Sari la conținut

1 Mai in Maramures

De 1 mai vrem sa mergem la Maramures, sa vedem si zona asta, zona care pana acum nu am vazut-o.

maramures

Vrem o pensiune civilizata, o pensiune la care ati mai fost, o pensiune la care v-ati mai intoarce, astept sugestii…

Docamdata am primit asa:

Cei care au mai fost sa ne recomande si locuri interesante de vazut in zona, in afara de cele ce sunt deja pe lista.

Orice sugestie este bine venita, sar’mana!

UPDATE:

Ne-am hotarat si am ales pensiunea “Popasul din Deal” din Ocna Sugatag.

Multumesc tuturor pentru recomandari si sfaturi. Va povestesc la intoarcere cum a fost.

[sursa harta]

Ti-a placut acest articol?
comentarii Facebook
16 comentarii
  1. silviu 6 Apr 2009 @ 10:53

satul Barsana…si casa+poarta lui Toader Barsaneanu…si biserica satului…toate sint sculptate in lemn …si casa si poarta….e superba..

2. criserb 6 Apr 2009 @ 10:57

Multumesc Silviu, am sa tin minte ;)

3. Ghiocel07 6 Apr 2009 @ 11:28

Certeze si Borsa. Prima recunoscuta pentru constructiile facute dupa ’89, zona deosebit de frumoasa si curata; a doua o frumoasa zona turistica cu multe posibilitati de cazare si agrement.

4. mariana 6 Apr 2009 @ 11:52

Va rog, nu ratati o vizita la Manastirea Rohia ( sa fiti iubiti si sa aveti pace in suflet )!http://www.crestinortodox.ro/articol/68068-manastirea-rohia

5. ionut_d 6 Apr 2009 @ 13:07

Abia astept sa mergi si sa povestesti si sa pui poze pentru ca noi vrem sa mergem la anul de Pasti :)

6. guri spurcate 6 Apr 2009 @ 19:26

nici eu n-am fost pana acum in maramures, dar ma duc in vara

7. sip 7 Apr 2009 @ 16:21

Ideea cu Maramuresu este OK.
    Un lucru nu stiu: tuica de Maramures este mai tare ca cea de Brad ? Daca nu ma lamuresti tu roaga-l pe Raca …

8. mariana 9 Apr 2009 @ 08:48

Cazare foarte buna la OCNA SUGATAG (20km de SAPANTA,pana intr-un milion pe zi, la vila), spre ROHIA drumul este anevoios dar asta sper sa nu va sperie, Drumul Creasta Cocosului, Drumul Vinului (n-ar strica sa aveti cu voi biciclete:o

9. cristina 22 Apr 2009 @ 09:21

E o pensiune splendida la Borsa, se numeste Perla Maramuresului, cazarea e in jur de 70-80 ron, proprietarii au si un restaurant in centrul oraselului. E amplasata grozav, pe malul apei, are un mini parc zoologic in ucrte: cerb, caprioara, lup. ras, pasari, lac cu pastravi…o racomandam cu caldura.Gasesti pe net nr de telefon. Daca vreti poze, scrieti-mi pe mail si va trimit.

10. mariana 30 Apr 2009 @ 22:40

-0744492653 sau 0262374250 pensiunea pohl
    -daca nu mai au locuri, puteti suna la 0743287607 pensunea larisa tot din ocna sugatag
    -cand iesiti din BM mergeti pe DN18spre sighet prin pasul Gutai, o privesliste superbaLacul
    -mogosa-iesire din Bm
    -in sighet sa mergeti la muzeul satului este pe partea dreapta cum veniti dinspre Ocna sugatag
    -manastirea peri din sapanta tb vizitata
    -satele din maramuresul istoric:ieud, moisei, bogdan-voda, dragomiresti, rozavlea, viseu, sunt toate pe aceeasi sosea. DRUM BUN!

Noi mergem la VELIKO TARNOVO!

11. Valy 1 May 2009 @ 02:46

Distractie placuta si asteptam fotografii sa ne deschideti pofta sa mergem si noi ! ;)

12. mihai 1 Jun 2009 @ 17:23

Am facut o rezervare la pensiunea Larisa pentru concediu si nu stiu nimic de ia, cine ma ajuta?

13. Niculescu 2 Feb 2016 @ 07:19

Noi am stat 5 nopți la pensiunea Mia din Borșa complex , noi am optat pt o camera dubla cu baie proprie pe hol . Domnii de la pensiune sunt foarte ispitiți. Lângă pensiune la100-150 metri este un hotel cu telefericul și un magazin la parter bine aprovizionat
    Est e o zona de munte minunata cu , cascada cailor și lacul Stiol dar fără traditii.Ne-am simțit extraordinar.

14. Gabriela 20 Apr 2017 @ 12:31

Evitati Hotelul Amy din Felix.Am fost de Paste anul acesta…m-am simtit ca o cersetoare acolo….un am discutat ,alta am gasit….cum nu mananc miel(si am discutat asta la telefon)a trebuit sa ma rog de ei sa-mi dea altceva(ciorba de legume cu cea piept de pui prin ea si 2 feliute prin care citeai ziarul….de cozonac,,,,,o bucatica de prajitura cu mere in celelalte seri…..nici nu vreau sa ma gândesc…am platit 860 lei pe 3 nopti cu demipensiune ca sa-mi spana ei ce sa mananc…sa nu mai vb de muzica live promisa…care a fost doar duminica seara ,,,,,desi era vb de fiecare seara,,,,ce mai …si un simplu om de la tara daca-i treci pragul are masa mai bogata de Paste….bani,bani si iar bani cu orice pret(pretul nesimtirii)EVITATI

Comentează și tu

Sfat: Inainte de a apasa butonul de mai jos asigura-te ca ai folosit un limbaj decent si ca nu te cheama “masina de spalat”, daca nu vrei ca vorbele tale sa ajunga in spam ;)