Sari la conținut

City Break în Cipru, Larnaca

Weekendul trecut am fost într-un city break în Cipru, mai exact în Larnaca. Am prins acum vreo 2-3 luni niște bilete ieftine de avion și le-am luat, fără să știu mare lucru despre Larnaca sau despre Cipru. Știam doar că-i mai cald ca la noi și că n-am mai fost.

I-am anunțat și pe vecinii mei dragi și uite așa ne-am strâns un grup de 7.

Am plecat joi seara cu Wizz și am ajuns acolo la 23:00. Cam nasoală ora, dacă e să mă întrebați, dar asta e. Partea bună e că fii-miu n-a mai fost cu avionul și a avut ocazia să prindă și un zbor de noapte și unul de zi în această excursie.

Cu un taxi am ajuns cu toții la hotel, un boutique hotel, foarte mișto aș spune. Vi-l recomand. Se numește Rise Street Art Hotel.

Seara a fost scurtă, am ieșit într-un bar, am băut niște bere și apoi la somn.

Nu ne-am propus să facem mare lucru, am fost pe relaxare. Ne-am plimbat pe faleză, am vizitat ceea ce ne-a sărit în ochi prin plimbarea noastră și cam aia a fost. Larnaka Medieval Fort a fost mișto. la fel și Biserica Sf Lazăr.

De mâncat am mâncat într-un restaurant cu multe review-uri pe booking, dar e mult spus restaurant. Era o bombă, unde totul era murdar și uleios și mirosea îngrozitor a pipi de pisică. Am trecut peste astea doar datorită review-urilor și mâncarea a fost ok. Nu ne-a fost rău, deci… am supraviețuit. Eu însă nu v-aș trimite acolo, n-aș putea, e chiar o bombă.

De aici am plecat să vedem lacul sărat și păsările Flamingo. Nu prea a fost așa. Adică păsările erau, dar așa departe, încât le vedeam ca niște puncte albe îndepărtate. Nici nu știu dacă pot să zic că am văzut Flamingo sau nu :)

Seara ne-am oprit în alt restaurant, de data asta ceva mai bun, Ocean Basket Larnaca. Pe ăsta îl recomand.

E cu pește și fructe de mare, bune. Eu însă am mâncat încă o dată stridii și n-am murit :) Nu pot să zic că mi-a plăcut maxim, ideea este că se pot mânca.

Seara am ajuns în clubul de pe acoperișul hotelului unde n-am stat prea mult. Deh, de la o vârstă… dar era mișto.

A doua zi am zis să mergem la Ayia Napa, cică o renumită stațiune la ei. Am ajuns acolo după vreo oră de mers cu autobuzul și n-am stat prea mult că am plecat mai departe să vedem Cape Greco. Aici ne-am plimbat mult, am făcut și foarte multe poze și cred că a fost locul meu favorit din această excursie.

Ne-am întors în Ayia Napa și apoi cu ceva noroc am prins autobuzul către Larnaca.

Câteva concluzii, acum că v-am povestit ce am făcut noi pe acolo.

Cipru e mișto, e o destinație în care e de mers. Eu aș spune că-i 100% ca în Grecia sau cel puțin în zona în care am mers noi nu am văzut nicio diferență. Eu așa m-am simțit, ca în Grecia. Până și pe străzi era arborat steagul Greciei pentru că am prins acolo ziua Independenței Geciei. Cu ocazia asta au avut loc tot felul de festivități la care n-am participat, că deh am fost să vizităm Cape Greco. Pentru că era evenimentul transportul a fost gratuit în zona Larnaca, nu știu dacă în tot Ciprul.

Mâncarea e bună și prețurile sunt bune. Un bun raport calitate preț.

Transportul destul de organizat, autobuzele vin aproape la timp. Sunt site-uri de unde te poți informa destul de ușor. Funcționează și aplicația Moovit.

Cam atât. A fost mișto, o să mai mergem și probabil data viitoare o să închiriez și o mașină. Cumva m-am obișnuit cu ideea că acolo se circulă invers ca la noi. A fost pentru mine primul contact cu treaba asta.

Ti-a placut acest articol?
comentarii Facebook
Un comentariu
  1. Adrian 4 May 2023 @ 10:58

Interesanta excursia si frumos prezentata.Si eu am intentionat sa ajung dar preturile la avion si la cazare pentru perioada mai 2023 m-au facut sa renunt.Este foarte interesanta istoria si ce s-a intimplat pe insula.No mans land-ul si partea administrata de Turcia.Daca nu ai mai condus cu volan pe dreapta nu ar fi asa mare problema.Cea mai mare problema este sa te obisnuiesti cu incadrarea si pozitionarea corect pe benzi pentru ca vei tinde sa mergi asa cum esti obisnuit.Prin natura meseriei de tractari auto am condus cu volan pe dreapta in circulatie normala si mi-a venit mult mai greu in Anglia chiar fiind obisnuit cu volanul pe dreapta.

Raspunde
Comentează și tu

Sfat: Inainte de a apasa butonul de mai jos asigura-te ca ai folosit un limbaj decent si ca nu te cheama “masina de spalat”, daca nu vrei ca vorbele tale sa ajunga in spam ;)