Nu stiu ce sa-ti recomand in zona pentru ca noi am fost nevoiti sa plecam. La ora 12 noaptea nu aveam unde sa mai cautam cazare. Dar daca vrei sa-ti recomand alte pensiuni prin tara, cu mare placere ti le pot recomanda pe cele la care m-am simit bine.

Daca te razgandesti, si vrei alta zona, anunta-ma :)

21. DeeA 11 Aug 2009 @ 11:30

Am sa tin cont…ms tare mult:)

22. eny 19 Aug 2009 @ 21:44

Daca mergeti vreodata la Lacul Rosu nu va cazati la Vila 9 Tusnad…nici macar pentru o noapte.Desi am vazut comentariile negative la adresa vilei,am zis ca o noapte trece…sa avem unde sa ne odihnim.DAR AM FOST PROFUND DEZAMAGITA….Nici macar o noapte nu merita sa iti lasi banii acolo.La telefon m-am inteles la 100 RON camera. Cand am ajuns imi spune ca e 120 de RON.I-am spus ca una vb la telefon si la fata locului e altul e pretul…Camera mica. de baie sa nu vorbim….minuscula rau de tot…nu ai loc sa te intorci.Asternutul gaurit. telecomanda de la tv lipita sa nu se desfaca in bucati…etc etc…Tot ce va rog e sa nu va cazati acolo.NU MERITA!!!!!!!!!!Comentariile negative sunt pe buna dreptate.
    Va multumesc.

23. criserb 20 Aug 2009 @ 01:23

Se pare ca am avut dreptate din nou, pacat…

24. iry 25 Aug 2009 @ 22:30

bine k stiu aveam de gand s merg in weekendul asta dar renunt decat sa am surprize neplacute .Mai am cu mine si un copilmic
    :d

25. criserb 12 Dec 2009 @ 01:04

@olga – cu placere :) eu am povestit doar ce am patit…

26. jan 28 Dec 2009 @ 14:46

mare nenorocit de om asta trebuie inpuscat ce sa va mai spun o spurcaciune

27. ana 7 Jan 2010 @ 12:31

buna ziua,
    dupa cum vad calatoresti destul si spui ca ai ceva experienta cu cazarile in rominia…ei bine eu as dorii sa fac un mic circuit si as fii foarte interesata daca ai putea sa ma tii in curent cu citeva regiuni si eventuale popasuri unde tu te-ai simtit”ca la tine acasa”.Noi sintem o familie de 5 persoane,cautam ceva confortabil,curat si la preturi rezonabile.
    As fii interesata de zona Brasov ,Sibiu,Transfagarasan,Bicaz ,chiar si Delta Dunarii.
    Intradevar pe net avem foarte multe propozitii insa nu se stie niciodata peste ce vom da odata ajunsi la destinatie;deci daca cineva poate sa ne dea o parere buna…este bine venit!!

28. Asmarandei Vasilica Maria 13 Feb 2010 @ 14:01

Am fost si eu acum cateva zile la aceasta vila si nu e cum se pare asa k ……………………. va rog mai intai contactatii telefonic si intrebatii ce condiiti avetii ca alea de pe net nu sunt ceaia ce pare la vila lui MARIAN baile sunt oribile si nu potii sa stai cum trebuie pe buda si dusurile sunt foarte mici cum va spuneam e oribil pe net are o poza cu camerile de la celalalt patron scrie ca avem multe facilitatii dar nu avem nimic are un cablu la toate telivizoarele in toate camerile si un singur cablu la care schimba pe ce vrea el si la aceia te poti uita si tu spuneti dak e convenabil camerile sunt dezastruu nu am pomenit asa ceva lenjeria nu la fel toata fata de perna de un fel si cersaful de alt fel hal de patron e MARIAN nu stie nimic numai sa ia baniiiiii. An camere cand intri miroase a mucegai.
    VA LASAM SA VA CONVINGETIII SINGURI LA FATA LOCULUI.:):-W

29. Asmarandei Vasilica Maria 13 Feb 2010 @ 14:22

:):(:d:¨>:)):d/:d/ :x8-|/:):0:-?:-¨:-w;)[-(:)>-3:-o (*) (*) (*) :@) o-> |-) :(|) :(|) :-t o=> [-x ~:> ~X( =)) =)) =)) =)) =)) >-) :-c (*) (*) (*) (*) (*) %-( %-( %-( :-l :-l :-l =:) =:) =:) :-& :-& >:) >:) %%- %%- %%- %%- %%- (~~) (~~) (~~) :)] :)] < ):) <):) 8-x 8-x 8-x 8-x 8-x 8-x 8-x 8-x o-> o-> o-+ o-+ o-+ o=> o=> x( x( :@) :@) ~:> ~:> ~o) ~o) ~o) @};- @};- @};- @};- @};- @};-
    ASA ESTII MARIAN

30. Asmarandei Vasilica Maria 13 Feb 2010 @ 20:32

mda am fost si eu la vila tusnad si nu e ceia ce spuneti voi asa ca vedeti la fata locului mai bine ce este pt ca in ziua de azi sunt f multi dusmani:(( :d

31. Cristina 28 Aug 2010 @ 20:01

Foarte urat. Mizerie, usile murdare, prosoapele vineti, terasa mizerabila. Dimineata nu stiam cum sa plecam. Nici nu am putut manca in camera.Am stat la etajul 1. Oribil.:o

32. alina 22 Apr 2011 @ 09:25

va rog sa-mi spuneti serios cum e la vila 9. am rezervat si eu, nu definitiv, caci fac un traseu cu elevii mei de 11 ani. nu vreau sa-i duc intr-un loc murdar , sa le stric vacanta. multumesc

33. criserb 22 Apr 2011 @ 10:23

@manea olga – tie ti se pare o gluma ceea ce am zis noi mai sus? Citeste comentariile si ai sa vezi cum e. E naspa, eu nu iti recomand sa mergi, mai ales cu niste copii dupa tine….

34. alina 23 Apr 2011 @ 01:42

multumesc. Am contramandat si domnul mi-a spus ca ii pare bine de
    contramandare…??? Nu pot expune copiii unor conditii precare.O sa ma
    reorientez.Multumesc si Paste fericit!

35. criserb 23 Apr 2011 @ 01:51

Nu ai de ce, la asta e bun internetul, sa ne ajutam intre noi. Daca eu am avut o experienta neplacuta, de ce sa o ai si tu?

36. Andreea 31 Jul 2011 @ 23:50

Eu am fost cu sotul si nasii in 2009, dar nu am patit asa ceva. De cazare s-au ocupat nasii nostri. Mai fusesera la aceasta pensiune de cateva ori si erau incantati de ea. De aceea au facut rezervare tot aici. Omul mi s-a parut amabil. Ne-a dus cu masina lui la cealalta pensiune sa ne dam cu saniile(date de el). Dupa ce ne-am saturat de zapada, ne-a asteptat in acea pensiune cu o cana de vin fiert. Am stat la povesti. Nu eram numai noi, ci si alti 4 tineri de prin Bucuresti.Ne-a luat pe toti cu el. Ne-am intors la Vila 9 Tusnad tot cu el si a stat de vorba cu noi in bucatarie pana pe la 1-2 noaptea. Noi ne-am cazat la etajul 1. Mi s-a parut curat. Gratarul era acoperit. In plus, ne-a invitat sa ne servim cu ce vrem noi din frigiderul lui, fara sa platim. Vreau sa merg acolo si in acest an…Sper ca nu a avut atunci un moment bun, de am fost primita asa bine. Si sper sa nu am si eu parte de vreo surpriza neplacuta in acest an.Comentariile de mai sus m-au mirat si m-au ingrozit. Nu mi-as fi imaginat niciodata ca altii ar fi putut pati ceva rau la el.

37. criserb 1 Aug 2011 @ 10:59

@Andreea – articolul asta e din 2008. Poate de atunci s-au schimbat lucrurile in bine…

38. ELENA 24 Aug 2011 @ 22:06

VREAU SA VA INFORMEZ CA LA ACEASTA PENSIUNE SINT 2(doi)proprietari! la parter si la mansarda este o doamna LILI foarte dragutza si la etajul 1 un domn MARIAN care este mai mereu sub influienta licorior lui Bachus(adica beat)……de aceeia au ajuns unii sa vorbeasca singuri in miez de noapte!

39. criserb 24 Aug 2011 @ 22:31

@ELENA – din pacate nu asa se face turism :(

Comentează și tu

Sfat: Inainte de a apasa butonul de mai jos asigura-te ca ai folosit un limbaj decent si ca nu te cheama “masina de spalat”, daca nu vrei ca vorbele tale sa ajunga in spam ;)