Sari la conținut

Imi recomandati si mie o zona frumoasa pentru iesit la gratar?

Ieri am iesit la un gratar. Ca de fiecare data am mers foarte multi km fara sa stim exact unde vrem sa ajungem. Am fost pe Valea Doftanei dar din dorinta de a gasi un loc cat mai frumos am uitat sa oprim la cele pe care le-am vazut si am mers tot mai departe.

Pana la urma ne-am oprit intr-un loc nu foarte frumos, am bagat masina pe niste drumuri extrem de rupte dar pana la urma, din cauza foamei ce ne-a cuprins, am oprit in primul loc ce l-am vazut mai ok.

Am facut gratarul, ne-am potolit foamea, ne-am simit bine dar parca am vrea si noi de acum inainte sa stim unde mergem si sa nu cautam locuri de nebuni.

DSC_0110  DSC_0111  DSC_0112  DSC_0114

DSC_0126  DSC_0140  DSC_0144  DSC_0151

Voi pe unde mergeti cand vreti sa faceti un gratar?

Pentru noi sunt importante urmatoarele: sa fie langa o apa, sa fie terenul in panta :) (adica sau nu fie la ses) sa avem copaci si sa nu fie plin de tarani (bine, stiu ca e mai greu cu conditia asta dar, ne bazam pe noroc).

Suntem dispusi sa parcurgem 100-150 km (de Bucuresti), dar macar sa stim unde mergem si sa ne simtim bine.

Pe langa asta mai cautam si un loc in care sa putem merge cu cortul dar sa fie la fel, langa o apa, la munte, intr-o zona frumoasa. Daca sunt printre voi pasionati de astfel de iesiri, va rog sa-mi recomandati si mie niste locuri frumoase.

P.S. Slanina din prima poza a fost deosebita, n-am mai mancat asa ceva de pe vremea cand mergeam cu tata la pescuit :)

Ti-a placut acest articol?
comentarii Facebook
16 comentarii
  1. AndreaS 30 May 2011 @ 16:38

Daca aduci slanina…dau locul de grill ;) Acum na nu e in panta terenul…si nici la distante nu ma incadrez;)

2. criserb 30 May 2011 @ 16:39

Daca ai apa si umbra e ok :P

3. Mike 30 May 2011 @ 17:01

Pentru cort pot recomanda zona de pe langa Cabana Voina – Masivul Iezer-Papusa. Se poate campa si mai sus de cabana, sunt mai multe locuri, zona este destul de retrasa, daca vrei liniste merita 180 Km (parca:)) pana acolo: Bucuresti – Pitesti – Campulung – Leresti – Voina. Din pacate e cam prost drumul dupa Pitesti, dar cu asta cred ca ne-am obisnuit toti.

Sau zona Cheia (DN1 – Ploiesti – Valenii de Munte – Cheia), e ceva mai aproape, e loc destul dar si mai “aglomerat”.

Sau zona Dambul Morii, pe langa Timisul de Jos. De unde puteti trage o fuga si pana in Canionul 7 Scari (~ 3 ore dus-intors), asta sa aveti pofta la gratar.

Stiu, sunt cam departe, dar eu de obicei prefer sa fug cat pot de aglomeratie, am facut ture de o zi in toate (pe munte, nu la gratar). Cele mai accesibile sunt ultimele doua, cel mai retras e in Iezer. Daca e nevoie postez localizare exacta pe GoogleMaps, nu o mai lungesc acum ;)

4. Mike 30 May 2011 @ 17:12
  5. Pingback: Slanina sau sunca

6. Dana 30 May 2011 @ 17:53

@Mike- ca bine zici Leresti. Este super zona. Imi aduc aminte ca am fost acolo intr-o vacanta de vara, cand eram inca la scoala.superrr….acolo mergem data viitoare:)

7. roli 30 May 2011 @ 19:09

eu zic sa faci mai multi km si sa faci un gratar strasnic pe dalja sau pe jiet.

8. Iulian 30 May 2011 @ 19:11

Iti recomand satul Cheia, mai sus de Valenii de Munte. E si camping frumos, fix la intrare in sat, Camping Mos Martin. Noi am fost vara trecuta 4 nopti si a fost super mega extra meserie. 14 ron parca pe noapte de cort, masina gratis. Pe malul raului, la 3 metri de rau am pus corturile, umbra de la brazi. Loc special pentru gratar, acces la chiuvete non stop, acces la dusuri, apa calda. Mie mi-a placut foarte mult, chiar si fetelor care au fost cu noi (stii ca sunt mai pretentioase). Daca te intereseaza poze fix de unde am stat, da-mi un mail, si iti trimit. Noi mergem iar anu asta.

9. criserb 30 May 2011 @ 19:48

@roli – Eh in zona aia stiu si eu atatea locuri misto de facut gratar… Dar uite ca mi-a trebuit Bucuresti, acum tre’ sa caut locuri d’astea si pe aici. Cat despre km, nu prea conteaza cat sunt, doar sa fie misto. E de preferat sa fie mai aproape ca noi nu ne trezim cu noaptea in cap si deh, e bine sa ajungem si noi pana in 12 :P

@Iulian – Bine ca mi-ai zis, e de retinut. Hai ca ma documentez acum pe net despre loc. Merci mult. Cu cat mai multe variante cu atat mai bine ;)

10. pantera mov 30 May 2011 @ 22:57

e frumos la cheia, am fost si eu acum de pasti. faci vreo 3 ore, cam asa, dar merita, e foarte faina zona. noi am fost acolo ca sa calareasca sora lui mihai, deci daca sunteti amatori, va explic unde sunt si caii.

11. Iulian 30 May 2011 @ 23:41

Apropo, sunt genul de om care prefera mijlocul pustietatii in locul Predealului. Adica, imi place sa ma duc la munte undeva unde e liniste, nu ma deranjeaza nimeni cu muzica, cand iesi la o plimbare, sa nu dau de 1000 de oameni. Ca trasee sunt multe si misto,am urcat si pe Varful Ciucas. Tocmai mi s-a facut dor iar…imi place linistea de acolo, seara, cu un pahar de bere in mana, pe malul raului…

12. criserb 31 May 2011 @ 00:51

@Iulian – Asa si noi. Nu mergem pe Valea Prahovei decat in cine stie ce situatie, e evitam maxim. Nu-mi place aglomeratia, cand ma duc la munte vreau sa fiu eu cu pomul, atat. Daca mai sunt inca 1000 de oameni apai ala nu mai e munte. E ca la mare doar ca fara apa (daca imi permiti comparatia) :)

Muntele are farmecul lui asa cum e el, linistit, fara prea multi decibeli, si fara prost gust. Astfel de zone le apreciez. Din pacate, de cand m-am mutat de acasa (din Petrosani) imi e destul de greu fara munte si simt lipsa locurilor pustii unde natura isi facea simtita prezenta cu adevarat.

@pantera mov – Zona Cheia o cunosc cat de cat, ma descurc sa zicem pe acolo. Tre’ sa o mai aprofundez pentru ca in ultima vreme nu am ami fost dar stiu ca e misto. Sa-mi dai detalii despre caluti, sunt sigur ca Danei i-ar placea mult :)

13. ipo 31 May 2011 @ 11:13

Din pacate in weekend e tare aglomerat pe Valea Doftanei. Mai stiam un loc pe Ialomita, inainte de Romanesti cum mergi spre Ploiesti, o sa ma uit pe harta sa vad daca il mai gasesc, era in padure, cu apa si nu era nici picior de om pe acolo.

14. criserb 31 May 2011 @ 11:53

@ipo – Sa nu uiti pls ;)

15. oake 31 May 2011 @ 12:48

daca mergi pe valea doftanei, cel mai bun loc pentru campare este dincolo de barajul de la paltinu, cam la 1 km, unde e o pasune pe malul lacului de acumulare

16. andrei 12 Jun 2014 @ 19:00

Valea doftanei e super dar in weekend cam aglomerat. O alta destinatie mai salbatica ar fi “Trei Brazi”.

Comentează și tu

Sfat: Inainte de a apasa butonul de mai jos asigura-te ca ai folosit un limbaj decent si ca nu te cheama “masina de spalat”, daca nu vrei ca vorbele tale sa ajunga in spam ;)