Sari la conținut

Au aparut hingherii

hingheriiIn dimineata asta, in drum spre munca, am avut o surpriza placuta. Hingherii isi faceau treaba pe aici prin zona. Alergau de zor dupa zecii de caini comunitari ce le faceau viata grea trecatorilor.

Deci, se poate. Se mai intampla si lucruri bune. Acum sunt curios cat tine toata povestea asta, cat dureaza oare pana am sa vad inapoi patrupedele. Sper totusi ca acest lucru sa nu se intample prea curand. 

Meseria de hingher este bine platita oare? Nu de alta dar e destul de periculoasa. Ii vedeam alergand dupa caini cu niste lasouri, de zici ca erau cowboy. M-am oprit si i-am admirat vreo 5 minute, amuzandu-ma :) Cat am stat eu p’acolo au reusit sa prinda doar un caine in timp ce restul incercau sa-i muste.

Am vazut pe la televizor ca in unele locuri cainii sunt impuscati cu ceva ser si adorm pe loc. Ceea ce am vazut eu de dimineata nu semana deloc cu ceea ce am vazut la televizor. Oamenii astia erau foarte expusi pericolului de a fi muscati. D’aia intreb, oare e bine paltita meseria asta?

[sursa poza]

Ti-a placut acest articol?
comentarii Facebook
62 comentarii
  1. Bubul 7 Jul 2010 @ 11:48

    In ce zona stai? Eu stau pe la Ozana, zona in care le dau drumu’mereu dupa ce ii sterilizeaza… la mine la bloc am cel putin 20 de caini care sunt foarte agresivi. Se ascund in parcare pe sub masini si pana acum n-am vazut picior de hingher pe aici…:-w

    Raspunde
  2. Madalin Sandu 7 Jul 2010 @ 11:49

    nu stiu cat de bine platita este meseria, dar stiu ca pe langa cainii aia mai vin si oameni aparatori ai drepturilor animalelor. in speta este vorba despre locatari care hranesc animalele respective in fiecare zi si care incep sa faca scandal.

    am asistat la astfel de momente: hingher vs caini+oameni si nu este deloc placut ce se intampla. cred ca trebuie dusa in paralel o campanie de educare a populatiei.

    Raspunde
  3. criserb 7 Jul 2010 @ 12:21

    @Bubul – Eu stau in zona Zepter de pe Bul. Unirii. Aici am vazut treaba cu hingherii.

    Raspunde
  4. cristi 7 Jul 2010 @ 12:32

    te-ai mutat .. lucky you :)

    Raspunde
  5. criserb 7 Jul 2010 @ 12:40

    Nu m-am mutat man, tot acolo stau, E vorba de zona in care muncesc. Acolo au disparut cainii :)

    Raspunde
  6. simona 7 Jul 2010 @ 13:18

    Surpriza placuta zici? Si amuzandu-ma!!! Numai de amuzat nu e cand vezi asa ceva! E chiar trist sa vezi cainii cum fug saracii si se zbat sa nu-i prinda!
    E o meserie ingrata si chiar tb sa n-ai suflet deloc sa faci asa ceva! Nu e vorba ca e periculoasa, foarte bine sa ii muste, e normal sa se apere si cainii intr-un fel. Tot din cauza oamenilor rai au ajuns sa muste oricum.
    Si mai e o chestie, una e sa-i ia si sa-i duca intr-un adapost, sa aiba grija de ei intr-adevar si alta e sa-i ia, sa-i lase nemancati, in conditii groaznice sau chiar sa-i omoare.
    Daca as putea le-as calca in picioare pe toate brutele astea fara suflet, care se numesc oameni, si aici nu e vorba numai de hingheri, e vorba de toti cei care chinuie animalele si nu au pic de compasiune si mila fata de ele.Niste dobitoci!

    Raspunde
  7. Ciprian 7 Jul 2010 @ 13:30

    auzi simona, da nu vrei sa ii iei tu pe toti la tine in casa daca tot esti asa sufletista? :) ok si mie imi plac cainii, si tin la animale, dar in mom in care aceste javre se dau sa te muste , tu fiind un trecator pur si simplu fara sa ai nici o treaba cu ei, nici macar sa le arunci o privire… cam cum ar trebui sa reactionam? pai hai sa ii lasam pe ei pe strazi si noi sa stam in case sa nu ne mai deplasam ..ca….suntem sufletisti! . Chiar azi am vazut in centru constantei o tanti trecatoare, banuiesc ca lucra undeva la un birou si isi luase intr-o punga ceva de mancare, iar 10 caini, nu exagerez, 10 caini mici si mari se tineau dupa ia dupa mirosul pungii respective maraind la toti trecatorii din jur. Ce facem in cazul asta? Exemple as putea sa iti dau zeci, sute, dar nu are rost. pentru ca le voi da degeaba, oricum tu o vei tine pe a ta :) banuiesc ca esti una din locatarii care le dau de mancare si ii aduna pe langa bloc, pe strazile pe unde iti este frica sa treci.

    nenea serb, cred ca s-a dat o lege ceva ca si eu ieri am vazut in cta o duba de hingheri …poate e doar coincidenta.

    cat despre metoda intradevar e destul de primitiva si cam ineficienta. Pe afara cam asa se intampla cu ser …da`, la noi …

    ps. realizezi ca iar ai atins oamenii care indragesc maidanezii cu postul asta, si ca iar iti vor zice ca nu ai suflet….te sustin, o sa fim 2 care nu avem suflet dupa ce or sa citeasca postul asta :D

    Raspunde
  8. sip 7 Jul 2010 @ 14:42

    Ai dat apa la moara …

    Raspunde
  9. Catalin 7 Jul 2010 @ 14:59

    Si eu as vrea sa-i vad pe aici prin zona pe unde stau eu. Am avut si onoarea de a fi fugarit intr-o seara de o haita.

    Raspunde
  10. simona 7 Jul 2010 @ 15:03

    Mda ce sa zic, nimic surprinzator in ce ai zis! Vechea teorie rasuflata cu ia-i acasa dc ii iubesti asa mult, bla bla, numai aberatii, nu m-ai impresionat deloc. Si alta teorie ca vezi doamne sar cainii sa te muste fara motiv. Sincer iti zic mie nu mi s-a intamplat niciodata, nu mi-e frica de ei si oricum se zice ca ei mai simt si sufletul omului, poate ca asa o fi. Iar de strans cainii de pe la bloc si dat de mancare chiar n-am mai facut-o demult, de cand eram mica. Iar la bloc la mine chiar nu prea am vazut caini. Iar faza ca se tin dupa tine dc ai mancare e normala, le e si lor foame, iar dc treci pe langa ei atunci e posibil sa te maraie de frica ca le iei mancarea.
    Deci ideea era ca nu e in regula modu in care sunt tratate la noi animalele, asa zisele adaposturi de 2 lei,in care mor de foame si sunt chinuite. Intr-adevar e bine sa fie intr-un centru organizat in care sa fie ingrijite si sa aiba ce manca, decat pe strazi, da nu asa cum se face la noi.
    Sunt sufletista, iubesc animalele si o sa le iubesc si o sa le apar mereu, fiindca sunt niste suflete pana la urma si nu merita sa fie chinuite din cauza unor dobitoci.
    PS: se pare ca te-a atins si pe tine cu postu asta, chiar dc nu esti mare fan al animalelor.

    Raspunde
  11. popescu v. 7 Jul 2010 @ 15:10

    Eu vad situatia foarte simplu: Decat un om muscat mai bine un caine mort! Decat un copil muscat, mai bine un caine mort! Decat un om speriat, mai bine un caine mort!

    Gresesc?

    Raspunde
  12. Bubul 7 Jul 2010 @ 15:19

    Sper sa te manance cainii Simona! Te-as bate si pe tine si pe ei cu aceeasi ura!!!

    Raspunde
  13. criserb 7 Jul 2010 @ 15:27

    @bubul – hai totusi sa nu ne atacam unu’ pe altul, sa ne indreptam atentia doar asupra cainilor.

    Raspunde
  14. Macrobloc 7 Jul 2010 @ 16:09

    Simona, nu cred ca cineva de aici ar fi in stare sa omoare cu sange rece un caine. Sunt frumosi canii dar cand depasesc un anumit numar devin periculosi pentru oameni. Deja acel numar este atins de mult! De multe ori in viata trebuie sa iei si decizii care sunt dureroase! Chiar trebuie facut ceva cu acesti maidanezi. Cand vei avea un copil muscat de caine sigur vei gandi altfel. Nu mai povestesc cat ai de umblat cu el pe la medici… Cicatricele ramase, mai ales in zona fetei raman toata viata. Mai iesiti si voi cu cate un tip in oras, umpleti-va timpul si nu va mai transformati in aparatoarele planetei.

    Raspunde
  15. simona 7 Jul 2010 @ 18:27

    Mda ce pot sa zic, plin de oameni limitati pe aici! Din pacate! Stau si ma intreb cu ce e mai bun un om decat un caine? In unele cazuri cu nimic e clar.
    @Bubul Esti un dobitoc cu acte in regula, m-ai convins!Nu ai zis nimic legat de subiect, probabil esti chiar analfabet. Imi pare rau pt tine!
    @Macrobloc Sincer nu m-ai nimerit! Sunt maritata, am si un bebe de 1 an jumate, deci nu imi arde de iesit in oras cu tipi! Si poti sa fii sigur ca o sa am grija ca pe copilu meu sa nu-l muste cainii si chiar dc s-ar intampla, nu ar insemna ca n-as mai iubi animalele si as vrea sa fie chinuite! In nici un caz!

    Raspunde
  16. Andrea S. 7 Jul 2010 @ 19:08

    @Simona- eu am un ciine si il tin cu mine in casa…ies cu el la plimbare in lesa sau fara daca are voie…asta ca sa lamurim din start ca imi sint dragi animalele…DAR…aici nu vorbim de animale controlate…vorbim de animale necontrolate. Mie mi-a sarit un ciine in spate noaptea…nu ti-as fi dorit sa fi in pielea mea.Spitale, injectii, spaima…criserb a pus problema ciinilor vagabonzi-fara stapin- locul lor clar nu este pe strazi- este o problema care striga dupa o rezolvare…arata-mi tu capitala europeana unde sint atitea patrupede libere…oricit ai incerca sa ma lamuresti…un ciine este totusi doar un ciine…are un instinct pe care il urmeaza…si nu poti fi NICIODATA sigur ca nu te va ataca-cu atit mai mult in haita…flamind sau mai stiu eu cum…sa nu ma mai gindesc la toate mizeriile pe care le lasa in ura lor necontrolati fiind…cu tot respectul pentru animale- locul lor nu este pe strazi. Copil fiind in vacanta la bunici…am piedut un ciine luat de hingheri…bunicul l-a rascumparat dar Dixi a plecat apoi iar sarind gardul la fratiorul lui o strada mai incolo…si l-au prins iar hingherii si bunicul nu l-a mai rascumparat…da acum 30 de ani existau hingheri si nu erau ciinii pe strazi…iar asa doar ca o paranteza Simona…catelusul meu a facut 5 pui odata…numara doar asa intr-o doara citi ciini vezi intr-o ora stind in parc…imparte la doi si inmulteste doar cu trei…si asta cam la 65 de zile pe an cit poarta un ciine sa vezi daca odrasla ta va mai umbla pe strazi peste 20 de ani!
    Daca ii iubesti cum te lauzi…poti deveni activa…poti face ceva pentru ei…la fel ca tine toti cei care iau apararea maidanezilor!! poate o fi asta rezolvarea mult asteptata!!

    Raspunde
  17. Ghiocel07 7 Jul 2010 @ 19:37

    Bravo Andrea, felicitari=d>

    Raspunde
  18. simona 7 Jul 2010 @ 19:49

    @Andrea Da si eu am avut un caine la bloc cand eram mica timp de 14 ani. Si da stiu ca locul cainilor fara stapan nu este pe strada, asta am zis si eu. Ideea era ca asa zisele adaposturi pt maidanezi sunt un fel de Auschwitz, numai adaposturi nu, sunt lasati nemancati si chinuiti iar unii sunt chiar omorati. Iar asta,scuza-ma, nu mi se pare in regula deloc! Iar dc as avea posibilitatea financiara chiar m-as implica si as investi in amenajarea unor adaposturi occidentale, in care chiar sa fie ingrijite animalele, fiindca de asta e nevoie de fapt. Dar la cat de in urma suntem noi la multe capitole fata de alte tari dezvoltate si civilizate nu e de mirare ca suntem retardati si in domeniul asta. Poate doar niste investitii private sa rezolve problema si o mentalitate de oameni mai destupati, nu de dobitoci limitati!

    Raspunde
  19. Macrobloc 7 Jul 2010 @ 20:45

    Simona, se pare ca-ti scapa esentialul. Ai retinut din postarea mea numai ce ti-a convenit… Andrea a dezvoltat cele spuse de mine iar in cazul in care orgoliul nu te-a acaparat 100% recunoaste ca nu ratiunea a fost factorul determinant in afirmatiile tale. Vreau sa intelegi ca este o situatie de criza in problema maidanezilor si controlul numarului lor este esential pentru siguranta noastra. Nu vor dispare niodata canii vagabonzi din Bucuresti, dar imputinarea si sterilizarea este mai mult decat prioritara. Trebuie inceput de undeva si din cauza unor persoane ca tine perpetuam o stare anormala in viata noastra. Viziteaza Europa de vest si poate ai sa vezi altfel lucrurile.

    PS
    Scuza-ma, dar la modul cum vezi tu lucrurile, intr-o situatie de viata si moarte sigur vei alege solutia cea mai proasta…

    Raspunde
  20. jack 7 Jul 2010 @ 22:14

    @popescu v. eu n-as vrea sa moara cainii, ci sa dispara oamenii prosti de pe planeta, ce zici, te bagi?

    Raspunde
  21. simona 7 Jul 2010 @ 23:55

    @jack Daa bine zis!! Bravo!! In sfarsit o persoana destupata la minte!
    @Macrobloc Da tu ai fost atent la ce am zis eu? N-am zis ca e bine sa fie pe strazi, am zis ca e bine sa fie in adaposturi unde sa fie ingrijiti si am pus problema adaposturilor din tara noastra, unde numai ingrijiti nu sunt.
    Si da, am o problema cu oamenii inversunati impotriva maidanezilor, carora nu le pasa dc animalele sunt chinuite sau omorate dupa ce sunt luate de pe strada.
    Eu te sfatuiesc sa vizitezi tu Europa de Vest sa vezi ce inseamna acolo adaposturi pt animale.
    PS: Hmm, sa inteleg ca ne cunoastem de undeva?? din moment ce stii ce solutie as alege eu?? Si apropos mai lasa si tu orgoliul la o parte si lasa comentariile la adresa mea!Un sfat;)

    Raspunde
  22. ionut_d 8 Jul 2010 @ 08:32

    Daca s-a vorbit despre “teroria expirata de a lua cainii acasa”, cred ca avem parte si de teoria expirata a cainilor care se uita la sufletul omului.

    Imi placeau cainii, imi era indiferent ca sunt comunitari ori ba, ii mai hraneam, am avut chiar unul “al meu” in spatele blocului. Toate astea au incetat pana cand am fost muscat si a trebuit sa fac injectii in burta (care dor rau de tot) si pana cand am vazut la spital oameni si mai rau, copii, atacati si sfasiati de aceste potai. Acum, parerea mea este ca javrele astea trebuie eliminate (stranse undeva sau omorate, chiar imi este indiferent). Simona, nu stiu daca ai mai fi avocata cainilor daca una ti-ar sfasia copilul sa zicem (Doamne fereste) si nu stiu daca ai mai spune ca sufletul copilului a fost de vina.

    Prin urmare, i-ai acasa daca ii iubesti asa mult!

    Raspunde
  23. Bubul 8 Jul 2010 @ 09:17

    Cred ca IQ ul tau “draga” Simona este egal cu ZERO daca ai gandirea asta de 2 lei! Nu vreau sa iti mai zic si eu alte chestii cu “Doamne fereste” care sa ti se intample tie sau copilului tau, sau persoanelor dragi tie… “Latra” la alta masa ca nu ma impresionezi cu nimic!!!

    Raspunde
  24. Alina 8 Jul 2010 @ 09:53

    Serb…. eu sunt in italia de 7 ani si jur ca nu am vazut un caine pe strada….sti ce fac cu ei? Sunt ‘Canile’ adica un loc in afara orasului unde stau caini. Acolo ii sterilizeaza Clinicile de veterinari, daca sterilizeaza caini si pisicile nu platesc anumite taxe la stat….. exact nu stiu ce taxe dar cert este ca nu le platesc si asta este un lucru bun….Primaria din orasul meu are un canile si un ‘gattile’-unde stau pisicile le furnizeaza mancare si ingrijiri medicale, ingrijirile medicale le primesc de la veterinari …ca doar le convine sa nu plateasca ceva taxe la stat :d . Mancarea este platita de cetateni din oras adica eu platesc 0.5 pe luna adica 0.5centi*12 luni sunt 6euro pe an ptr ei si sincera sa fiu imi convine…La noi in tara ne mai trebe inca 50 de ani sa ajungem la nivelul lor..Apropo acum un an am adoptat un pisic simpatic foc de la un Gattile……

    Raspunde
  25. DAD 8 Jul 2010 @ 09:54

    Spre disperarea Simonei,sau nu…eu chiar i-as vrea eutanasiati pe toti….In momentul in care mama ta ramane fara 3 degete de la o mana pt ca era noapte pe strada in momentul in care 2 maidanezi au atacat-o iti spun eu ca nu ai mai da din gura fara rost sustinand sus si tare ca ne trebuiesc adaposturi pt niste javre.Romania si oamenii din ea ar face bine sa construiasca camine pt batrani,orfelinate,cantine pt neajutorati etc etc nu adaposturi pt maidanezi….

    Raspunde
  26. octavian 8 Jul 2010 @ 10:29

    Sunt curios daca realizati a cui este vina ca au ajuns acei caini in strada si de ce reactioneaza asa.

    Va recomand o emisiune despre caini.Este pe National Geografic:
    CESAR ŞI CÂINII http://natgeotv.com/ro/cesar-si-cainii

    Raspunde
  27. Marius 8 Jul 2010 @ 10:50

    ‘neatza!

    Sincer, nu ma interesaza unde su dusi, numai sa fie luati de e strazi. In ultima luna era sa fiu muscat de doua ori, pe bd. Unirii din capitala. De caini aflati la distante relativ mari de mine. Pur si simplu m-am trezit cu ei alergand dupa mine fara absolut nici un motiv. Daca nu eram pe faza sa ma apar? Daca era noapte? Daca ea o femeie sau un copil?

    Cat despre banii aia cheltuiti cu maidanezii. Sa fim seriosi. S-ar cheltui mult mai putin cu ei in adaposturi decat cu ei inapoi pe strazi.

    Hai ca acum apare si dna Monica Davidescu cu un protest!

    O zi buna!

    Raspunde
  28. simona 8 Jul 2010 @ 10:51

    Vad ca toti o dati una si buna cu muscaturile de care ati avut parte si cu ura fata de caini. Nimic nou sub soare! Faptul ca nu aveti pic de compasiune pt animale nu e problema mea, probabil asa sunteti si fata de oameni, asta tine de sensibilitatea fiecaruia, pe care o ai sau nu. Pana la urma si oamenii si animalele au suflet. Eu n-o sa-mi schimb niciodata atitudinea fata de animale, orice ar fi, iar faptul ca animalele sunt agresive e tot vina oamenilor, nu a celor care au fost muscati, a oamenilor rai in general. Asa ca animalele chiar nu au nici o vina. Cand nu ai ce manca si mai esti si batut de cate un dobitoc e normal sa te inraiesti si sa vrei sa te aperi. Asa ca ajung tot la ce am zis mai devreme, ca e nevoie de adaposturi ca in alte tari civilizate nu bataia de joc care e la noi. Si da, ma intereseaza foarte mult ce se intampla cu maidanezii dupa ce sunt luati de pe strada, dar la cati oameni limitati si ignoranti exista nu ma mira ca pe multi ii doare-n c-r de chestia asta.
    @DAd Da, bine spus, e nevoie de camine pt batrani, orfelinate si dc as avea multi bani as investi in asa ceva. Iti dai seama ca dc imi e mila de cainii fara stapan imi e mila si de oamenii neajutorati, aici era vorba de caini.
    @Bubul Mda, iar ai vorbit fara sa zici nimic.Deci parerea mea legata de tine a fost buna de la inceput! Mai ia o dusca, mai baga un Guta si lasa-ma pe mine ca ma plictisesti!

    Raspunde
  29. simona 8 Jul 2010 @ 10:59

    @Marius Foarte interesant ca m-ai si botezat acu! M-ai mai facut si celebra!
    Probabil ca nu stii ca subiectele sunt facute sa fie dezbatute, fiecare cu parerea lui. Sau sunt mai lejere discutiile in care toata lumea zice acelasi lucru la unison? Trezirea, oamenii sunt diferiti si e democratie totusi!

    Raspunde
  30. octavian 8 Jul 2010 @ 11:19

    inca ceva, ca era sa uit, banuiesc ca nu sunteti de acord cu poluarea facuta de masini, nu?

    Moarte soferilor! Sa vina cei de la fier vechi sa ia masinile!
    Base presedinte!

    Raspunde
  31. criserb 8 Jul 2010 @ 11:20

    @simona – Ipotetic vorbind: Un maidanez iti mutileaza copilul. Ce faci? Il omori sau nu? Vreau un raspuns sincer, merci.

    Raspunde
  32. Marius 8 Jul 2010 @ 11:42

    Simona,

    Nu te-am botezat si nici nu am facut referire la tine. Citeste aici:

    http://www.click.ro/vedete/romanesti/monica-davidescu-zilnic-slujba-maidanezilor_0_982101849.html

    Raspunde
  33. simona 8 Jul 2010 @ 11:45

    @ Criserb Sincer, nici nu vreau sa ma gandesc la asa ceva, si chiar nu cred ca s-ar intampla. Copilul meu e cel mai pretios si important pt mine dar eu in nici un caz n-as putea sa omor vreun caine vreodata. Nu cred ca asta ar rezolva ceva. Oricum e clar ca sunt oameni muscati de caini si tocmai de aia am pus accentul pe adaposturile pt maidanezi care ar tb sa fie la alte standarde, nu cum sunt la noi. Chiar nu am zis ca locul maidanezilor este pe strada, cred ca ai citit mai sus.
    Ah si acu nu stiu dc am inteles bine intrebarea: dc as omori cainele dupa ce mi-ar musca copilul sau in timp ce l-ar ataca. Normal ca dc ar fi sa aleg intre viata copilului meu si cea a cainelui, as alege-o pe cea a copilului, nici nu s-ar pune problema.

    Raspunde
  34. Marius 8 Jul 2010 @ 11:50

    Simona,

    Nu te-am botezat si nici nu am facut referire la tine. Despre Monica Davidescu gasesti referinte pe net.

    O zi buna!

    Raspunde
  35. Marius 8 Jul 2010 @ 11:51

    Bine ca acum a aparut si primul comentariu. Mama ei de treaba!

    Raspunde
  36. octavian 8 Jul 2010 @ 11:52

    @criserb ce ai prefera sa iti calce o masina copilul sau sa interzici circulatia lor pe drumurile publice?

    Raspunde
  37. octavian 8 Jul 2010 @ 11:57

    vreau un raspuns sincer serb :)

    Raspunde
  38. criserb 8 Jul 2010 @ 12:50

    Daca tu vrei sa dispara traficul nu ai de cat, fa o petitie. Eu vreau sa dispara cainii comunitari de pe strada, atata tot.

    Nu compar mere cu pere…

    Raspunde
  39. simona 8 Jul 2010 @ 13:26

    @ Criserb pai da foarte bine, da dispara de pe strazi, da nu sa fie omorati, cum zic unii!

    Raspunde
  40. maddy 8 Jul 2010 @ 13:37

    cat timp spitalele, orfelinatele si casele de batrani arata sunt arata, mi se pare o extravaganta nejustificata sa oferi conditii cainilor vagabonzi.
    adaposturile de caini trebuie sa fie locuinte temporare, nu permanente. canii adunati de pe strada ar trebui tinuti o saptamana in caz ca cineva doreste sa`i adopte, apoi eutanasiati.

    Raspunde
  41. simona 8 Jul 2010 @ 14:24

    @ Maddy Eh vezi, de-aia nu evoluam noi si n-o sa ne comparam niciodata cu occidentalii, gandim la scara mica. N-a zis nimeni sa fie lux in adaposturile astea, doar sa le dea de mancare si sa nu-i chinuie, cred ca e ceva normal.Doar pt asta se cheama adaposturi nu? Sa le fie mai bine acolo decat pe strada.
    Si oricum faza cu eutanasiatu e clar ca se practica in adaposturile astea de la noi, ca nu-si bat aia capu cu atatia caini. Chiar nu stiu cum o fii in strainatate legat de eutanasiere, da o sa ma interesez.Oricum, in tarile civilizate si dezvolate, sunt organizatii pt drepturile animalelor care chiar se implica si iau atitudine si masuri dc animalele sunt chinuite sau omorate. La noi, la cat de in urma suntem in multe domenii, nu stiu peste cate sute de ani o sa fie asa!

    Raspunde
  42. Bubul 9 Jul 2010 @ 11:09

    MOARTE CAINILOR!!! :d/ iar pentru tine simona….nu am decat compasiune! Mi-e mila de tine! Hai du-te!

    Raspunde
  43. simona 9 Jul 2010 @ 11:41

    @Bubul Hai plimba ursu si lasa-ne! Mai mult de 2 propozitii nu esti in stare sa legi!Ar tb sa-ti fie mila de tine, sincer!Esti patetic!
    PS: MOARTE PROSTILOR!

    Raspunde
  44. Bubul 9 Jul 2010 @ 12:00

    Nu am pentru ce sa leg 2 propozitii… esti limitata! Nu vezi cate argumente ti-au adus oamenii astia pe aici? Tu nu si nu! Lasa si prostii sa traiasca… ce ti-au facut? Moarte cainilor! :d/ Daca te mai legi de “prosti” o sa ma leg si eu de femeile proaste si retardate! :d

    Raspunde
  45. simona 9 Jul 2010 @ 12:38

    @Bubul Hmm, sa inteleg ca te-ai simtit vizat de MOARTE PROSTILOR! Asa ma gandeam si eu! Si nu mai repeta ce am zis eu! Limitat e putin spus pt tine si altii ca tine!
    Si era o vorba, in Alexandru Lapusneanu, sigur nu o stii : Prosti da multi! Chiar nu ma intereseaza cati au avut alta parere fata de a mea, ce ar insemna sa ma iau dupa toti prostii doar fiindca sunt multi??Never ever! Totusi m-am mai linistit cand am vazut ca mai sunt si oameni destupati pe aici,slava domnului!
    Deci forget it! Si nu mai ocupa spatiu’ de pomana pe aici! Poluezi fonic nu de alta!
    In general nu pierd timpu’ si nu-mi bat capu cu oameni ca tine, da te-ai inversunat tu prea mult si m-ai provocat.
    Gata inchid subiectu’ ca m-ai plcitisit destul si suntem cam off-topic!

    Raspunde
  46. Laura 9 Jul 2010 @ 12:56

    Cucoana Simona…….dumneata ai cumva copiii?Stii cum e sa-ti plimbi copiulul in carut si sa se napusteasca cainii langa copil sau sa te sperie sa pierzi laptele matern?

    Raspunde
  47. simona 9 Jul 2010 @ 13:53

    @ Cucoana Laura Da cucoana, am copil! Si dc am copil inseamna ca tb sa moara toti cainii sau cum? Ideea e ca maidanezii sa fie in adaposturi, nu sa fie omorati! De ce ma rog, oamenii ar avea dreptu la viata si animalele nu?? Pe lumea asta a fost dat sa fie si oameni si animale, deci toti avem dreptu la viata, atata timp cat suntem vietati si respiram!

    Raspunde
  48. Andrea S. 9 Jul 2010 @ 16:03

    Am urmarit postarile…si trag urmatoarea concluzie :
    Una peste alta toti sintem de acord ca nu au ce cauta pe strazi din motive de securitate si igiena.
    Acum ce este de facut?
    Teoretic se pot creea adaposturi. TEORETIC ! Practic trebuiesc adunati si terminata problema pina nu ajung intr-un numar care implica si mai mari cheltuieli.
    Am subliniat ca iubesc animalele…asa ca te rog Simona nu sari iar cu argumente pe care nu le poti sustine.Romania nu este Germania( vb doar in cunostinta mea de cauza)…asa ca nu putem cere solutii a la occident.Adapostul de animale din orasul in care traiesc -supravietuieste in proportie de 75% din voluntariat si actiuni de binefacere ale cetatenilor sai.
    Cind iubesti cu adevarat animalele te implici.Simona o faci sub o alta forma decit dind din tastaura in net? La fel ca si tine si alti sustinatori ai cauzei canine- Eu nu dispun de mijloace materiale…scuze- doar scuze pentru mine. Daca ar fi asa cum sustii si tu si ceilalti v-ati implica. Dar in afara afara acelui trebuie adaposturi pentru ciini altceva nu am luat din ceea ce ai scris pina acum( ah ba da insulte de toate partile pro si contra ciinilor).
    Ei hai sa-ti zic cum ma implic eu. Am copil- familie- job si destule responsabilitati- DAR la fiecare sfirsit de saptamina arunc in cosul de cumparaturi si 1-2 doze de mincare pentru ciine( nu pentru al meu)…pe care le donez unui adapost de animale. In afara de asta la sfirsit de saptamina sau dupa posibilitati si in cursul saptaminii iau la plimbare ciini de acolo( merg cu masina vreo 10 minute pina acolo- si o juma de ora merg prin padure cu ei)- deci pentru mine astea sint solutii!!!
    Daca lumea ar sta mai putin la dat din taste pe net si s-ar implica atit iubitorii cit si neiubitorii de animale- problema ar putea gasi solutii viabile. Nu exista adaposturi? Pai de ce nu va organizati sa le creati? daca vrei ceva cu adevarat gasesti solutii nu scuze!!
    Chestia asta este valabila la nivel de tara. Singurul sistem bine organizat acolo este cel de furt al avutiei nationale.
    Cind nu ai alte solutii- solutia cu hingherii este cea corecta…este o problema cea a ciinilor de pe strazi…si ea cere rezolvari.
    Astept sa ma contraziceti! Numai discutind se pot gasii solutii…dar discutia pentru mine nu inseamna a da in dreapta si stinga cu insulte…asta nu va va scapa de ciini !

    Raspunde
  49. simona 9 Jul 2010 @ 17:09

    @ Andrea S In primu rand, blogu e facut sa discuti nu? Asa ca mi-am zis parerea iar celor carora m-au insultat in vreun fel sau au sarit la gatu cainilor, le-am raspuns la fel. Nimic gresit in asta.N-o sa stau sa ascult porcariile unor limitati fara suflet fara sa zic nimic. Daca iubesti asa mult animalele cum zici nu ar tb sa-ti convina replici de genu: MOARTE CAINILOR! Sa fim seriosi!
    In ceea ce priveste implicarea, momentan am un bebe si chiar nu am timpu necesar pt a o face. Cand eram mica si aveam mai mult timp ma implicam, le dadeam de mancare si ma jucam cu ei, asta pe vremea cand nu era nebunia cu exterminarea lor si erau prin juru blocului.
    Si scuza-ma, da in epoca in care traim, a netului si a blog-urilor, conteaza foarte mult sustinerea verbala a unor principii si pareri, ca doar pt asta sunt facute blog-urile si e clar ca dc imi sustin parerea, ma intereseaza situatia in cauza.
    Oricum n-am prea inteles care era problema ta cu mine, ca doar ai zis ca iubesti animalele.
    PS: Prima parte a postarii tale a fost foarte greu de urmarit, putin cam incoerenta, probabil te-ai grabit.

    Raspunde
  50. mo 9 Jul 2010 @ 17:17

    simona,
    in vremurile in care traim, conteaza doar sustinerea efectiva, nu cea verbala sau scrisa. conteaza sa dai niste bani/mancare/timp din ce e al tau…

    Raspunde
  51. Macrobloc 9 Jul 2010 @ 18:28

    Simona, vad ca ai clone. :o Postezi sub mai multe nume! Sunt multe detalii care te tradeaza. :d Vad ca e este prea salon criserb si nu te da de gol dupa IP. Cu toate clonele tale se pare ca esti in minoritate. Refuzi sa accepti o realitate… Observ ca indiferent de ce argumente iti sunt prezentate, tu traiesti tot in lumea ta care nu are nimic in comun cu realitatea. :d
    Sunt convins ca nu esti decat o spectatoare care nu se implica real in nici un fel in rezolvarea problemei maidanezilor. Fa ceva si nu mai jigni pe cei care nu sunt de acord cu parerile tale! Pentru imputinarea canilor solutii reale exista… La mine la bloc traiesc de circa 5 ani trei caini sterilizati de care au grija majoritatea locatarilor. sunt inregistrati! Au fost 7 dar ne-au adus inapoi doar pe ei. Dupa sterilizare le-a disparut agresivitatea… Vor muri de batranete sau calcati de o masina in parcare. Atentie, ei nu permit ca alti caini sa le ocupe teritoriul! :)>- Metoda e buna si cred ca da rezultate.

    Raspunde
  52. simona 9 Jul 2010 @ 19:59

    What???:o Are you fucking crazy?? Lasa aberatiile cu clonele ca esti off-topic.
    Si nu mai fi tu convins de lucruri pe care nu le stii sigur. Nu-ti mai da cu presupusu’.
    Ideea e una singura: animalele au acelasi drept la viata pe care il au si oamenii iar pt ca problema adaposturilor sa fie rezolvata e nevoie de fonduri masive, ori de la stat ori private; faptu ca oamenii mai ajuta cate putin cainii din adaposturi e clar ca nu e suficient.

    Raspunde
  53. criserb 9 Jul 2010 @ 20:01

    @Macrobloc – gresesti, simona e doar una… nush de unde ai tras tu concluzia asta. Poate imi povestesti si mie, chiar sunt curios de unde ai scos asta :)

    Raspunde
  54. Andrea S. 9 Jul 2010 @ 23:02

    Simona- sincer ma dezamagesti…deci in timpul in care stai si te certi in net…timp pe care de altfel nu il ai pentru animale deoarece esti mamica( scuze dar asta e o alta scuza. a doua dealtfel dupa cea materiala)…puteai da o fuga la cel mai apropiat adapost sa vezi daca poti fi de folos pe acolo.Datul din taste nu i-a salvat pe cei din strada…nu inteleg de ce incerci sa schimbati mentalitatea oamenilor. este NORMAl ca unii sa ii agreeze altii nu. Fonduri masive zici?? Gresit ! Mai devreme scriai chiar tu ca e nevoie sa aiba mincare si caldura. Un ciine poate supravietui si afara in frig…si daca nu supravietuieste inseamna ca mama natura l-a selectat. Ciinii mor, oamenii mor unde este problema. Tari civilizate accepta eutanasierea la oameni…ai avut vreodata pe cineva apropiat sa-l vezi ca sufera si sa nu-l poti ajuta? sa te implore din priviri sa-l lasi sa plece si tu sa nu poti face nimic?
    Revenind la ciini nostrii- un ciine are nevoie de mincare- de cineva care sa il plimbe sa se joace cu el…daca e capabil de asta… Exista insa ciini care au crescut printre blocuri, care nu stiu decit de instinctul de haita…pe astia incerci tu sa ii aperi. Cu riscul de a ma repeta…voi cei care ii iubiti- trebuie sa va organizati- si sa deveniti activi. Daca fiecare dontre voi in loc de tastat in net- iese si aduna un ciine pe saptamina si-l duce intr-un adapost- iar mai apoi organizati fiind sterilizatisi incercati sa ii plasati prin sate la bunici problema se va rezolva.
    Uite am curajul sa pariez ca dintre cititorii acestui post care nu iubesc cateii-sint cel putin 50% care ar dona saptaminal o cutie de mincare de catei ca sa nu-i mai aiba in drum…DAR lipsesc cu desavirsire adevaratii iubitori de animalecare sa organizeze un pic asta. Iar cu riscul ca ma repet: Lucrez 8 ore pe zi- am un copil la scoala,gatesc, spal, calc …lucrez intr-un domeniu unde trebuie mereu sa fiu la curent cu legislatia….stau in net…in timpul liber plimb catei straini- si stii de ce? Pentru ca stiu sa ma organizez! Material poate si eu renunt la o ciocolata sau un machiaj mai scump…dar fac ceva ce simt ca vreau si pot sa fac.
    Jumatatea de ora sau ora de plimbare in padure cu ciinii este ora mea- in care am timp sa-mi ordonez gindurile…sint in aer curat departe de stresul cotidian…si zic ca merita….si te asigur ca nu este singura mea activitate caritabila…deci daca vrei poti- daca nu vei gasi inca o scuza!!
    Cind ai timp cauta postarea lui Criserb aia cu vizita la copii orfani de Craciun…indicatii pretioase stiu toti sa dea de aia merg treburile asa cum merg si ii invidiem pe straini ca ei pot!!

    Raspunde
  55. Macrobloc 10 Jul 2010 @ 11:35

    Andrea, te ostenesti degeaba sa explici ceva unei persoane ce refuza din capul locului logica. Nu va intelege… Eram curios ce va dezbate din postarea mea. Iar ia scapat esentialul. Eu unul nu-i mai raspund…

    Raspunde
  56. simona 11 Jul 2010 @ 12:56

    Nici eu nu mai raspund ca am obosit deja! Sunt la a doua pagina din topicu asta, mi-am expus parerea si bineinteles ca fiecare intelege ce vrea sa inteleaga. Chiar nu am de gand sa schimb mentalitati, nu e cazu, oamenii sunt diferiti, au pareri si simtiri diferite.
    Andrea – asa e, poti sa ajuti si cu cate putin, am zis fonduri masive pt amenajarea de noi adaposturi, de care se pare ca ar mai fi nevoie.Si una e sa ai un copil de 8 ani, alta sa ai unu de 1 an, cred ca stii chestia asta. Oricum am de gand sa ma implic mai mult si o s-o fac, pt ca animalele chiar merita dragoste si atentie din partea celor care le pasa.

    Raspunde
  57. Plictisitul 14 Jul 2010 @ 11:14

    Esti o neinteleasa… :-\”

    Raspunde
  58. eu 13 Mar 2014 @ 15:13

    @popescu v. –
    ai perfecta dreptate. Bine ca mai exista oameni cu judecata. Si in plus iti zic ca nu ma intereseaza cum vin eutanasiati maidanezii (nu e treaba mea), nu ma intereseaza daca li se indeplineste ultima dorinta, sau daca le dau friptura de miel inainte de eutanasie. Stii de ce ?
    Pentru ca pe NIMENI nu intereseaza cit ma doare pe mine cind ma musca un maidanez. Asa ca spor la treaba hingherilor. Si multumim in numele tuturor.

    Raspunde
  59. eu 13 Mar 2014 @ 15:19

    @simona –
    trebuie sa moara toti cainii de pe strazi. Nu au ce cauta maidanezii pe strazi.
    Chiar e asa de greu de inteles ?
    E simplu !
    Hai ca si un copil de gradinita intelege ca nu pot sta maidanezii pe strazi. Daca mai e atita lume care nu intelege un lucru atit de simplu…..inseamna ca are probleme mari. Deci ce e de facut ?
    Ceea ce ar face si face orice tara civilizata (ca Germania, USA, toate): eutanasierea. Romania nu mi se pare ca a devenit bogata peste noapte ca sa-si permita sa cazeze si sa intretina atitea javre; nu o fac alte tari mai bogate. De ce sa fim noi mai prosti ?
    Si daca tot zici ca ai copil chiar nu reusesti sa-ti imaginezi cum te-ai simti daca el ar fi mincat de viu de javre asa cum s-a intimplat cu Ionut. Sau nici asta nu te intereseaza ?

    Raspunde
  60. ifrim 3 May 2014 @ 01:49

    “Eu” ai dreptate doar pe jumatate . Eu iti spun parerea mea . Eu am un caine vagabond in fata blocului foarte bland . Se joaca cu copii in parc . Nu ar fi corect ca acest caine sa l vad impuscat cu tranchilizante, sa fie tratat ca altii care sunt agresivi. Mai bine te as vedea pe tine muscat decat sa l vad pe el in padocurile alea mizerabile. Vezi lucrurile ca un cal pus la caruta. Pana la urma nu e vina lor ca s au imultit . Noi trebuie sa platim pentru greseala noastra , aceea de a vota oameni incompetenti care ar fi trebuit sa gaseasca solutii. Faptul ca ai fost muscat e vina ta , data viitoare daca nu ai cu cine vota stai acasa nu mai pune stampila aiurea

    Raspunde
Comentează și tu

Sfat: Inainte de a apasa butonul de mai jos asigura-te ca ai folosit un limbaj decent si ca nu te cheama “masina de spalat”, daca nu vrei ca vorbele tale sa ajunga in spam ;)