Sari la conținut

Un hotel de 15 etaje construit in doar 5 zile

Deci, e incredibil asa ceva. Sa construiesti un hotel de 15 etaje in numai 5 zile, cu finisaje cu tot chiar mi se pare incredibil.

Asa ceva se intampla in China. Oare la noi de ce nu se poate? Ce au chinezii in plus si noi nu avem?

[Multumesc Alin]

Ti-a placut acest articol?
comentarii Facebook
14 comentarii
  1. MooNy 12 Nov 2010 @ 16:09

    Multe
    In primul rand muncitorii MUNCESC toti. Nu 10 stau si al 11 lea da la sapa. Care de fapt al 11-lea munceste 15 minute in pauza de masa.
    In al doilea rand au un plan bine pus la punct.
    In al treilea rand nu fura materialele si aleg tot ce e mai bun.
    Patru: nu au o birocratie asa retardata ca la noi…

    Sa mai zic?

    Raspunde
  2. Florea Cristian 12 Nov 2010 @ 16:23

    5. au tehnologie mai avansata ca a noastra. noi tre’ sa stam nu stiu cate ore ca sa se usuce nu stiu care ciment

    Raspunde
  3. alin 12 Nov 2010 @ 16:28

    @MooNy gresesti. Ei sunt comunisti.Si la noi s-au costruit lucruri in timp record. Spre exemplu pasajul unirii pe sub care trece metroul si pe deasupra trece Dambovita s-a construit in 37 de zile. O lucrare al dracu de grea. Bulevardul Dacia a fost facut intr-o noapte(ca trecea Leana pe-acolo a doua zi). In Rahova un bloc a fost construit de trei ori intr-o luna din cauza ca inginerii nu intelegreau de ce da Nea Nicu din maini cand trecea pe acolo. In capitalism nu ai sa vezi asa ceva. Palatul Parlamentului(cea mai mare cladire civila din lume) a fost facut asa cum il vezi acum in 6 ani. In capitalism oamenii au drepturi. In capitalism oamenii au libertati. In China nu exista asa ceva. Este adevarat acum ca noi suntem la extrema de jos. Si la noi s-ar face dar nu avem un guvern care sa vrea sa faca. Lucrarile mari de interes national(gen autostrazi) le poate face doar guvernul. Si atata timp cat in guvern vor fi pitici idioti prim ministrii si curve pe post de ministru toti condusi de un marinar betiv si chior asa va merge Romania.

    Raspunde
  4. Pavel 12 Nov 2010 @ 17:04

    Eu cred că e ca orice făcut în China și mai bine aș sta pe stradă decât în el.

    Raspunde
  5. MooNy 12 Nov 2010 @ 17:15

    @alin, mai da-o-n ma-sa de politica. Du-te si intreaba un chinez daca e dispus sa munceasca pentru banul care i se va da si va zice cu tot sufletul ca DA! Du-te la noi la o echipa de Dorei. Ba, in 5 zile terminati peretele de zidid… Pai da, coane mare, da` nu e asa usor, ca stii, un zid trebuie masurat, si sa tii rigla sa fie la 0 de grade si e greu dupa berica de la pranz… uite-acuma terminam.. in 3 saptamani.

    Raspunde
  6. alin 12 Nov 2010 @ 17:18

    @pavel gresesti si tu. Ai impresia ca ca e marfa din europa de pe Colentina? NU. In China se face treaba serioasa. Chiar si calculatorul de la care scrii e tot in China facut. Si celebrul deja iPhone tot acolo efacut. Ce vezi la noi este doar ce a fost refuzat in alta parte.

    Raspunde
  7. alin 12 Nov 2010 @ 17:30

    @MooNy totul e politica. Nimic nu misca in lumea asta fara politica. Cine crede altfel e foarte naiv. Eu am vazut muncitori romani in Spania care munceau la Palatu Regal din Madrid. Pai bagau baietii ca chinezii. Dar acolo politica este facuta de oameni care vad interesul national pe primul loc. Spania a construit in 3 ani arpoape 10000 de Km de autostrada. Oau ti se pare mult nu? Ei bine nu. Au ajuns sa aiba mai multi Km de autostrada ca Germania. In lume acum ii mai intrece doar China USA si Rusia ca numar de Km. In Zaragoza nu exista bloc mai vechi de 20 de ani. Pentru ca POLITICA Guvernului de Aragon este sa ajute cetateanul. Au si ei un fel de ANL ca al lui tanti Udrea. In primavara s-au apucat sa construiasca locuinte pentru cetateni intr-un cartier nou. La anu in primavara vor fi gata 20000 de locuinte. Deci POLITICA guvernului ajuta foarte mult. Totul este politica. Si daca la guvern nu se vrea apoi sa sti ca nici Dorel nu o sa vrea. E simplu

    Raspunde
  8. MooNy 12 Nov 2010 @ 18:21

    Politica se schimba, mentalitatea ramane la fel. Chinezii au fost obisnuiti sa isi faca munca. La noi de ce sunt atatia chinezi angajati pe negru pe un salariu de cacat? Ii pui si muncesc cu toata mana. Si acum louiesc in democratie.
    Cine i-a condus i-a obisnuit ca fara munca nu au nimic. I-a obisnuit sa invete o meserie, sa o practice corect. I-a invatat sa respecte un ordin si astfel oamenii aia isi dedica timpul de munca pentru MUNCA si timpul de familie FAMILIEI.

    Noi invatam 3 meserii, pe toate le practicam prost. Ne plangem ca nu primim bani deajuns pe asta dupa care ne petrecem timpul de munca plangandu-ne si timpul liber incecandu-ne amarul in bere.

    Intr-adevar politica impiedica multa dezvoltare la noi, dar uita-te asa: la noi se scad salariile… o data cu salariile scade si respectul, iar tu ca si client mai ca esti scipat intre ochi ca ai deranjat-o pe tanti din pilirea unghiilor pe birou. Si ca i-ai stricat discutia in care spurcai statul ca te-a lasat in curu` gol. Nu a lasat-o doar pe ea, ci inca 20 de milioane de romani. Asta inseamna ca pui fundu`n pamant si nu mai muncesti? Muncesti pe 3 milioane, dar aia 3 sunt din banii MEI, a celui care dau impozit si contributii. EU de ce as fi nevoit, cu grijile mele, sa ii suport laserele din ochi atunci cand ii cer un formular?

    Am auzit de la un prof o poveste cica-se reala de la asiatici. Managerul unei fabrici trebuia sa concedize mare parte din lucratori ca urmare a crizei in 2008 pentru ca cheltuielile erau prea mari. In sedinta angajatii au propus sa li se scada salariul pentru ca fabrica sa isi continue productia. AI vazut la noi asa ceva?

    Raspunde
  9. alin 12 Nov 2010 @ 19:03

    @MooNy nu ma convingi deloc. Cazul spus de tine se rezolva simplu intr-o tara cu o politica corecta. De fapt ce face politica? Pai politica face legi. Legile trebuiesc respectate. E; intr-o tara cu politica normala, tanti aia de la ghiseu ar zbura imediat de acolo pentru ca tu ca cetatean care are legea de partea lui si care se respecta te duci frumos si o reclami. In secunda 2 niste cetateni care te apara pe tine cu ajutorul legii vor face dreptate. Este simplu. Totul tine de politica. Mentalitatea o schimbi intr-o ora daca vrei. Faci legi serioase, faci niste oameni ai legii seriosi si gata. Incepi sa ai venituri la buget, incepi sa scazi coruptia si lumea incepe sa o duca mai bine. Din momentul ala mentalitatea de care vorbesti este istorie. Cand oamenii vad ca legea se respecta atunci si ei o vor respecta. In schimb in tara manelelor numita Romania asta nu se va intampla niciodata. Si da sa sti ca am vazut si la noi faze ca cea cu fabrica din Asia. Dar pentru ca manelistii care ne conduc au construit o politica de manelisti acea fabrica a fost inchisa. Nu mai fi naiva totul e politica.

    Raspunde
  10. Andreea. 13 Nov 2010 @ 08:30

    Eu am vazut in Germania o casa superba cu parter si etaj construita intr-o luna. E posibil,doar ca nu la noi.

    Raspunde
  11. mariana 13 Nov 2010 @ 19:33

    :o Ce chestie! Chiar cand intorceam monitorul sa arat filmuletul sotului meu pe ANTENA 1 se transmitea stirea despre acelasi hotel! Bravo CRI SERB!

    Raspunde
  12. gabi 22 Jun 2011 @ 22:57

    Nu inteleg de ce va agitati atata ca oricum nu rezolvati nimica…noi nu trebuie sa ne comparam cu nimeni ci trebuie sa fim cinstiti, crestini adevarati nu cu vorba, muncitori , iar cand toate astea le vom face vom fi un popor intelept care va fi binecuvantat de Dumnezeu si care va propasii in tot ceea ce va face. De ce americanii de atatia zeci de ani poate chiar sute sunt o natie binecuvantata? oriunde i auzi God bless america, pana si pe bancnota lor nationata scire God bless … sunt crestini practicanti( nu toti dar mult mai mult decat la noi ) si asta se vede in viata din belsug pe care o duc! Treziti-va!

    Raspunde
Comentează și tu

Sfat: Inainte de a apasa butonul de mai jos asigura-te ca ai folosit un limbaj decent si ca nu te cheama “masina de spalat”, daca nu vrei ca vorbele tale sa ajunga in spam ;)