Sari la conținut

Când mă gândesc la Spania mă gândesc la mâncare

Acum ceva timp îi faceam o surpriză soției și de Valentine’s Day o duceam în Spania, mai exact în Barcelona. Am vizitat ce am vizitat, ne-am bucurat de toate frumusețile orașului, dar mâncarea tradițională a fost, probabil, lucrul care ne-a rămas în obiceiurile de zi cu zi.

Nu zilnic, dar cel puțin o dată la câteva zile poftim la câte un preparat spaniol. De cele mai multe ori servim ceva pe gustul nostru în câte un restaurant, dar mai sunt și momente în care preparăm singuri, acasă, anumite feluri din bucătăria spaniolă.

Ne-a plăcut atât de mult mâncarea lor încât, față de alte locuri pe care le-am mai văzut, am simțit nevoia să mergem să le vedem și o piață tradițională, să vedem de unde și ce își cumpără ei pentru a prepara gustoasa mâncare.

Am văzut, ne-am luat și noi ceea ce ne-am permis să aducem pe avion și de atunci avem mereu această piață în minte. Pentru bunătăți, dar și pentru felul în care știu să-și expună marfa.

Mi-am adus aminte de toate cele de mai sus imediat ce am aflat că de astăzi (20 aprilie) până pe 3 mai Lidl dă startul gusturilor iberice Sol&Mar .

Astfel în perioada mai sus menționată o să putem să cumpăra produse cu specific Iberic, produse care altfel sunt mai greu de procurat.

Partea bună este că și prețurile sunt bune, nu tre’ să facem economie pentru a cumpăra ceva de care ne este poftă.

Putem încerca tradiționala paella la doar 12,99 lei, șunca Serrano Gran Reserva la 5.99 lei, șunca afumată “Pata Neagră” la 9.99 lei etc.

V-am spus cele de mai sus doar pentru a vă face o idee, sunt prețuri ok.

Lista produselor din bucătăria Iberică este impresionantă, mergeți și voi până la Lidl și o să vedeți că îmi dați dreptate.

Eu poftesc la paella, la midii și la sepie în cerneală proprie, dar să vedem dacă are Dana chef și timp să-mi prepare ceva din cele menționate. Sunt sigur că o să facă paella, pentru că este înnebunită după ea, dar restul… care sunt mai mult pe placul meu… o să vedem.

Midii in marinata cu  ulei de masline

Paella

Pata Negra

Acum după ce v-am spus toate astea vă mai spun că am și un concurs pentru voi.

Voi îmi spuneți ce fel de mâncare v-a plăcut mai mult în Spania, sau pe unde l-ați mâncat voi și eu vă iau cu mine la o ședință foto adevărată unde o să puteți îmbrăca costumele lor tradiționale și o să vă bucurați de o adevărată experiență culinară.

Pe 23 are loc evenimentul, deci vă puteți înscrie la concurs până mâine seară.

Concursul se adresează strict bărbaților.

Ti-a placut acest articol?
comentarii Facebook
7 comentarii
  1. Amalia 20 Apr 2015 @ 16:55

Mda… Am fost si eu acum 2 ani fix de Valentines in Barcelona.
    Am intrat in vestita lor GIGANTICA piata si am ramas uimita cate lucruri noi, bune, o adevarata varietate de bunatati… M am invartit vreo 2 ore degustand din detoate :)))) ( si cu mare atentie la geanta caci fix la intrare fusese un prieten jefuit la portofel… Din pacate fix de 2 rromi de ai nostrii, so take care)… In rest, Jambonul lor este absolut delicioss (mi am luat si la pachet, pacat ca nu pot atasa o poza cu frumusetea..), iar in calitate de preparate eu am fost fan paella cu fructe de mare si platourile cu diverse tipuri de peste si fructe de mare, extraordinare !
    Ah… Si am prins vreme buna m am plimbat pe podul care duce spre mall, iar privelistea de acolo e superba!
    ( sper ca ai vizitat muzeul de pe Rambla, superb) .
    Pupici !

2. Amalia 20 Apr 2015 @ 17:01

ah, am uitat sa mentionez ca nu este pentru concurs commentul, ci doar mi-am adus aminte de un oras superb, simteam nevoia sa scriu ceva

3. Marius 20 Apr 2015 @ 20:26

Wow, mi-ai dat o veste minunata. Am sa dau si eu zilele astea o fuga pe acolo si sigur am sa plec cu cosul plin. Nu ma bag la concurs, nu-i genul meu, dar mersi de info.

4. Visu' 20 Apr 2015 @ 20:28

Nici eu nu ma bag la concurs, dar vestea e buna, 10x

5. criserb 20 Apr 2015 @ 20:29

@Amalia – Am stat chiar pe Rambla și am văzut cam tot ce era de văzut pe acolo ;)

6. Dalina 22 Apr 2015 @ 19:40

Daca nu am avut eu noroc macar sa aiba iubitul meu!! Este innebunit dupa paella!

7. Malin 22 Apr 2015 @ 20:04

In Spania exista o adevarata cultura culinara. Cel putin aici la noi inclusiv o emisiune TV despre agricultura are in program si gatirea unui tip de mancare de catre oameni oarecare alesi si prezentati la TV. Cat despre targuri si evenimente, acestea nu se organizeaza fara ca partea culinara sa fie o componenta principala.

Comentează și tu

Sfat: Inainte de a apasa butonul de mai jos asigura-te ca ai folosit un limbaj decent si ca nu te cheama “masina de spalat”, daca nu vrei ca vorbele tale sa ajunga in spam ;)