Sari la conținut

Sa scapam de cainii vagabonzi

De ceva vreme vroiam sa scriu despre asta dar nu as vrea sa fiu inteles gresit.

Uite care e problema, din punctul meu de vedere.

Traim intr-o tara in care oamenii sunt sfasiati pe strada de cainii vagabonzi, o tara in care se pare ca e o mare crima sa scapam de ei – asa cum mi-au spus-o in fatza prietenii…

Mie nu-mi plac si nici nu mi-ar conveni ca copilul meu sa aiba probleme cu ei… si as vrea sa scapam de ei… sa nu-i mai vad. Da, stiu ca o sa ma faceti criminal si in multe alte feluri… o sa-mi ziceti ca si ei au suflet dar… nu asa… locul lor nu este dupa blocuri, prin ghenele de gunoi, pe strazi, prin parcuri, prin metrou, si in multe alte locuri…

Locul cainelui este la curte, sau a celor de apartament in casa, nu prin tot orasul…

Ar trebui stransi si data posibilitatea oamenilor sa-i adopte, dar nu sa-i tina tot in strada ci sa-i duca acasa, sa nu-i mai lase nesupravegheati. Daca nu-i adopta nimeni… sa fie eutanasiati pentru ca intretinerea lor ar fi prea scumpa… oricum nu avem bani destui sa-i intretinem pe copiii din orfelinate… care cred ca ar merita mai mult decat niste caini.

M-am plimbat destul de mult prin alte tari si pot sa zic ca nu am vazut nici unde macar un caine pe strada… pentru ca probabil altii si-au dar seama ca locul lor nu este acolo si mai ales nu sunt de lasat nesupraveghiati… dar la noi… orice este posibi…

De obicei nu semen petitii, dar acum am gasit una pe care am sa o semnez… daca si voua va pasa… semnati aici… daca nu… asta e… fiecare cu convingerile lui.

Ti-a placut acest articol?
comentarii Facebook
35 comentarii
  1. Adrian 21 Apr 2008 @ 09:45

    In aceeasi tzara sunt mai multi copii violati, torturari si ucisi de… OAMENI!!! Vreo petitie pentru eutanasierea oamenilor?

    Raspunde
  2. criserb 21 Apr 2008 @ 10:19

    In aceiasi tara sunt o gramada de probleme, dar daca ne punem tot intrebari si trecem de la una la alta nu rezolvam nimic, trebuie rezolvate una cate una ;)

    Raspunde
  3. Joker 21 Apr 2008 @ 11:08

    101% de acord.Am caine, iubesc cainii… dar ce avem noi pe strazi sunt caini salbatici, lupi…sa demonstram ca nu traim in padure e un semn de civilizatie nu de indiferenta.

    Raspunde
  4. Adrian 21 Apr 2008 @ 12:33

    Sa demonstram cat suntem de civilizati si sa aplicam solutia care ne solicita cel mai putin gandirea: UCIDEREA TUTUROR CAINILOR! :|

    E un subiect atat de complex… este cam la fel de complex ca cel al suprapopularii Terrei… think about it!

    Raspunde
  5. mihai alalalt 21 Apr 2008 @ 13:11

    oh, adriane, are you the violent type? :D desi ai dreptate, aici se vorbeste despre caini. uite un exemplu, adrianei ii e cam frica sa plece singura si sa dea de satra aia de caini de langa supermarketul de jos. solutii?

    Raspunde
  6. mihai alalalt 21 Apr 2008 @ 13:17

    si cea mai buna solutie pentru suprapopularea Terrei este ca in 60 de ani o colonie de pe Luna sa aibe cam 20-30 milioane de oameni. Astfel, in urmatorii ani, de pe o baza de plecare, Marte sa poata fi teraformata si facem jumi-juma…e semi-sf,dar e cea mai buna solutie. Din punctul meu de vedere, sunt mai multe motive pentru care scenariul asta nu se va intampla prea curand.

    1. Nu e rentabil si na, la nasa sunt concedieri maricele , datorita secesiunii, sucky.

    2.Poate cineva nu vrea sa lase civili pe luna.

    3. Nu ne pasa, noi vrem sa stam aici.

    Raspunde
  7. Alina 21 Apr 2008 @ 13:57

    Complicat subiect ti-ai ales azi:)
    Eu cred ca cel mai corect este sa fie sterilizati ca in timp numarul cainilor de pe strazi sa scada.
    E mult prea dura eutanasierea, sunt niste suflete care nu au nici o vina. Stiu ca e un pic ipocrizie pentru ca omoram fara nici o problema vite si porci pentru mancare, dar parca caini e prea mult…

    Raspunde
  8. criserb 21 Apr 2008 @ 14:26

    Mda… dar daca ne-o furam ca ne musca… noi suntem de vina, nu? sau… sa nu luam nici o masura… ca nu e corect :)

    Nimic nu e corect, dar nici sterilizarea nu mi se pare corecta… la ce sa investim bani in asa ceva, practic sunt niste bani aruncati, or sa moara oricum mai incolo :) economic vorbind…

    Raspunde
  9. Ghiocel07 21 Apr 2008 @ 18:46

    Un subiect pe marginea caruia sunt pareri si pareri. Si eu iubesc animalele, dar mai mult iubesc copiii si pe parintii lor. Rolul cainelui este sa pazeasca casa omului sau sa-i tina companie. Restul tomberonezilor ce rol au ? Sa ucida ?! Nu poti merge linistit pe strada, indiferent in ce oras esti, sa nu te trezesti cu un caine in spatele tau. Nu inteleg de ce nu au fost lasati liberi in momentul samitului, ca sa vada si prea-marii lumii cum traim noi in democratie. Parca nu de mult criticam astfel de practici. 8-x

    Raspunde
  10. Adrian 21 Apr 2008 @ 20:54

    Sa fim seriosi… vorbiti de cainii care ucid de parca s-ar intampla zi de zi. C’mon… Si mie mi-e frica de caini, nici eu nu ii suport, si eu as vrea sa nu-i mai vad pe strazi… numai eu stiu de cate ori am rupt-o la fuga printre blocuri haituit de caini, sau cum m-am trezit inconjurat de haite de caini in mijlocul strazii… dar asta nu inseamna ca trebuie sa devin barbar si sa prezint cainele in fiara suprema. Pana una alta, eu unul n-am auzit de mai mult de 3-4 cazuri de copii (sau parinti) sfasiati cu bestialitate de caini vagabonzi, asa cum tot incercati sa prezentati situatia. In schimb, am auzit de mult mai multe cazuri de oameni sfasiati de caini cu stapan sau caini “de curte” si poate asta o sa va convinga sa cugetati un pic mai mult inainte sa transcrieti imediat aici impulsurile de nemultumire.

    Si pe mine ma deranjeaza multe fiinte, mai mult oameni decat animale, dar asta nu inseamna ca trebuie sa devin imediat violent si sa profit de eventualele avantaje pe care le am fata de ei, nu? Sau ar trebui?

    Anyway… subiectul asta, dezvoltat mai mult, se va incadra pana la urma in categoria… “nu ucideti animalele dar ieftiniti hamburgerii”.

    Raspunde
  11. Ghiocel07 21 Apr 2008 @ 20:59

    Oricum nu se ajunge la nici un rezultat. Parca era democratie fiecare sa aiba opinie ! Aiurea !

    Raspunde
  12. criserb 21 Apr 2008 @ 21:29

    Deci probelema e cainii vagabonzi… nu oamenii nu cine stie ce alte chestii… eu de asta vorbeam si la asta incercam sa gasesc o solutie… nu ca ar folosi la ceva… dar cine stie… poate poate :D

    Solutie pentru ca oamenii/copiii sa nu mai aiba solutia cainilor vagabonzi… eu am dat o solutie de la inceput, am zis cum vad eu treaba… voi in loc sa faceti comparatii si sa discutati in contradictoriu mai bine va dati cu parerea si gasit o solutie… chiar daca numai ipotetic [-(

    Raspunde
  13. Adrian 21 Apr 2008 @ 22:10

    Eu subscriu la solutia Alinei. Comparatiile isi au rolul lor Cristi, fac parte din procesul de elaborare a solutiei supreme!!! :P

    Raspunde
  14. criserb 22 Apr 2008 @ 07:31

    Nu sunt de acord la partea cu comparatiile… pentru ca in felul asta doar vorbim, povestim… si noi nu avem nevoie de povesti ci de fapte :) de povesti suntem satui cu totii :P

    Raspunde
  15. sip 22 Apr 2008 @ 09:17

    @Adrian – in afara de cele 3-4 cazuri de care vorbesti,daca copilul tau ar muri sfasiat de un caine, subliniez copilul tau , ti-ai mentine punctul de vedere ?

    Raspunde
  16. mihai alalalt 22 Apr 2008 @ 09:50

    Chiar si un copil sfasiat de niste “biete animale” e prea mult. Am acasa, in corbeanca (unde sa-l tin altundeva) 1 ciobanesc mioritic, il am de cand s-a nascut (acum are 13-15 ani, mos, are reumatism, nu glumesc). Daca ar fi omorat( na, e caine de paza, au mai scapat oameni din curte cu pantalonii sfasiati) un om, well my friend, bye bye…dar divaghez…subscriu si eu la solutia alinei, cu o precizare. Cainele, chiar si sterilizat, tot animal ramane. Trebuie adunati,luati de pe strazi si sterilizati. Nu le mai plangeti atat de mila, si PETA aplica acelasi tratament in padocurile lor. Nu ii gasesti stapan in x timp, la revedere.

    Raspunde
  17. sabina 22 Apr 2008 @ 10:03

    Solutia e f simpla, dar e complicat de pus in practica. Toti cei care nu vor sa aiba constiinta incarcata de moartea cainilor vagabonzi, sa faca o donatie substantiala pentru achizitionarea unui teren si construirea de adaposturi la standarde “occidentale”, iar apoi sa continue sa plateasca lunar o suma fixa ce va fi alocata functionarii adaposturilor. Daca le este mila de cainii care stau inchisi sa ii adopte. Mie imi este foarte frica de caini (vagabonzi sau cu stapan) dar constiinta imi spune ca nu e ok sa vreau sa omor cateva mii de fiinte vii. De aceea sunt dispusa sa platesc pentru o constiinta curata. Ca mine sunt multi. Sa initieze o astfel de campanie o societate pentru protectia animalelor iar eu voi plati sa merg linistita pe strada.

    Raspunde
  18. Adrian 22 Apr 2008 @ 10:17

    Well… daca as fi destul de inconstient sa nu-mi supraveghez copilul de 6 ani si sa-l descopar sfasiat dupa cateva ore la 1 km distanta pe un camp, probabil ca mi-as face un scop in viata din uciderea maidanezilor.

    Raspunde
  19. viorel 17 Jan 2009 @ 00:46

    ce constiinta incarcata ba sa scapi de acesti caaini nedoriti.
    am ajuns de rasul lumii.
    cand vine cineva mai important pe la noi”repede sa stringem tutele ca sa nu faca ceva care sa deranjeze” ca dupa ce pleaca suporta prostu care cotizeaza cu taxe si impozite pentru a face averi”iubitorilor de animale”
    la crematoriu cu ei.
    PS uitativa in istorie :
    toti milosii au fost rasi pentru ca au profitat cei destepti de prostia lor!

    Raspunde
  20. criserb 17 Jan 2009 @ 03:44

    Bravo Viorel, ai dreptate, pacat sa suntem putini care gandim asa :(

    Raspunde
  21. Crisa 11 Mar 2009 @ 10:52

    Subiectul are aproape un an si totusi este atat de actual.
    Sunt gravida si traiesc cu spaima ca voi fi muscata de haita de 15 caini care traieste in fata blocului meu prin “mila” a 2 vecini.
    Si eu as vrea sa ii fac sa dispara si i-as da in judecata pe cei care adopta caini de la hinghieri si ii lasa in continuare pe strada, pe cei care ascund cainii cand vin hingherii sau se duc si dau spaga la hingheri pentru a scoate cainii de acolo.
    Eu insa, nu sunt de acord sa dau bani pentru adaposturi. Nu e treaba mea, daca as putea le-as frange gatul, din pacate nu am forta fizica necesara

    Raspunde
  22. criserb 11 Mar 2009 @ 11:31

    @Crisa – incearca cu niste otrava… ce ai de pierdut? :P Ai gija doar sa nu te vada nimeni ;)

    Raspunde
  23. iuliana 18 May 2009 @ 14:58

    ..
    defapt…nu am ajuns aici ca sa rezolv ceva…m-am obisnuit ca living in romanica inseamna ca daca deschizi gura nu ajuta la nimic mai mult decat…sa-ti spui of-ul…asa ca am ajuns aici…ca sa mi-l spun, pt ca dc nu o fac, mi-e ca dau in cap primului care-mi iese-n cale, fie el om sau caine…
    DA’ NU-I MAI SUPORT! sunt, la fel ca si lumea de pe-aici, destul de iubitoare de animale, in special de caini…dar cantitea de iubire a inceput sa scada dramatic pe zi ce trece…asa ca:
    1) voi, toti astia cu ‘daca esti om rau, de-aia te latra’, ‘te ataca pt ca te simt ca ti-e frica’, ‘isi apara teritoriul’, ‘i-ai speiat’…bla, bla, bla…aflati ca ma intereseaza prea putin de ce ma ataca – sau de ce o haita de caini alearga dupa copii cand se joaca in fata blocului, sau de ce nu pot sa traversez cismigiul fara sa ‘ma simta vreunul’ si sa ma ia la ture, sau de ce cristinei i-au rupt ligamentul in parcul tei si a trebuit sa fie operata, ma doare-n f. ca ii enerveaza roata de la bicicleta si ca singurul mod de a ma deplasa in orasul asta este cu masina sau pretiosul ratb pt ca alternativa se lasa, daca nu cu colti la glezne, cu cazaturi de pe bicicleta si altele, ma lasa rece ca i-a enervat un copil de 4 ani acum vreo doi ani si ca de-aia l-au omorat, etc, etc, etc…si nu, nu am fost muscata DAR NICI NU INTENTIONEZ SA FIU! voi de sechele, de atacuri de panica si alte alea ati auzit vreodata?!
    2) nu-mi place ideea de a omori si chiar daca mi-ar placea, nu pot sa-i otravesc pt ca otrava ar putea-o manca animalul cuiva…si eu stiu cat am plans dupa cainele meu…dar nic nu ma deranjeaza ideea sa-i omoare altii…DEFAPT, I COULDN’T CARE LESS ce se intampla cu ei, maidanezii, atata timp cat dispar de pe strazi, de langa bloc, din parc…de peste tot…
    3) nu mi-a fost in viata mea frica de caini! … pana anul asta… cand au inceput sa ma ia la ture aiurea si din senin…dar ma sperii din ce in ce mai rau…pentru ca sunt din ce in ce mai multi…si din ce in ce mai peste tot…
    4) este infiorator ca dupa ce ai muncit ca apucatul o zi intreaga, ai stat 20 de minute sa astepti autobuzul, nu a venit, ai luat altul care te lasa la doua statii de casa, te-a prins ploaia-torentiala, dealtfel, ai ajuns in spatele blocului FARA SA ALERGI si cand sa zici hop! ca ai ajuns si tu acasa, sa sara din tufisuri, absolut din senin, doua javre cat toate zilele de care cu mult noroc te scapa un vecin binevoitor!
    5) as vrea sa pot face ceva…mai mult decat sa chem hingherii sau cine-stie-ce protectori de animale care-i lasa a doua zi de unde i-au luat…sa nu ma inteleaga cineva gresit, nu ma gandesc la violente defapt, oricat de multi draci am in mom asta…as vrea sa-i strang pe toti si sa-i duc in curtea primariilor, de sector, a capitalei, sa le pun funda si sa ii dau cadou lu’ dom’ doctor, dlui academician vanghelie si confratilor tocatori de bani publici PT CA AI LOR SUNT!
    5′)nu am suficient capital pt a dona pt adaposturi – mare parte din ce am se duce pe taxe platite statului roman sub tot soiul de pretexte iar ce-mi ramane prefer sa donez unor alte cauze…
    5”) problema este intr-adevar la fel de complexa ca si suprapopularea planetei dar in ambele cazuri solutiile sunt…la fel de simple. as spune ‘din pacate’ si as spune ‘ asta este. ei sau noi’
    6) si ce ma ingrozeste cel mai tare este ca nu voi face nimic…pt ca nu voi putea…pt ca daca as face…as fi singura…sau una dintre putinii…si nu as izbandi nicidecum…am mai incercat eu, cu tot soiul de chestii, cauze etc sa mobilizez romanashi…

    …asa ca maine ma voi plimba pe strazi din nou…si-mi va fi probabil mult mai frica decat azi si mai putin frica decat poimaine…

    Raspunde
  24. criserb 18 May 2009 @ 15:14

    Eu te inteleg perfect Iuliana.

    Multumesc pentru stradania cu care ai scris acest lung comentariu si ca sa vezi ca cineva apreciaza, si este de acord cu tine l-am pus pe prima pagina.

    Problema asta nu poate sa ramana asa la nesfarsit…

    Raspunde
  25. Jaywalker 6 Jun 2009 @ 00:38

    Doamnelor si domnilor, nu’mi plac cainii. Nu pentru ca musca, dinti au si pisicile, si sobolanii, si caii, si chiar si unii pesti. Nu’mi plac pentru simplul motiv ca altora le plac prea mult si logica e dupa cum urmeaza (ma rog, cine nu cunoaste logica sa’si vada de treaba).
    “Multa lume e obositi” si evident “nu cunoaste” o bruma de istorie. De exemplu, la sate cainii se tin legati. De ce se tin legati? Pentru ca daca s’ar plimba prin gradina ar face pipi pe gogosari, ar scarmana razoarele de leustean, ar manca strugurii si nu arareori si’ar face de lucru si cu cate’o gaina. Satenii (pe care orasenii proveniti de pe Planeta X ii considera niste creaturi inferioare cainilor) ii lasa din cand in cand liberi prin sat, pentru ca nu sunt castrati si vorba aia, au si ei niste nevoi. E o intelegere nescrisa ca atunci cand animalul nu se mai intoarce si a prins prea tare gustul libertatii (mai mult de o saptamana) sa’si ia un topor in cap. Cine are nevoie de un caine care nu mai asculta de nimeni si face numai stricaciuni? Pentru ca “prietenul cel mai bun al omului” a ales prietenia, altfel s’ar fi vazut prin curtile oamenilor si lei, cimpanzei, zimbri, vulturi codalbi, cate si mai cate, unchiu’ Noe le’o sti pe toate.
    Punctu’ doi. Daca la tara am atins superficial subiectu’, sa intram un pic si in perimetrul urban. Din pacate pentru multa lume fina, trebuie sa reamintesc un fapt mai rusinos si anume ca si orasele au fost la inceput tot sate, doar ca anumiti factori au facut ca populatia lor sa creasca tot mai mult. Nu mai intru in detalii, ideea e ca si satele astea mari aveau curti cu stevie, gaini, struguri si evident, alarma antiefractie-sonerie numita caine. A venit insa secolul 19 cu epoca industriala care a deschis calea multor prefaceri ce nici macar nu se visau. Urbanizare, emancipare, socializare, etc. Burghezia, noua clasa sociala, avea mai mult timp la dispozitie, si avand mai mult timp avea mai multe idei, iar una dintre ele era sa maimutareasca aristocratia. O fantezie aristocratica era cainele de vanatoare, asa ca onorata burghezie si’a insusit repede acest nobil accesoriu. Problema e ca nu toata aristocratia isi permitea vanatoarea, si cu atat mai putin burghezia, din varii motive, asa ca in multe cazuri prietenosul patruped zburda vesel prin curte doar sa prinda muste. In secolul 20, timpul liber s’a ieftinit si mai mult, intr’atat incat si l’au permis si muncitorii. Ei bine, in acest moment al timpului pentru toata lumea, clasa muncitoare avea timp sa se gandeasca, si la ce sa se gandeasca daca nu la maimutareala burgheziei. Ce lux isi permitea burghezia? Un caine, da! Atunci, sa dam caini muncitorilor!
    In Romania, situatia e un pic alterata, in sensul ca noi nu prea am avut aristocratie si nici burghezie, doar cativa muncitori. A fost un pic si deodata au plecat, lasand in urma numai tarani din care s’au facut muncitori si sefi. La tara, lucrurile au ramas si azi la fel, cainele sta legat si din cand in cand are o invoire de cateva zile pe luna sa petreaca in legea lui. Daca nu se intoarce, toporu’, am mai spus. La orasul-din-sat-mare s’au facut blocuri, unde sa locuiasca muncitorii si taranii-adusi-cu-japca pentru a fi facuti muncitori. Blocurile nu au curte, nu e patrunjel, uruie masinile, daca stai pe latura de nord nu ai niciodata soare in casa, intr’un cuvant e urat rau si simti ca toata lumea te urmareste. Omul e sentimental, nu poti sa’l rupi din locul lui fara sa lasi urme si inconstient incearca sa’si refaca lumea pe care n’o mai vede. Un amanunt in universul copilariei, e cainele pe care l’a avut in curte si pe care il va hrani in fata blocului, din simpatie, nostalgie, singuratate sau pentru sentimentul de siguranta. Restul cainilor sunt cei ramasi de la demolarile din anii 70-80 ale caror generatii bantuie si astazi cartierele, desi e greu de crezut. Fie au fost carati la blocul unde au primit repartitie dar nu au fost tinuti in apartament, pentru ca traditional cainele nu se tine in casa, fie au fost lasati in voia sortii, in conditiile in care primaria numai de spatiu locativ pentru caini nu se ocupa. Si s’au inmultit fericiti, a venit si secolul 21 cu filosofia constiintei si a milei pentru orice, generatia X, Y sau Z, ca nu mai stiu cum se mai zice acum, a inceput sa maimutareasca principiile de orice fel, fie aristocratice sau proletare si astfel in lipsa de idoli si idealuri cainele a devenit o forma fara fond care ne guverneaza viata. Asa cum stramosii nostri se inchinau la zimbri sau la lei, vazand in ei puterea si indrazneala de a trai o noua zi, astazi ridicam in slavi parvenitismul si prefacatoria, parazitismul si atacul pe la spate, rasfatul si imbuibarea. Ciudat, nu? Asta numesc eu o explicatie logica, e adevarat, in cateva vorbe.
    Care este rostul cainelui (si nu numai) in mediul urban? Sa fie purtator de microbi, sa faca mizerie peste tot, sa ne strice somul cu latraturile penibile ore in sir, sa toace bani de la buget si in final sa bage groaza in copii. Astea sunt beneficiile. Ce frumos e sa spui celorlalti: sunt MILOS, mi’e MILA de bietele animale. Da, EU, OMUL, sunt capabil de mila! Cel mai frumos sentiment, sentimentul de putere absoluta. MILA. Adicatelea asa mare putere, de viata si de moarte. Foarte frumos.

    Dragilor, cam atat am avut de spus, judecati cum va face placere. Eu o sa continui sa mai starpesc din caini, atat cat imi sta in putere, ca nu e concurs. Stiu ca doare, da’ pe mine ma doare si mai tare, am si doi copii si ii doare si pe ei. Altii au caini si nu’i doare, ca nu sunt neamuri, da’ lipsa de durere ii face milosi. Eu nu sunt milos, ca n’am timp.
    Sa fiti cuminte!

    Raspunde
  26. bill 2 Jun 2010 @ 12:32

    Felicitari Criserb pentru initiativa. Ma bucur ca exista si oameni ca tine, ca noi, care s-au saturat de sarlele de pe strazi. Da’ sa stii ca iubitorii de aniale au dreptate cand sustin ca este vina oamenilor si nu a dobioacelor. Adica a oamenilor ca ei. Din cauza lor avem haitele pe strada, din cauza lor s-au intamplat atatea accidente; trebuie sa terminam odata pentru totdeauna cu aceasta atitudine pasiva fata de prezenta cainilor pe strazi. Putem filozofa la nesfarsit, ca suntem barbari, ca nu avem respect pentru viata etc. Nici un argument irefutabil de altfel. Dar iubitorii de animale ce respect au pentru oameni? Va spun eu, n-au nici un respect. Da, ce scriu eu aici, te poti astepta la respect din partea unor criminali? Adevaratii criminali sunt ei, iubitorii de animale. Cativa artisti de mana a saptea, cateva babe nefe etc. Imi pare rau ca ne-am lasat dominati de imbecilii astia. De aceea cred ca orice discutie cu ei este inutila atata vreme cat judeca prin prisma asta, a superioritatii dobitocului fata de om. Ne trebuie masuri concrete, oameni buni. Altfel vor avea tot timpul castig de cauza. Trebuie sa fim cel putin tot la fel de uniti ca si ei.

    Raspunde
  27. bill 2 Jun 2010 @ 12:36

    Bravo, Jaywalker, you’ve just made my day, my man!

    Raspunde
  28. anda 16 Aug 2010 @ 12:41

    am un caine la bloc care musca pe toata lumea.daca vine cineva in vizita la mine trebuie sa ies in fata blocului sa-l apar de caine.cand vin de la servici il gasesc pe pres la etajul 5.cum sa scap de el.

    Raspunde
  29. Bigboy 11 Dec 2010 @ 09:36

    Am si eu un caine si mereu cand ies cu el la plimbare ceilalti caini(vagabonzi) latra mereu si mereu incearca sa-l ia la bataie pe cainele meu pentru simplu motiv ca trec pe acolo cu el. Ar fi timpul sa facem ceva in tara asta, nu ne putem plimba cainii sau sa mergem noaptea/ziua pe strazi ca vin cainii astia vagabonzi si sar la noi sa ne muste!

    Raspunde
  30. lala 16 Dec 2010 @ 14:15

    din pacate nu se poate face nimic…am incercat sa tot fac ceva in privinta asta de vreo 3 ani – petitii, reclamatii, mobilizari, comentarii, argumentari…tot…
    singurul lucru pe care-l putem rezolva in legatura cu Romania este sa plecam, din pacate…eu asta am ales sa fac…las babele si mosii sa se spele pe cap cu javrele lor…
    sa fim sanatosi!

    Raspunde
  31. Stefan. 27 Jan 2011 @ 14:07

    Oameni buni, voi chiar credeti ca vom scapa de cainii vagabonzi doar sterilizandu-i!?
    Nu vreau sa fiu considerat un “criminal de caini” dar situatia noastra actuala ne face sa reflectam putin asupra sigurantei copiilor nostri si nu numai.
    Cine n-ar dori sa mearga in sa-si duca gunoiul menajer in siguranta fara a fi asaltat de 20-30 de caini ostili.

    Eutanasierea cainilor vagabonzi pare a fi singura problema care va deranjeaza…Ganditi-va doar la zecile de oameni care mor(in ultima perioada a fost un caz) sau sunt ranite de acesti “protejati” ai Dumneavaostra…

    Pentru niste oameni amarati, fara casa si cu 5-6 copii n-ar sari nimeni daca ar fi sa fie inchisi pentru vagabondaj…

    Raspunde
  32. Mihai Mateescu 26 Aug 2011 @ 15:31

    Ai dreptate, nici eu nu am vazut picior de caine prin tarile europene prin care m-am preumblat.
    Consider ca trebuie sa pornim de la un punct “zero” – fie eutanasiem cainii, fie ii bagam pe gat “asociatiilor iubitoare” de caini, care incaseaza o gramada de bani pentru asa-zis proiecte prin care, cica, ei rezolva problema maidanezilor.
    Si eu am semnat petitia.

    Raspunde
Comentează și tu

Sfat: Inainte de a apasa butonul de mai jos asigura-te ca ai folosit un limbaj decent si ca nu te cheama “masina de spalat”, daca nu vrei ca vorbele tale sa ajunga in spam ;)