Sari la conținut

Am ales o destinatie de concediu

shipwreck-beach-zakynthos-greece-wallpaper-1920x1200

De mult timp n-am mai fost intr-un concediu sa stam asa degeaba. Anul asta, cu ajutorul unor preteni care isi doreau asa ceva, ne-am bagat si noi. Am ales destinatia si abia asteptam sa ajungem acolo.

Poza de mai sus m-a facut sa inclin mult spre Zakynthos, e o poza pe care am mai vazut-o in trecut si mi-am dorit sa merg sa fac si eu una :)

Cei care ati fost si care aveti sa ne dati sfaturi sunteti bineveniti ;) Sa ne spuneti ce sa vedem acolo, unde e mancarea buna, chestii d’astea. In principiu ne putem deplasa oriunde, o sa fim cu masina.

Ti-a placut acest articol?
comentarii Facebook
23 comentarii
  1. criserb 25 Jun 2012 @ 16:53

Nu va suparati daca pun singur niste chestii de vazut/cautat pe insula, nu? :)

“caretta caretta” – broste testoase – link

Pestera Melissani – link

10x Andrei pentru sfaturi ;)

2. Alex 25 Jun 2012 @ 17:05

vezi ca taxele de drum intre tesalonic si atena sunt de ~25 euro/masina/dus.

3. criserb 25 Jun 2012 @ 17:17

@Alex – merci dar asta nu cred ca ma ajuta in concediul asta. Din cate m-am uitat eu pe harta nu prea trec prin Athena ca sa ajung la Zakynthos…

4. Cristina Banica 25 Jun 2012 @ 17:19

Vreau sa iti spun ca odata ce ajungi exact in locul acela, la Navagio, ai pasit intr-o alta lume. Nu-mi venea sa cred ochilor, era ireal! Atata emotie si bucurie in suflet nu am avut niciodata. Apa de un albastru uluitor, stancile masive…un intreg delir.

Pe langa croaziera pe mare unde vizitezi Navagio si Blue Caves, sunt multe alte activitati mega relaxante sau distractive, dupa gusturi. Frumoase sunt testoasele Caretta-Caretta, care sunt uriase. Laganasul este cea mai mare si cea ma cosmopolita statiune. Este un adevarat rai pentru petrecareti. Eu acolo am fost cazata si tare mi-a placut.

Tot in Lagans e o mica insulita unde se ajunge pe un pod care leaga plaja de Cameo (asa se cheama insulita). Aici este o plaja divina si o priveliste tare frumoasa.

Mai este water park-ul foarte foarte curat si super distractiv si ft ft safe. Eu am fost singura cu prietenul meu si cat ne-am zbenguit in toate cele, am lasat bani si aparat la sezlong. Erau intacte la final de distractie!

Se pot inchiria barci, masini, scutere. Mancarea este delicioasa si deloc scumpa. Cu 300 euro/pers te descurci onorabil cu tot cu excursii, mancare la taverna si mici suveniruri.

M-a cuprins nostalgia, d-aia am scris atat. Si tot as mai avea de scris :D Have fun!

5. criserb 25 Jun 2012 @ 17:51

@Cristina – multumesc pentru sugestii, am sa caut fiecare chestie de care mi-ai zis si am sa-mi fac un plan. Sa stiu cand ajung acolo ce am de facut.

Daca mai ai chestii de povestit, nu te opri pentru ca nu este nici o problema, poti sa povestesc cat vrei tu, sunt convins ca mai sunt oameni care o sa citeasca acest post si se vor duce acolo cu mai multe informatii.

Multumesc inca o data!

6. Ghiocel07 25 Jun 2012 @ 18:22
  7. alex 25 Jun 2012 @ 19:14

Cand alegi vaporul cu care sa faci turul insulei NU NU NU NU alege ikarus spanak … ca dupa aia injuri ca mine … in rest vorbim de feedback cand ma intord. Daca mergi cu masina iti recomand si Lefkada.

8. ama 25 Jun 2012 @ 20:52

Eu am stat la hotelul asta: http://www.gloriamaris.gr/ E un hotel curat de 3 stele, care iti ofera o priveliste de neuitat (daca obtii camerele care trebuie :) ) Au foarte multe locuri de vizitat. Sa va plimbati pe insula. Am mancat foarte bine la un local traditional al lor cu terasa in forma de vapor si de unde puteai sa vezi apusul in mare. Din pacate nu-mi vine in minte numele dar daca intrebi localnicii sigur te indruma. Ce amintiri imi trezesti….

9. ama 25 Jun 2012 @ 20:54

insula Caretta o vedeam eu de la balcon din camera de hotel :D

10. ama 25 Jun 2012 @ 20:59
  11. criserb 25 Jun 2012 @ 23:17

@Ghiocel07 – multumesc!

@Alex – Am retinut, am sa-i ocolesc. Concediu placut in continuare si astept feedback-ul tau cand te intorci in tara.

@Ama – Yap, tu ai fost cea care mi-a adus aminte de Zakynthos, pozele tale mi-au adus aminte ca la un moment dat am vrut sa merg si eu acolo. Multam de idee, a fost super buna. Abia asteptam sa ajungem acolo, iti dai seama.

Cat despre hotel, noi am ales altceva, era prea scump acolo unde ai fost tu in august. Deocamdata nu suntem 100% siguri pe hotel, avem o rezervare pe booking dar o putem anula daca gasim ceva mai bun/avantajos.

Multam si pentru sfatul cu restaurantul ala, o sa-l incercam ca timp avem :P

12. AdrianG 26 Jun 2012 @ 10:51

1. Mergi macar o zi la Banana Beach, intreaba lumea cum se ajunge, sunt super conditii si ieftin, cea mai frumoasa plaja din zakynthos, dupa parerea mea.

2. Mergi si vezi apusul “la steag”. E cel mai mare steag al greciei din lume, iar terasa de acolo e fix pe buza prapastiei, jos fiind marea… demential

3. La navaggio sus se ajunge cu masina pentru poze, iar la epava numai cu barca/vaporas/mini-croaziera.

4. Porto Vromi e f. frumos de vazut inainte de a te duce la navaggio sus cu masina.

5. Noi am inchiriat o barca cu motor si a fost ieftin cam 100 euro/6 persoane/zi si ne-am plimbat si am facut multe poze prin pesteri si etc.

6. Noi am stat in Laganas, desi nu are plaja prea deosebita, ajungi rapid in alte puncte importante de acolo, plus ca are multe restaurante, cluburi, baruri etc. daca va pasioneaza.

7. Drumul pana in Zakynthos e f. lung, parerea mea e sa dormiti o noapte la jumatatea drumului. De asemenea, ferrybotul este enorm de scump (38 eur/masina + 8e persoana parca), pod-ul din Patra e 12 euro, o sa se adune ceva cheltuieli…

Concediu placut! Vara asta noi am ales Lefkada, sper sa fie la fel de frumos.

13. Alexandru 26 Jun 2012 @ 15:36

1.Recomand cu caldura hotelul Balcony anu trecut o camera dubla cu mic dejun costa 50 de euro este in statiunea Tsilivi statiune linistita.

2.La fel cum zice si adrian mai sus recomand apusul in Keri unde este steagul de cartea recordurilor

3.Plaja din Porto Limnionas este ideal pt scuba diving nu este chiar o plaja este mai degraba un golfulet cu multe stanci de pe care poti sari iar apa este de o culoare ireala

4.Potro Vromi in drum spre locul de unde se vede epava de sus

5.Xigia si Makris Gialos prima este foarte mica dar pe cat este de mica pe atat de frumoasa apa este un pic mai rece deoarece din stanci izvoresc ape sulfuroase apa este apropae alba a doua plaja este un pic mai sus este ceva mai mare si este din pietre multe albe.

6.Plaja din gerakas este cu nisip foarte fin si cu sezlonguri si umbrele de inchiriat apa este mica la mal ca sa fie mai adanca trebuie sa mergi ceva in larg.

7.Recomand sa luati barca spre navagio din Agios nikolaos sau chiar mai sus un pic din dreptul farului si a morilor de vant din Cap Skinari ii zice daca tin bine minte eu am fost in jur de ora 4 sau 5 recomand cat mai tarziu sa nu fie invadata plaja de turisti (Navagio) noi am fost doar 4 persoane pe plaja:)

8. O priveliste minunata asupra orasulu zakynthos este din satul Bochali se poate urca si pe jos cam 30 de min sau cu masina nu este departe aprox 1-2 km:) exista niste terase sus acolo de unde poti bea un frape si admira portul din zakynthos.

un video exceptioal despre zakynthos http://vimeo.com/26535524

Vacanta placuta.

14. criserb 26 Jun 2012 @ 15:53

@Alexandru – multumesc pentru recomandari, am sa tin cont de ele cu siguranta.

Cat despre filmuletul de la final, e bestial, cred ca e cel mai frumos filmulet pe care l-am vazut pana acum despre un concediu. Superb.

15. criserb 26 Jun 2012 @ 15:58

@Alexandru – din postul de pe vimeo am ajuns si pe blogul omului, nush daca ai vazut, dar chiar are niste poze superbe. Am sa citesc acum si povestea :P

16. octavian 26 Jun 2012 @ 16:18
  17. Alexandru 26 Jun 2012 @ 17:29

@criserb dap stiam blogul lui iar filmuletul poate inlocui cea mai buna descriere sau recomandare din partea oricarei agentii de turism.Multe din plajele aratate in filmulet le am incercat si abia astept poate la anul ajung din nou in zakynthos,astept cu nerabdare pozele facute de tine:)

Ceva poze poti gasi si pe profilul meu de facebook nu se compara cu ale rusului dar merg zic eu:)

18. Alex 26 Jun 2012 @ 23:52

Inca 2 sfaturi:
    1. baga benzina/motorina la greu la bulgari; iti recomand ultimul omv din sandanski, ar trebui sa ajunga pana in zakynthos; motorina cel putin la greci e si proasta si cred ca fura astia la pompa mai ceva ca romanii (deh, si apa e scumpa pe insule …)
    2. vezi ca daca vrei sa vezi epava de sus, de la punctul cat de cat organizat de sus se face o poteca pietruita care coboara pana la est de epava (se vede mult mai de jos si de-a lungul); dar atentie: ultimii 50-100 de metri de coborare sunt groaznici, combinatia de caldura cat cuprinde plus efort plus deshidratare plus ceva rau de inaltime a fost un pic mai mult decat putea corpul meu sa suporte; din fericire pana la urma mi-am revenit fara probleme, dar ii atentionez pe cei care vor sa mearga pe acolo sa fie in forma (si nu rotunda ca mine) si echipati cu incaltaminte si mai ales destula apa, ca nu e de gluma
    in rest sa ma mai uit pe comentarii si pe film, sa vedem ce mai e de facut pe aici ..

19. Alex 26 Jun 2012 @ 23:56

vezi ca pestera melissani (sau lacul melissani) pare in kefalonia, din ce citesc pe net
    din poze pare super dar din ce am inteles momentan nu exista ferryboat intre kefalonia si zakynthos, se poate ajunge in kefalonia doar cu ferry din vasiliki (lefkada); poate ai totusi noroc si pana cand pleci in concediu dau astia drumu la ferry (dupa ce rezolva cica cu hartogaraia)

20. Ghiocel07 27 Jun 2012 @ 07:37
Comentează și tu

Sfat: Inainte de a apasa butonul de mai jos asigura-te ca ai folosit un limbaj decent si ca nu te cheama “masina de spalat”, daca nu vrei ca vorbele tale sa ajunga in spam ;)