Sari la conținut

Uite cum mi-am stricat seara

mobexpert

Zilele trecute ne-am cumparat o canapea de la Mobexpert. Inca nici nu a venit, tre’ sa apara saptamana asta, in una din zile si acum, cand am intrat pe site-ul lor, vad ca daca o cumparam maine faceam o economie de 63o ron… Ce ti-e si cu viata asta :(

Dar, daca voi aveti de gand sa va luati mobila, maine e o zi buna… mai ales ca dupa cum se stie, la Mobexpert nu sunt lucruri tocmai ieftine. 10% conteaza.

Si mi-am zis de atatea ori ca nu mai intru in magazinele din care mi-am luat ceva, sa nu ma zgarii pe ochi ca a scazut pretul ori ca acum produsele sunt la oferta… mda, acum am intrat pe net :(

Ti-a placut acest articol?
comentarii Facebook
48 comentarii
  1. Gerhald 7 Mar 2011 @ 22:50

    Pai la un moment dat tot trebuia sa intri… ai fi descoperit mai devreme sau mai tarziu. Preferabil mai tarziu ;)

    Raspunde
  2. Daniela 7 Mar 2011 @ 22:51

    ce sa-i faci??! ti-ai luat rasplata pentru vreo fapta “buna” pe care ai facut-o..te-ai gandit la asta?? (daca doar te-ai zgariat pe ochi ai pierdut…)

    Raspunde
  3. Amzis 7 Mar 2011 @ 22:58

    e jale maxima. renunta la comanda . nu poti ? eu in locul tau as face panarama . serios. nu stiu cum dar as face. pai cum , cumpar cu o zi in urma la un pret si peste o zi e cu 150 euro mai ieftin ?.hai ca la o masina,apartament,casa nu e o problema. dar pentru o mobila ?? e destul de mult.

    Raspunde
  4. Daniela 7 Mar 2011 @ 23:11

    ce idei are si Amzis..ce ar fi trebuit, magazinul sa poarte grija buzunarului cumparatorului?? e foarte bine pentru ei ca au vandut la pret mai mare, asta e interesul lor! si oricum, canapeaua a fost cumparata saptamana trecuta, nu cu o zi inainte de reduceri..! si mai vrei sa faci si panarama, mai Amzis..chiar ti se pare ca ai avea dreptate??

    Raspunde
  5. Daniela 7 Mar 2011 @ 23:16

    sper ca la Berlin nu o sa te porti asa..iar o sa vedem la TV ispravile romanasilor in lume..

    Raspunde
  6. manfreD 7 Mar 2011 @ 23:17

    vreau si eu sa vad o canapeaua asta a ta, de 6300 lei, te rog

    Raspunde
  7. criserb 7 Mar 2011 @ 23:23

    @Daniela – ultimul comentariu al tau nu l-am inteles… Nu am zis ca fac scandal ca cine stie ce, am zis ca mi-am stricat seara. Sau tu te bucurai daca erai in locul meu?

    @Amzis – nu m-a obligat nimeni sa o cumpar, asa ca nu am de ce sa fac scandal, a fost alegerea mea, ziceam doar ca m-am ofticat acum cand am vazut ca maine e reducere de 10%

    @manfreD – Uite aici

    Raspunde
  8. Andrea S. 7 Mar 2011 @ 23:44

    Asadar…eu stiu ( poate gresesc) ca orice contract de vinzare-cumparare se poate rezilia in decurs de 2 saptamini( cel putin la mine asa e).In locul tau m-as duce si as zice ca hop mi-a facut mama cadou o canapea ;) mi-as recupera banii…si Dana ar cumpara alta canapea la noul pret. Deci eu am patit o faza din asta si mi-am recuperat banii si am luat mai ieftin. Ce ai de pierdut daca incerci?

    Raspunde
  9. mircea 7 Mar 2011 @ 23:51

    cristi incearca sa gandesti pozitiv: daca ai fi cumparat canapeaua maine ti-ar fi ajuns in urmatoarele 2-3 saptamani// asa o vei avea in 2-3 zile// parca mai conteaza 630 lei dupa ce ai investit 30.000 lei pentru confortul tau// sau ai uitat cum arata?/

    Raspunde
  10. Andrea S. 8 Mar 2011 @ 00:08

    @mircea…pentru mine merita efortul si daca m-as duce cu banii recuperati sa maninc la restaurant.De ce sa nu incerci…mie mi se pare o chestie de respect fata de punga ta. Deci te asigur ca eu cunosc persoane care cistiga 15.000 de euro pe luna si se bucura de un pix cadou de la o banca ;) …dar ma rog persoana respectiva nu traieste in Romania ;) neamtul are o vorba…”cine nu stie sa cinsteasca centul nu isi merita euro “

    Raspunde
  11. Andy 8 Mar 2011 @ 00:09

    Pfu… 6300 RON… cred ca n-ar strica sa anulezi comanda si s-o faci cu 10% mai ieftina :)

    Raspunde
  12. maddy 8 Mar 2011 @ 00:10

    neplacut…asa am patit si eu anul trecut dar cu TV`ul. l`am luat din romania si apoi am vazut la viena acelasi TV dar cu 200 de euro mai ieftin. de banii dati pe TV aici imi luam de dincolo un TV mult mai performant.

    Raspunde
  13. mircea 8 Mar 2011 @ 00:28

    @ andrea nu am spus ca nu merita efortul //dar din pacate nu mai are ce face// orice ar face// e platita integral // oferta e doar pt. data de 8 martie// deci sfatul meu e ok // sa gandesca pozitiv//
    @criserb am avut noi o discutie cu legea compensatiei// pierzi aici, castigi pe dincolo// si viceversa ( o sa avem exemplu curand :) shhh )

    Raspunde
  14. mihnea 8 Mar 2011 @ 00:35

    ai dat 6300 Lei pe o canapea de la mobexpert?

    Raspunde
  15. manfreD 8 Mar 2011 @ 09:20

    recent mi-am luat o canapea de la Staer… la 2500 lei. Chiar nu crezi ca e prea mare suma aia pt o canapea ?

    Raspunde
  16. alin 8 Mar 2011 @ 09:38

    Cristi; spune-mi si mie unde gasesti atatia bani de aruncat :) 6500 e un pret enorm pentru o canapea. Face si masaj in banii astia? :)). Esti tare :) Cred ca nici daca o aduceai din Germania nu costa atat

    Raspunde
  17. Daniela 8 Mar 2011 @ 09:46

    Comentariul meu se referea la sfatul pe care ti l-a dat Amzis – ca sa faci panarama! Un sfat de “om cu scaun la cap” ti-a dat Mircea! subscriu si eu!! oricum, ai dat 6.300 RON pe canapea (suma care mi se pare uriasa, cred ca la Ikea gaseai ceva de genul asta mai ieftin!), ti-ai permis sa faci cheltuiala asta si ai de multumit cuiva…acum sa te oftici dar sa nu privesti intamplarea asta mai profund mi se pare o greseala..parerea mea.

    Raspunde
  18. Andrea S. 8 Mar 2011 @ 10:03

    @ Alin …da putea sa isi aduca din Germania si o canapea de 150 de euro…si una de 10.000…diferenta o face calitatea-modelul…dar de aici mai trebuia si transportata incolo. Probabil pretul si in Romania este influentat de calitate…model… deci si aici preturile la o canapea mai de doamne ajuta trec de 1500…”da stiu alte salarii ” ;)
    Cristi oricum ar fi sa o stapiniti sanatosi !
    Eu votez insa in continuare pentru o retragere din contract- mai cu seama ca produsul nu ti-a fost inca livrat…sau mergi la intelegere cu tanti vanzatoarea( azi e 8 martie) -traiti in Romania-si de ce nu s-ar bucura si ea de 20 de euro ;)) tot esti inca in cistig. Daca pe asta nu o rezolvi- nu mai cred ca traiti in tara tuturor posibilitatilor ;))

    Raspunde
  19. Andy 8 Mar 2011 @ 10:04

    Pana la urma trebuia sa ti se strice ziua cumva, prea ai inceput-o optimist :)

    Raspunde
  20. Simina 8 Mar 2011 @ 10:41

    Daca omul a avut 6300 de lei de dat pe o canapea care e problema? Cei de la Mobexpert au o mobila superba. Si chiar daca au preturile pe care le au eu sunt convinsa ca isi merita banii si ca mobila lor o poti lasa mostenire si copiiilor. :)

    Si canapeaua pe care ai comandat-o e chiar frumoasa. Sa o stapaniti sanatosi :)

    Raspunde
  21. Daniela 8 Mar 2011 @ 13:25

    Ma oripileaza tupeul si “shemele” pe care ti le propune prietena Andreea S.!! Bun, produsul inca nu a fost livrat, dar a fost achitat! TU ai fost de acord sa platesti 6.300 RON, Mobexpert nu ti-a bagat mana in buzunar, nu te-a fortat, a fost alegerea ta! daca te pacaleau cu ceva atunci aveai dreptul sa ripostezi…si cum ar suna solicitarea ta catre ei: “buna ziua, am cumparat saptamana trecuta o canapea de la dvs, astazi am vazut pe net ca aveti reducere 10% in ziua de 8 martie si vreau sa anulez comanda, sa dau astazi comanda, pe scurt sa imi dati banii!!!!” mi se pare hilar..

    Raspunde
  22. Andrea S. 8 Mar 2011 @ 15:50

    @Daniela…sint lucruri care se pot intimpla…si tot la fel se poate intimpla ca cei 150 de euro sa-i poti folosi cu siguranta in alta parte. Corect? Se poate intimpla ca dupa ce ai pus semnatura pe un contract sa gasesti ceva mai convenabil. Eu nu gasesc ca e o rusine- sa incerc sa-mi recuperez banii. Hai sa-ti zic ca in tara asta in care eu traiesc pot face lucrul asta chiar LEGAL- ti se pare la fel de hilar? Eu mi-am cumparat acum citiva ani un aragaz si la o zi mama nestiind mi-a facut bucuria si mi-a trimis si ea unul nou. Ce era sa fac? Duet la gatit? Vezi de aceea este mai mult decit normal sa poti sa te retragi dintr-un contract timp de 2 saptamini.Am auzit chiar in state despre unii care iau un lucru il folosesc si-l duc apoi innapoi. Vezi asta nu gasesc corect. Nu ti se pare insa “hilar” ca firma sa iasa in fata si sa-ti zica la 3 zile…stii puteai sa o iei cu 10% mai ieftin…cum te simti in cazul asta?
    O firma care se respecta iti va da la solicitare banul innapoi- tocmai pentru a pastra o buna relatie cu tine-clientul.
    Bineinteles ca un contact de vinzare cumparare inseamna-” sint de acord sa primesc produsul X in schimbul sumei Y”…dar un contract corect iti ofera din start si optiunea sa te poti retrage din el…
    Stai tu linistita si astepata ziua cind cineva va face un favor pentru tine…lumea in care traim…inseamna o forma evoluata de ” a minca sau a fi mincat” ;))
    si numele meu se scrie cu un singur E ;))pentru ca accentul se pune pe A-ul de la inceput ;)
    Sa ai o zi buna !

    Raspunde
  23. Andrea S. 8 Mar 2011 @ 15:52

    @Daniela- pentru ca tocmai scriai si despre Ikea ceva- am vazut o emisiune in care un tip a dus niste perdele de la Ikea dupa 17 ani innapoi. Se saturase de ele- avea bonul cu care le cumparase si daca poti sau nu crede- Ikea i-a restituit suma platita- dupa 17 ani de folosinta – de ce crezi ca a facut-o ?

    Raspunde
  24. mircea 8 Mar 2011 @ 16:24

    @andrea – sti, cristi e un tip care desi traieste in romania, nu vrea sa-si “insuseaca” totul din apucaturile “romanului”// un cuvant dat, o semnatura pe un contract valoreaza ceva, mult mai mult decat amaratii aia de 150 euro (pot fi si 200mii sau mai mult// fiecare om are pretul sau), el nu a fost inselat ca sa-si caute o anume dreptate, si nici nu il vad folosind tertipuri josnice//
    te-ai gandit o secunda ca emisiunea cu tipul care a returnat perdelele la ikea e facuta de ikea ca reclama?/
    cu cele doua aragaze: cei care ti-au vandut nu au nicio vina// a fost vina ta: lipsa de comunicare//

    Raspunde
  25. Andrea S. 8 Mar 2011 @ 17:13

    ok…sint de acord cu tine…dar sint lucruri care se pot intimpla. Cind arunci o privire la tot ceea ce se intimpla in jurul tau si vezi ce lupta crincena se da din toate partile pe banul muncit de tine…( vezi filmuletzul cu perdeaua roasa la Ikea- vezi adaosuri comerciale care tind spre nesimtire) atunci incepi poate sa te intrebi…merita intradevar sa fiu mereu eu parolist? Sint cei care i-au vindut canapeaua parolisti? Nu vreau sa ma gindesc cit a costat in productie ;)ce salarii au cei din hala de productie si stim amindoi la fel de bine ca si fara cei 10% firma este in cistig ;). In fine departe de mine gindul de a face scandal acolo…nu este nici genul meu…dar cum am mai afirmat…pentru mine este o chestie de respect fata de munca mea . Poate eu am trecut in viata de faza aceea in care esti “pur” pentru toata lumea ;)
    Oricum ar fi sanatosi sa o foloseasca ! Banii vin si se duc- au grija altii ;)

    Raspunde
  26. SIP 8 Mar 2011 @ 17:37

    Poate nu toti stiu, desconspir eu, Andrea S este romanca din Petrosani dar care traieste in Germania.
    Punctul ei de vedere este foarte pertinent si il respec . La ei e alta lume … la care am vrea sa ajungem noi !
    D-l criserb a achitat un produs in avans, asta e. A pierdut cativa lei, asa e viata. Sa fie astia singurii bani pierduti in familia lui.

    Raspunde
  27. mircea 8 Mar 2011 @ 17:55

    eu sunt parolist pentru mine, nu ma intereseaza sa fiu pt. altii//

    costul de productie la mobexpert este in jur de 20% din pretul de vanzare// costurile de creatie/ promovare/ vanzare e probabil undeva la 30%//inca vreo 15% impozite/tva// au un profit intre 35-40%// dar nu uita “sunt firma”

    Raspunde
  28. criserb 8 Mar 2011 @ 18:05

    @Andreea S. – Tu ai perfecta dreptate. In tara asta am dreptul sa renunt la orice produs am eu chef (in afara de lenjerie) in terman de 30 de zile de la data achitarii. E dreptul meu, prin lege, de care ma pot folosi. Daca azi nu era 8 martie, nu aveam atatea lucruri pe cap la munca probabil ca asa as fi facut.

    Dar nu a fost sa fie asa, pana acum nu am avut timp nici sa va raspund aici la comentarii, ce sa mai vb de mers la Mobexpert renuntat la comanda, facut alta, etc. Dar puteam sa fac asta. Hai sa zicem ca nu era tocmai corect, ca am fost perfect constient cand am platit dar asta e alta poveste. Orice cetatean are dreptul sa se razgandeasca, dar putin stiu de lege asta. Nu ar fi primul lucru pe care il duc inapoi pentru ca nu-mi place etc.

    @mircea – Gandesc foarte pozitiv, asa cum am zis de la inceput, m-am ofticat cand am vazut ca am pierdut niste bani pentru care am muncit. Dar sunt la fel de constient ca nu sunt nici primii nici ultimii bani pe care am sa-i pierd. Noi sa fim sanatosi sa putem face altii ;) Cat despre legea compensatiei sunt convins ca asa e. Mai devreme sau mai tarziu.

    @Andy – Daca aveam timp faceam chestia asta dar azi mi-a fost imposibil.

    @maddy – :) In general dupa ce-mi iau un produs, mai scump ca sa zic asa, nici nu ma mai uit la altele comparative, intotdeauna gasesc lucruri mai ieftine.

    @mihnea – Viata m-a invatat ca suntem prea saraci pentru lucruri ieftine. In general cat dai pe un lucru atat si face. Iei ceva ieftin, super pret, peste o vreme se strica, sau pur si simplu nu-ti mai place. Nu poti sa-mi spui acum ca se compara calitativ canapeaua pe care am ales-o cu una la 1500 lei din alta parte. Pur si simplu nu e acelasi lucru. Apoi eu avem nevoie de o canapea mare, mai bine zis un coltar, nu imi trebuia una mica pe care sa nu am loc. Inca un plus ar fi comoditatea ei, a fost cea mai comoda canapea pe care am stat de cand m-am apucat sa caut canapele. Si crede-ma am incercat multe.

    @alin – Pe banii mei cred ca pot sa fac ce vreau eu, nu? Nu pricep de ce va luati de cat am dau eu pe ea, poate ca nu merita 6300 lei dar cu siguranta este superioara tuturor canapelelor ce le-am incercat eu. Si nu ma refer la model, ma refer pur la comoditate. E canapeaua pe care am stau cativa ani, e in living, locul in care stam zilnic, nu puteam sa iau ceva pe care sa nu ma simt bine… BTW, care crezi tu ca e pretul corect pentru o canapea (coltar) de 3,5 m pe 2m?

    @Simina – n-am avut :) am luat imprumut dar nu regret nici o clipa, prefer sa dau mai multi bani pe ceva care ma multumeste decat sa fac economie si apoi sa imi para rau in fiecare zi. Cat despre ea, ne-a placut foarte mult, ni s-a pus pata si am luat-o :P Multumesc frumos!

    @SIP – Exact, noi sa fim sanatosi, ca doar nu-s primii bani pe care ii pierdem.

    @all – Voi cand va cumparati ceva va uitati doar la pret? Calitatea nu conteaza? Chiar sunt curios ce primeaza atunci cand va luati un lucru pe care e posibil sa-l folositi vreo 10 ani. As aprecia daca ar raspunde la intrebarea asta cei care ma judeca ca am dat eu mult…

    Raspunde
  29. Daniela 8 Mar 2011 @ 18:46

    Domnule SIP, nu as fi zis ca prietena dvs. traieste in Germania (in sesnsul ca nu se vede)..probabil nu a apucat inca sa imprumute din caracterul oamenilor care traiesc in tara aceea. M-a amuzat atitudinea ta, Andrea S, cu cata agresivitate mi te-ai adresat..! faza cu perdelele – spui ca omul a folosit pedelele timp de 17 ani apoi le-a returnat???!!! si a primit inapoi banii dati in urma cu 17 ani!?? oare cum aratau perdelele alea dupa 17 ani?? intelegi de ce m-am amuzat..in primul rand e “common sense”, draga mea! cu ce obraz sa te duci cu niste zdrente si sa pretinzi despagubiri (pe motiv de plictiseala) dupa 17 ani???? si eventual Ikea le-a bagat la vanzare..??!! iar in State, spui ca omul cumpara, foloseste, apoi returneaza obiectul si primeste banii inapoi?? asta nu pot sa cred, ar insemna ca urmatorul client (care alege marfa returnata de ala) cumpara un “second-hand” crezand ca e marfa noua..!! poate te referi la cu totul alta situatie: uite, de exemplu, fostul meu iubit imi aducea din strainatate diverse obiecte de imbracaminte, eu acasa probam, iar daca nu mi se potriveau el le ducea inapoi si le returna – dar lucrurile erau doar probate, nu purtate, aveau eticheta pe ele, iar el avea bonul care dovedea ca le cumparase cu o luna in urma din respectivul magazin..ar fi aiurea sa credem ca eu puteam purta lucrurile o luna – doua (sau 17 ani!!) si apoi le returnam..
    ajungem iar la bunul simt..in fine, imi pare rau ca te-ai ambalat asa, stai calma, draga mea, mai ales ca astazi e ziua noastra..Mircea, sunt perfect de acord cu modul tau de gandire!! Cristi, eu sunt curioasa daca ai contactat azi Mobexpertul??!! asta in timp ce Andrea S. ma “minca” pe mine..Oricum, sa stapaniti sanatosi canapeaua!! Numai bine!

    Raspunde
  30. mircea 8 Mar 2011 @ 19:08

    merci @daniela si eu sunt deacord cu modul meu de gandire :P , numai ca e bine ca il nuantez in scris sau vorbit, daca as lasa doar gandurile ….. as fi batut cu pietre.

    @criserb – pot sa ud si canapeaua?/ dana nu se supara :)

    Raspunde
  31. Daniela 8 Mar 2011 @ 20:27

    Cristi, lasa ca nu-i bai, ti-a ramas varianta propusa de Andreea S. (pardon Andrea), peste 17 ani te duci la Mobexpert, returnezi canapeaua si iti iei si banii inapoi!! poate e mai bine ca nu ai luat-o la reducere, ai sa vezi ca peste 17 ani o sa iti prinda bine niste bani in plus..!!

    Raspunde
  32. Andrea S. 8 Mar 2011 @ 21:17

    Daniela- nu m-am ambalat. Am expus doar un punct de vedere. Faza cu perdelele nu ai inteles-o nici dupa ce Mircea ti-a explicat care era motivul.Exista o intreaga industrie de reclama ascunsa sau la vedere -care are un singur scop- sa scoti banul. Filmul prezentat nu a fost “productia” mea- asa ca nu am de ce sa ma jenez ;) ideea era sa realizezi ca nu lupta nici ei corect.Iar ca sa te lamuresc un pic- da si in Germania poti cumpara si returna. Poate e si pentru tine cunoscuta firma “Neckemann” ei au un magazin unde vind produsele trimise innapoi de clienti( asta este un exemplu care mi-a venit acum in minte)…in mod normal se face pe baza de culanta nu vreau sa ma gindesc cite produse se intorc in lumea mare in rafturi dupa ce au fost returnate-Acum am sa fiu circotasa dar asta chiar nu pot sa o las nescrisa;) “fostul tau iti aducea produse pe care tu le probai etc” si totusi unde este diferenta? Si Cristi ar fi incercat acelasi lucru sa dea un produs innapoi la fel ca si fostul tau ( mai mult decit atit el nici macar nu l-a probat acasa)nu il ducea dupa o luna innapoi ca fostul …avea bonul(si cred ca putea-i sa-l intrebi pe fostul cum le zicea alora cind le ducea innapoi ( asta in conditiile in care voiai intradevar sa-l ajuti pe Cristi )si nu sa ma acuzi pe mine ca am tupeu.Vezi aici diferenta dintre noi doua?…Tu desi aveai personal asemenea experiente ai sarit la el ca a semnat contractulsi gata trebuie sa accepete galusca.Eu am incercat sa ii dau solutii.Ideea mea era doar una- eu ca si consumator final trebuie sa am si dreptul sa dau innapoi un produs indiferent din ce motiv( exceptie lenjerie intima)Un contract de vinzare-cumparare nu este o condamnare la moarte ;)
    Legat de “schemele” care te deranjeaza…care este diferenta intre a incerca tu ca si consumator final prin orice mijloace de a te debarasa de un produs pe care nu-l vrei- si “schemele” care le fac firmele pentru a vinde produsele? cred ca luptam cu aceleasi arme nu tocmai curate.
    In alta ordine de idei daca inconstient te-am agresat…imi cer scuze! Iar ca un final …nu este deloc important locul unde am ales eu sa traiesc…este optiunea mea .Eu nu am ales Germania pentru a impumuta o noua identitate…am ales-o pentru ca reflecta multe dintre valorile pe care eu le apreciez-si prima ar fi respectul- Nu am vrut sa te “maninc”- am vrut doar sa subliniez ca si dupa o semnatura pe un contract nu esti lipsit de drepturi asa cum poate multi inca cred. Din fericire pentru noi consumatorii oferta depaseste cererea si asta ne da inca atuul ca producatorii trebuie sa se lupte pentru a ne cistiga de consumatori.
    Citind comentariile expuse am avut destul de des impresia ca uni chiar se bucura de “pierderea ” lui Cristi…Eu am luat aceasta discutie ca una de informare reciproca…nu se stie cind imi vine vreo idee sa cumpar ceva de acolo …si trebuie sa stiu ce drepturi si obligatii am.Acestea fiind zise pentru mine subiectul este de acum incheiat ;)
    sedere buna pe noua canapea ;)

    Raspunde
  33. Amzis 8 Mar 2011 @ 22:48

    n-ai cu cine ma … niste tarani (tarance)

    Raspunde
  34. criserb 8 Mar 2011 @ 23:57

    @Daniela – Nu am fost la Mobexpert, nu am avut timp, altfel as fi fost.

    Cat despre returnarea produselor in America eu cred ca gresesti. Am un prieten care isi cumpara tot felul de lucruri, le foloseste 30 de zile dupa care le duce inapoi. De la laptopuri la televizoare si ce isi mai ia el. Isi mai ia cate un incarcator de laptop/mobil cand e in deplasare si isi incarca ce are nevoie dupa care il duce inapoi. Fara nici o problema. L-am intrebat si eu ce parere au vanzatorii si mi-a zis ca nu aia nu schiteaza nici un gest. E normal asa, la ei.

    Acum vad ca si la noi se poarta asta si na, putem profita de astea in limita bunului simt zic eu. Nu trebuie sa abuzam dar nici sa fim luati de fraieri de unii si altii ca pana la urma sunt banii nostri.

    Iar eu cred ca nu ma duceam inapoi cu o mobila veche sau folosita, pur si simplu o duceam inapoi. Vorba vine, ca nici nu am primit-o :P Dar na, nu m-am dus pentru ca nu am avut timp, azi timpul a valorat mai mult decat cei 630 ron pe care i-am pierdut.

    @mircea – Vezi tu numa’ udat cand ii zic Danei :P

    @Andrea S. – Abia astept sa vina sa ne arucam pe ea. Stii cat este de comoda? Nu ca alea multe pe care le-am incercat (mai ieftine, recunosc) de nu putem nici in magazin sa stau pe ele 3 minute. Eu sunt un tip comod, mie nu-mi place sa stau pe un scaun pentru ca nu ma simt bine si atunci cum sa-mi iau o canapea pe care sa nu stau comod?

    E firesc sa platesc mai mult daca vreau calitate. In plus, nimeni nu si-a pus problema pe aici cat e de mare canapeaua aia pe care eu “am aruncat” atatia bani ba mai mult au inceput sa critice. Ma rog, fiecare cu parerea si prioritatile lui. Pentru unii e comod sa stai pe jos, pentru mine nu, in plus, eu m-am invatat de prea multe ori in viata ce inseamna sa dai bani pe lucruri ieftine…

    N-as vrea sa va zic cati bani am dat pe prize, ca iar nasc un intreg scandal. :)

    Apropo, pe la tine pe acolo cat e o canapea? O canapea decenta la vreo 3.5m pe 2. ca asa cum am zis e o canapea in forma de L. Asa ii zice cica, nu cum eram noi invatati pe vremuri. Coltar e ala care are ambele laturi egale.

    @Amzis – Eu nu as putea sa cataloghez oamenii asa, in urma unor comentarii ;)

    Raspunde
  35. alin 9 Mar 2011 @ 00:06

    Prietene Cristi, Habar nu am cat costa o astfel de canapea :) Eu nu as fi dat atatia bani niciodata pe niste lemne. Intrebarea mea era unde ai gasit fantana aia cu bani :d . Te vad ca dai o gramada de bani pe diferite nimicuri(in opinia mea) si nu inteleg cum faci. Si eu cheltui bani cu nemiluita dar parca ma mai uit totusi si pe la altii. Ce zic oamenii astia pe aici cum ca ar trebui sa faci nus ce scandal, cred ca e inutil sa te zbati pentru o reducere de “doar 10% “. La cati bani ai dat pe lemnele alea e numai bine. Asa las-o asa cum a cazut.
    @Andrea.S te rog frumos sa iei o carte de gramatica a limbii romane. Scrii groaznic. Pur si simplu nu pot sa citesc. E alta limba ce scrii tu acolo. Te inteleg ca esti de o mie de ani in nus ce tara dar totusi; limba ta ar trebui sa o scrii corect. Daca nu, incearca sa folosesti cuvinte simple. E mai bine asa. Multumesc ;)

    Raspunde
  36. Daniela 9 Mar 2011 @ 00:14

    Fetelor, Andrea S. si Amzis – din respect fata de Cristi nu am sa raspund la rautatile voastre!! comentariile pe care le-ati facut vorbesc de la sine..

    Raspunde
  37. criserb 9 Mar 2011 @ 00:22

    @alin – De unde atata rautate? Si ma refer aici la comentariul adresat Andeei. Chiar asa de mult te zgarie pe ochi? Nu cred, dar e tipic romanesc, hai sa ne atacam unu’ pe altul decat sa facem ceva constructiv.

    Cat despre bani, e simplu, muncesc am, nu muncesc nu am. Dar sunt si momente in care nu am si totusi iau ceea ce imi doresc pentru ca as regreta sa dau bani pe ceva ieftin ca ulterior sa-mi para rau. E parerea mea. Altii ar prefera sa schimbe canapelele la 2-3 ani, eu nu. Eu vreau una sa-mi fie utila 10-20.

    Iar, cand zici “niste lemene” gandeste-te numa’ ca PC-ul ala pe care il folosesti e facut din niste sarma. Costul lui de productie e 2 lei si totusi tu ai dat pe el o caruta de bani. Oare de ce?

    Sau un blat calumea de bucatarie costa cateva mii de euro. La prima vedere e un lemn dar in timp iti dai seama ca poti sa tai porcul pe el si nu se zgaraie. Tot un lemn e. In plus, nici nu se produce in tara asta, pentru ca nu stim noi sa producem asemenea lemne.

    D’aia costa, multe sunt importate, tehnologia necesara producerii acelor lemne e destul de scumpa si… costa. Dar in final e asa cum zici tu, niste lemne ;)

    Raspunde
  38. criserb 9 Mar 2011 @ 00:26

    Si inca o chestie Alin, cand o sa faci un apartament de la zero o sa vezi singur ca o sa bagi in el ce e mai bun, pentru ca e al tau.

    Raspunde
  39. Amzis 9 Mar 2011 @ 00:49

    @Daniela bine fato :)))

    Raspunde
  40. Andrea S. 9 Mar 2011 @ 00:56

    Intimplarea face sa fim si noi in cautare pentru una dintre camere si chiar pot sa-ti zic -Diana are nevoie de una de 2,70 pe vreo 2,5-3m .Am vazut fara a exagera cu siguranta pina acum in ultimele 2 luni 500 -700 de canapele.Pentru faptul ca va ramine in camera respectiva chiar daca ea se va muta-TREBUIE sa fie una care sa ne multumeasca.O imagine reala pentru un pret iti poti face cind vezi produse din toate categoriile de pret. Asadar au ramas acum in cercul restrins vreo 5 modele. Noi vom opta probabil pentru 3-4 module care se pot combina .Pretul unui modul incepe cam pe la 700 de euro…il poti imbunatati daca vrei un material mai deosebit…Nu va fi o canapea in camera de zi- asa ca nu trebuie sa am o grija deosebita din ce material o comand…dar trebuie sa fie confortabila…si la testul de confort au cazut foarte multe modele care optic poate s-ar fi incadrat ;)
    Un model de marca te sare clar peste 4-5000 de euro.
    Avind in spate si o experienta cu un dormitor in camera odraslei marca “ikea”si o fosta bucatarie “made tot la ei” pot sa afirm in cunostinta de cauza…ca poti cumpara produse mai de calitate daca esti pe faza…ikea este ok daca vrei sa schimbi intr-o perioada relativ scurta mobila;)
    eu am facut la viata mea experimente diferite…nu mi-au placut niciodata camerele incarcate cu mobila- dar recunosc ca mi-a placut sa schimb mobila destul de des. Uneori fortata de imprejurari…alteori ca moft. Bineinteles ca nu am aruncat mii de euro…i-am reciclat prin Ebay ;) acum dupa atitea experiente- in noua casa-ne-am propus sa ne luam si noi “ultima mobila”…asta va mai dura vreo 2 ani pina terminam amenajarile interioare si stringem banii pentru ultima mobila ;) dar te asigur ca daca asta va fi chiar ultima …va fi o alegere care costa ;)

    Raspunde
  41. Andrea S. 9 Mar 2011 @ 01:37

    @ Alin – nu te pune nimeni sa citesti ;) o faci de buna voie ! Cred ca ti-am mai explicat odata ca refuz sa scriu cu anumite litere pentru simplul motiv ca eu asa am invatat cindva ;)Schimbarea lor nu ma face un om mai bun sau mai rau…prefer sa respect legi ceva mai importante decit astea de scris in romana ;)
    Dupa atitia ani citi am eu in spate de strainatati -poate este greu de crezut dar eu gindesc in germana si traduc in romana.Daca nu ai facut o asemenea experienta nu o vei putea intelege. Chestie de prioritati ;)
    Cind am sa ies la pensie promit sa imi iau un manual de gramatica limbii romane…acum timpul ma costa bani ;)si promit cu prima ocazie sa fac rost de un abecedar de pe vremea mea sa te conving ca si eu tot limba romana am invatat-o cindva ;)

    @ Cristi cred ca incet iti poti tria admiratorii .Explicati-mi si mie fratilor de ce nu va puteti bucura cind unuia ii merge bine?
    Seful meu mi-a zis odata ceva de genul” Nimeni nu m-a invidiat cind am muncit de dimineata pina seara-dar ma invidiaza cind vad ca traiesc mai bine decit ei”-chestia pare general valabila!

    Raspunde
  42. Daniela 9 Mar 2011 @ 10:06

    In urma cu aproape 2 ani si eu mi-am cumparat casa (ap. cu 3 camere) si am trecut prin perioada stresanta (dar si frumoasa) de renovari, modificari, am umblat prin magazine sa imi cumpar mobila..era o nebunie!! eu nu am motive sa fiu invidioasa pe tine ca ti-ai cumparat o canapea, slava Domnului am o casa mai frumoasa decat am visat, am mobilat-o cu toate cele necesare – in cea mai mare parte mobila e de la Ikea, mi-a placut marfa lor si preturile mi s-au parut O.K. fiecare face alegerile pe care le doreste si si le permite. Cat ai platit tu pentru canapea mie mi se pare o avere (eu am luat Hemnes de la Ikea si era cu totul vreo 2.000 RON si tot a fost un efort), dar nu am comentat nici un cuvant despre acest aspect pentru ca nu sunt in masura- probabil castigi foarte bine si iti permiti asa o cheltuiala. Comentariile mele au fost legate de returnare si atat. @Amzis – fii mai respectoasa, nu ma lua peste picior ca nu e frumos!

    Raspunde
  43. alin 9 Mar 2011 @ 10:33

    Cristi, si eu dau cu banii in stanga si in dreapta pentru ca am. Chiar ieri mi-am schimbat ceva la masina care costa niste bani. Dar m-am orientat si am gasit aceeasi piesa mult mai ieftin. Cat dai tu pe diverse chestii nu ma intereseaza chiar deloc. E problema ta. Dar asa ca chestie, sa stii ca si eu am returnat destule lucruri la magazin si mi-am luat banii inapoi.
    @Andrea.S imi pare rau daca te-ai simtit afectata de vorbele mele. Nu am vrut decat sa te ajut. In general lumea evolueaza nu ramane pe loc. Si eu am invatat la scoala sa scriu tot la fel dar m-am adaptat. Candva conduceam si eu o dacie dar m-am adaptat. Omenirea candva mergea cu caruta cu cai dar s-a adaptat. Totul se schimba in jur si nu e vina noastra. Asta e viata.

    Raspunde
  44. Andrea S. 9 Mar 2011 @ 14:00

    @ Alin ca sa fiu sincera mi-a placut argumentatia ta !Ultima ;)
    M-a deranjat doar esenta probelemei in toata dezbaterea.Adica fiecare ( innafara lui Mircea) a dus- duce sau este dispus sa o faca- un produs innapoi…dar cind e vorba sa se dea cu parerea…vorbim si dam cu pumnul in masa ca ai semnat un contract si produsul ti l-ai ales singur.Mai mult decit atit eu sint cea care recurge la tot felul de “scheme” -uitind ca de fapt produsele vandute ajung la noi consumatorii prin tot felul de canale de informare laturalnice care ne influenteaza decizia de cumparare…iar modurile in care esti atras sa cumperi un produs lasa foarte adesea bunul simt undeva departe.
    M-a deranjat si faptul ca s-a facut un subiect din pretul produsului…cred ca trebuie sa existe atita libertate ca fiecare sa isi ordoneze prioritatile.
    Tie ti-a fost poate mai usoara adaptarea deoarece o foaie care ti-e pusa dimineata pe masa este scrisa in limba romana. Foile mele sint scrise in germana ;) Daca este sa fiu sincera pina la sfirsit am sa recunosc si faptul ca nu am constientizat pina acum ca “zgiriie ” atit de tare faptul ca refuz sa ma adaptez.Am trecut “schimbarea” pe lista mea de prioritati…desi recunosc sta undeva la urma ;))
    Sa ai o zi buna!

    Raspunde
  45. Daniela 11 Mar 2011 @ 12:44

    ieri am fost cu mama la Real sa isi cumpere 2 pilote – era 50% reducere de pret! cand am ajuns la casa, casiera ne-a spus ca saptamana trecuta a cumparat si ea o pilota la fel,la pret intreg, din pacate nu a stiut ca vor fi reducerile astea..auzind asta, m-am gandit la “discutiile” avute aici ref. la canapeaua ta..voi credeti ca ar trebui sa duca pilota inapoi si sa cumpere alta (sau aceeasi) la pret redus??? eu nu cred ca se poate asta

    Raspunde
  46. criserb 11 Mar 2011 @ 12:53

    De putut se poate, acum trebuie sa si vrea asta ;)

    Raspunde
  47. albastru 16 Sep 2011 @ 10:00

    E un post mai vechi, dar mi-au atras atentia comentariile si faptul ca multi te-au judecat pt pretul canapelei de la Mobexpert. Imi place f mult aceasta firma si au intradevar lucruri de calitate. Perceptia asupra pretului poate fi diferita in functie de venitul fiecaruia sau de prioritati.
    Mie una nu mi se pare un pret mare pentru un obiect pe care il vei folosi probabil mai mult de 5 ani in fiecare zi. Si, pana la urma, pt ce e ok sa dai banii daca nu pt ambientul care iti va influenta starea de spirit zilnic?

    Raspunde
Comentează și tu

Sfat: Inainte de a apasa butonul de mai jos asigura-te ca ai folosit un limbaj decent si ca nu te cheama “masina de spalat”, daca nu vrei ca vorbele tale sa ajunga in spam ;)