Sari la conținut

Nesimtirea la romani e maxima

MAXIM am zis, bine zice reclama Vodafone.

Niste smecheri, cei care nu au mai avut loc pe pista de aterizarea a elicopterului parcheaza chiar pe rampa salvarii, rampa care faciliteza accesul rapid al pacientilor catre intrarea de urgenta.

26022010035

26022010036

26022010037

26022010038

Eh, acum bolnavii trebuie sa faca slalom cu targa sau caruciorul pentru a ajunge de la salvare la spital. Ca la noi la nimeni…

Thanks GGD pentru poze.

Ti-a placut acest articol?
comentarii Facebook
30 comentarii
  1. A.Dragos 27 Feb 2010 @ 12:49

    Specific, deja n-ar trebui sa ne mai mire lucrurile astea. Sunt prea multi tampiti cu bani la noi in tara incat sa ne strice orice renume.

    Raspunde
  2. sip 27 Feb 2010 @ 14:59

    Pentru unii nu mai exista legi si reguli in tara asta…exista numai bani !

    Raspunde
  3. zoso 27 Feb 2010 @ 15:30

    niste smecheri au spital fara nici macar un loc de parcare!

    Raspunde
  4. Alina 28 Feb 2010 @ 09:39

    Am un sentiment ca si daca ar exista parcare platita, tot acolo ar parca.
    E vina spitalului, ar trebui sa intervina imediat si sa ii amendeze.
    Cand am nascut eu, m-a dus sotul la spital si a parcat pe panta pentru ambulante. Instant a aparut cineva care i-a zis sa mute masina, nici nu a putut veni cu mine, desi eu eram disperata. Pe mine m-a luat o asistenta si el a parcat masina.
    Iar ca pret… 2CHF (~google zice 5.6RON) ora.

    Raspunde
  5. criserb 28 Feb 2010 @ 13:41

    @zoso – au cateva locuri de parcare, putine, drept e. Dar daca nu mai sunt locuri de parcare sa nu-i lase sa intre, dar na… face si portarul ala “un ban cinstit”…

    Raspunde
  6. zoso 28 Feb 2010 @ 13:59

    ai dreptate, eu ma duc in spital si tata da ocol cu masina. esti gg.

    Raspunde
  7. criserb 28 Feb 2010 @ 18:02

    Dar cand te duce salvarea si ea nu poate sa ajunga cu tine la rampa si te lasa prin parcare ce zici? asta e o solutie? nu cred…

    Te duce tata la spital, te preiau medicii iar el parcheaza pe unde apuca si apoi vine la tine. Asa o sa fii pe maine bune… (teoretic ca la noi nu cred ca ai sa vezi prea repede asa ceva)

    Raspunde
  8. zoso 28 Feb 2010 @ 18:18

    ai dreptate. fa o proba, sa vezi ce misto e. incepe cu chemat salvarea pentru o urgenta. continua apoi cu dat tarcoale de la eroilor pana la izvor dupa un loc de parcare, trecand prin piata cotroceni, si plimbanudu-te prin parcare din fata opera center.

    Raspunde
  9. Alina 28 Feb 2010 @ 18:37

    De ce crezi ca numai Bucurestiul are pb cu locurile de parcare?
    Am fost odata cu un prieten in urgenta la cantonal(un fel de universitar de la noi) in timpul saptamanii. Am lasat prietenul pe mainile doctorilor si dupa am cautat o jumatate de ora loc de parcare…
    Faptul ca nu exista locuri de parcare nu are nimic de-a face cu faptul ca e totala nesimtire si lipsa de respect fata de ceilalti bolnavi sa parchezi pe panta pentru ambulante.

    Raspunde
  10. GGD 28 Feb 2010 @ 20:51

    Poazele le-am facut de nervi, pentru ca in ciuda masinilor parcate pe rampa si prin toata curtea spitalului, paznicul a venit la mine sa-mi zica sa scot masina (masina care avea mobilier medical adus pentru acel spital si care era langa rampa pentru urgente – deci nu incurca nimic,cum faceau alte masini) si cand i-am zis ca nu vreau sa o scot, a inceput sa tipe la mine ca nu fac ce vreau eu,ca fac ce vrea el si ca daca el vrea imi cheama politia,moment in care i-am zis ca stau acolo pana vine politia,dar dupa ce-mi da mie amenda ca am intrat cu masina in curtea spitalului sa dea amenzi la toate masinile din parcare si in acel moment a inchis gura fara sa mai aibe vreo replica si statea langa mine doar scot masina.
    In momentul ala am numarat eu 8 ambulante: de Giurgiu, Valcea, Arges, Constanta, Calarasi, Bucuresti, Vrancea, Prahova; fara ambulantele spitalului si care se chinuiau sa se parcheze pe unde reuseau.
    In afara de asta, soferul ambulantei de Bucuresti (B-14-CCF) a trebuit sa plece cu pacientul ajutat de inca un om sa ia caruciorul pe sus pentru ca asfaltul din curtea spitalului e praf si nu poate sa mearga cu caruciorul pe acolo si cativa soferi au stat minute bune sa astepte soferul sa mute ambulanta pentru ca ei nu puteau iesii de acolo si cand s-au luat de portar a zis ca el nu are nici o vina,ca nu el a parcat ambulanta acolo.
    In caz ca nu si-au dat unii seama despre ce spital e vorba, va spun eu. E Spitalul Clinic de Urgenta pentru copii “Maria Sklodowska Curie” sau Budimex dupa cum il stiu unii.
    Va doresc “succesuri” in incercarea de a intra intr-un spital sau mai bine sa nu aveti nevoie, ca nu se stie ce se poate intampla.

    Raspunde
  11. ionut_d 1 Mar 2010 @ 10:40

    Astia sunt peste tot. Ieri am fost la Manastirea Plumbuita si un “jmeker” de asta si-a lasat gipanu mica usa din poarta manastirii cu toate ca 10-15m mai in spate erau locuri de parcare.

    Zoso, ipotetic vorbind sa ziceam ca Doamne fereste ajungi sa ai nevoie de salvare si ca nu poti fi dus repede la urgente din cauza altuia ca tine care isi lasa masina pe acea rampa pentru ca “nu vrea sa faca rotocoale”. Draguta treaba, nu?

    Raspunde
  12. zoso 1 Mar 2010 @ 10:48

    ipotetic, cazurile astea sunt 0.00000000001%. cazurile in care vii de buna voie la spital si nu ai unde parca sunt restul de 99%.

    Raspunde
  13. ionut_d 1 Mar 2010 @ 11:28

    Am un amic, ofiter or smethin’, sofer pe autospeciala de pompieri si pe SMURD si poveste destul de des despre nesimtiti care nu se dau la o parte sau care blocheaza accesul si care se intreaba acelasi lucru: “oare aia care blocheaza nu se gandesc ca poate cel din masina aia trebuie sa ajunga pe o masa de operatie si ca fiecare secunda conteaza? oare nu se gandesc ca la un moment dat poate ei sau cineva apropiat poate fi in masina aia cu girofar?”

    Da, hai sa blocam accesul UPU pentru ca nu gasim un loc de parcare in alta parte, da-i in ma’sa pe aia cu urgentele lor cu tot, ca doar nu eu mor.

    Eu chiar cred ca tu doar hranesti trolii si iti place sa fii Gica Contra.

    Raspunde
  14. zoso 1 Mar 2010 @ 11:38

    deloc. ma deranjeaza insa revolta ieftin. vaaai, au blocat intrarea.
    din pat si eu sunt revoltat. pana cand tre sa duci pe cineva la spital si acesta nu poate merge si nu ai unde parca si persoana urla de durere, desi chemasem salvarea cu 3 ore in urma si pana la urma l-am suit in masina si m-am dus eu cu el. atunci datele problemei se schimba.

    nu am zis ca e normal sa blocheze intrarile, ca nu sunt absurd. am zis ca oamenii disperati parcheaza unde apucă.

    Raspunde
  15. criserb 1 Mar 2010 @ 11:52

    Durerea asta in fund ne-a adus unde suntem… din partea tuturor. Nu e normal sa existe oameni care sa fie deranjati de lucrurile aiurea?

    Raspunde
  16. zoso 1 Mar 2010 @ 12:01

    agreed. hai sa calculam cate locuri de parcare are spitalul universitar bucuresti, cate etaje, cati angajati si cate masini. de control.

    Raspunde
  17. criserb 1 Mar 2010 @ 12:27

    O sa rezulte ca locurile sunt insuficiente, e clar, oricine stie asta. Dar nici sa lasi masina unde te taie capul nu e o solutie, cel putin nu una civilizata..

    Raspunde
  18. zoso 1 Mar 2010 @ 12:35

    nici cand iti naşte nevasta sau iti sangereaza prietenu?

    Raspunde
  19. Alina 1 Mar 2010 @ 12:40

    Tocmai ti-am povestit ce am patit eu cand nasteam.
    Si crede-ma ca atunci cand ai contractii la mai putin de 1 min. nu prea iti mai pasa de locul unde trebuie parcata masina.
    Si totusi sotul a trebuit sa ma lase pe mana asistentelor si sa se duca sa parcheze masina intr-o parcare cu plata destul de piperata, noroc ca mi-a luat doar vreo 3 ore sa nasc…

    Raspunde
  20. ionut_d 1 Mar 2010 @ 13:02

    Alina, si in momentul ala cat masina sotului tau e lasata aiurea in calea ambulantei, vine o alta viitoare mama, care are niste complicatii si salvarea nu poate trece din cauza masinii sotului tau. Timpul trece, copilul ala poate moare sau se naste cine stie cum si cu ce. How about that?

    Raspunde
  21. Alina 1 Mar 2010 @ 13:06

    :) Ai inteles gresit, eu am zis ca nu a ramas parcat acolo.
    El a oprit, eu am coborat, m-a luat o asistenta pe scaun si el a plecat imediat.

    Raspunde
  22. Alina 1 Mar 2010 @ 13:07

    Am facut acelasi lucru pe care l-ar fi facut si ambulanta, am oprit in fata spitalului, am coborat si sotul a plecat imediat cu masina ca sa elibereze locul.

    Raspunde
  23. GGD 1 Mar 2010 @ 13:09

    @zoso:toti am inteles ca esti PRO celor care blocheaza indiferent de motiv si ca asa faci si tu.
    Si eu am avut de dus pe cineva la spital ca nu a venit salvarea dupa 3h, am urcat pe rampa de urgente,a venit cu targa si am scos masina de acolo,nu am stat nici macar 1 min in plus. Daca nu ai nici macar un gram de nesimtire iti zic eu ca nu blochezi accesul unei masini care totusi salveaza vieti.
    Ai dreptate ca nu sunt locuri suficiente de parcare in spitalul Universitar. Nu sunt locuri suficiente in nici un spital din Bucuresti si probabil din Romania, pentru ca toti romanii, au o mare problema: sa mearga la munca cu masina. Si daca serviciul lor este peste strada, el se duce cu masina ca sa-l vada colegii ca are masina. O parte din cei care se duc cu masina la servici au nevoie de ea, ca pleaca cu ea pe teren sau alte probleme,dar stii cati se duc la munca, parcheaza masina si se mai urca seara cand pleaca spre casa in masina? Foarte multi. Daca ei ar lasa masinile acasa sa vezi cate locuri ar fi libere si pe strada, nu o sa mai vezi cozile astea imense care sunt acum la semafoare.
    In spitale, doctorii si asistentele nu au nevoie de masina, daca ei ar venii la spital fara masina cate locuri ar fi goale? Multe! Dar cum sa vina nenea doctoru la spital fara masina lui sa rada colegii de el: “ce bah, nu ai bani de benzina,vi cu metroul,RATB-ul?” Sau cum sa vina fi-su managerului de la Municipal fara masina lui si sa aibe loc rezervat si eventual daca parchezi pe locul lui sa iasa scandal si sa ai si masina blocata? Sa se mai uite si romanii nostrii prin alte tari de afara sa vezi cati merg la costum cu geanta in mana cu autobuze, metrou, tramvai, etc si nu le e rusine. Sau cu bicicleta, am vazut eu in Germania pe unu la costum, pe bicicleta, cu geanta si nu mai radea nimeni de el.
    Chiar un prieten d`al meu cand a avut masina in service cateva zile a vrut sa-si ia concediu ca el nu are cu ce sa se duca la munca si el nu merge cu metroul, cu toate ca de acasa pana la metrou facea 10 min (pe jos) si la munca cand iesea de la metrou facea 5 min.
    Dar traim in Romania si garantat nu ajungem la nivelul unei tari civilizate din Europa.

    Raspunde
  24. ionut_d 1 Mar 2010 @ 13:11

    Acelasi lucru l-am facut si eu cand sotia a avut un atac de panica, am tras la intrare, a fost preluata de doctor apoi am plecat si ma gasit un loc de parcare. Oricum nici eu, nici sotul tau nu avea cu ce altceva sa va ajutam. Discutia era despte cei care isi lasa masina acolo insa…

    Raspunde
  25. criserb 1 Mar 2010 @ 14:16

    @GGD – hai nu-mi spune sa ma duc cu bicicleta la munca :)

    Raspunde
  26. GGD 1 Mar 2010 @ 23:13

    @criserb: sau role! depinde de preferinte! :d
    Serb, acum pe bune, in afara ca stai mai comod in masina si ca faci ce vrei tu (fumezi,etc) , de te duci cu masina la munca? ai nevoie de ea acolo? eu de exemplu ma duc cu masina, ca de ea am nevoie, ma duc la un client, ma duc sa cumpar ceva pentru munca, etc, dar toti care se duc la munca (birou,spital,magazin,etc) si stau acolo toata ziua fara sa plece undeva cu masina nu ar putea sa se duca si cu mijloacele de transport in comun?

    Raspunde
  27. Cami 2 Mar 2010 @ 14:26

    Am vrut eu sa scriu multe, dar nu ma mai agit. Serb, pentru ca GGD-u uita cine ii pune mancarea in farfurie si ma trimite pe mine pe jos la spital, impreuna cu ai mei colegi, cineva acolo sus i-a dat un semn. O luna o sa mearga domnu “am nevoie de masina” cu transportul in comun, asta pentru ca a “vorbit de bine” pe cine nu trebuie :d. Cu piciorul in ghips o luna, sigur nu mai are nevoie de masina. Si uite asa se descongestioneaza traficul :d
    GGD: sa nu fii suparat, acum ai tot timpul sa militezi pentru mersul cu autobuzul si cu metroul. Tot erai tu pus pe fapte mari cu educatia cetateanului, cu ce sa mearga la munca.:))
    Nu din vina medicilor se blocheaza intrarile in spital, ci din vina nesimtitilor care nu inteleg rostul acelor rampe. Ca asa nu exista locuri de parcare in tot bucurestiul, dar nu parcam oriunde, ca ne ridica masina. Dar in fata spitalului nu o ridica nimeni, nu? De aia au unii tupeu.

    Raspunde
  28. criserb 2 Mar 2010 @ 14:44

    @Cami – n-ar trebui sa razi de GGD, nu e frumos :(

    Raspunde
  29. Alina 2 Mar 2010 @ 15:01

    Se merita sa mergi la servici cu transportul in comun daca acesta functioneaza cum trebuie(adica cu autobuzul faci 30 min pana la servici, cu masina faci 2 ore).
    Cat despre bicicleta, am incercat de cateva ori, si sincer, cand ajungi fleasca la servici nu prea mai ai chef de nimic.

    Raspunde
  30. ionut_d 2 Mar 2010 @ 15:36

    Da da da! Cu transportul in comun o sa merg cand Romania o sa fie o tara civilizata si o sa existe transport decent. Merg rar de tot si de nevoie si mi se face lehamite de fiecare data. Am decis sa imi cumpar masina dupa ce am stat 45 de minute in ploaie si vant intr-o statie fara nici un refugiu sau ceva care sa semene a putin acoperis asteptand un tramvai si am facut pneumonie, dupa ce tiganii mi-au luat un cablu de max 10ron si o sarmulita care prindea cablul si nu puteam face nimic pt ca eram inconjurat de ei (portofelul si telefonul erau puse bine). La fiecare calatorie trebuie sa exista cel putin unul din urmatoarele:

    – numar ineficient de masini/interval mare de timp intre curse
    – manele “blana” din mobil
    – tigani care vorbesc tare
    – pustani care injura batrani cand li se cere sa fie mai linistiti
    – nelipsita sauna
    – nelipsitul miros de transpiratie amestecat cu shprai ca e mai la indemana decat apa, si vorbesc de transportul la prima ora a diminetii, nu cel de seara cand vin oamenii de la lucru si s-ar explica
    – bonus pt partea feminina sa se frece de ele cate un libidonos/tigan si sa le intrebe manchatzas! aidiu de mes
    – nu ai destule maini sa te tii de bara, sa pipai buzunarele dupa chestile de valoare sau geanta sau ce ai tu

    si multe altele.

    Ca si cheltuieli, pentru ca suntem 2, costa cu ceva mai mult decat 2 abonamente de RATB+Metrou sa mergem cu masina.

    Merita oare sa las masina acasa? NU! Dar nici nu o las aiurea, cu atat mai mult in calea ambulantelor.

    Raspunde
Comentează și tu

Sfat: Inainte de a apasa butonul de mai jos asigura-te ca ai folosit un limbaj decent si ca nu te cheama “masina de spalat”, daca nu vrei ca vorbele tale sa ajunga in spam ;)