Sari la conținut

Cum sa nu ai casco?

24226000046_large Vorbeam de dimineata la telefon cu un prieten si imi zicea ca a avut accident de masina, ca a atipit la volan si a intrat cu masina intr-un stalp. El nu a patit mare lucru, s-a lovit pe ici pe colo dar este ok, a scapat cu bine ceea ce pana la urma este important. 

Problema este masina. Masina e varza. L-am intrebat daca a avut casco si mi-a zis ca nu. Ca nu si-a permis sa mai dea 200 ron pe luna pe casco. Am ramas surprins. Ok, inteleg ca banii sunt o problema dar nu inteleg cum iti permiti sa-ti iei un Audi A4 si sa nu-ti permiti sa-i faci casco. Pai daca nu iti permiti sa ti-o asiguri, la ce naiba o iei?

E o fitza, stiu… sa-ti iei masina cat mai misto dar tu sa nu ti-o permiti. Ceea ce ma ingrijoreaza este ca lucrul asta e general. Lumea isi ia masini care mai de care, dupa care nu mai au bani de asigurare.

Stiu, toti zicem ca noua nu o sa ni se intample… dar si atunci cand se intampla… ramanem fara masina, ca deh nu am avut bani sa o asiguram si cu creditul pe care o sa-l mai platim vreo 4-5 ani la banca. Oare merita?

De ce nu ne luam masini mai ieftine pe care sa le putem asigura?

Mare e grandomania asta la romani… afara nu prea vezi asa ceva, ei isi iau masini mici care sunt lovite pe toate partile dar isi fac treaba cu ele… la noi in schimb trebuie sa fie cat mai mare ca sa vada “vecinul” ca noi avem bani/valoare…

Si ne plangem de tara asta… pai cred ca in primul rand ar trebui sa se schimbe mentalitatea omului ca sa putem merge inainte, pana atunci… ramanem “frate cu codrul’”

Hai, contraziceti-ma, sa vad care sunt argumentele voastre.

[sursa poza]

Ti-a placut acest articol?
comentarii Facebook
41 comentarii
  1. Oana 28 Mar 2010 @ 15:21

    Io’ nu te contrazic. Ai perfecta dreptate :d

    Raspunde
  2. memepistu' 28 Mar 2010 @ 16:41

    Nu prea e nimic de contrazis!Am o gramade de prieteni in situatia de mai sus!Si daca ai sa te uiti pe site=urile de profil cu vanzari auto, ai sa vezi o gramada care vand masini si accepta ceva mai ieftin si diferenta!Unii si-au dat seama ca nu-si pot permite masinile si acum incearca sa scape de ele.
    Dar de cei ce nu-si permit sa faca revizia la masina ce ziceti?Ca umbla cu masina pe butuci si o baga in service atunci cand nu mai porneste, sau cand la semafor vede ce-l depaseste propria roata!

    Raspunde
  3. AmZis 28 Mar 2010 @ 18:03

    argumentul e ca si eu am o masina mai scumpa decat audi a4 ala si nu am casco. am avut un an apoi nu i-am mai facut. o conduc de 3 ani si multumesc ca nu am avut nici un incident cu ea,doar o mica zgarietura ;) aici nu e vorba ca m-am zgarcit sau ca nu mi-am permis. pur si simplu am uitat vreo 2 luni dupa ce a expirat si nu i-am mai facut. merg de vreo 2 ani fara casco

    Raspunde
  4. criserb 28 Mar 2010 @ 18:21

    Daca ei bani e treaba ta daca iti faci sau nu si-ti permiti sa o repari atunci cand dai cu ea in pom… dar daca nu ai bani si ai luat masina pe credit.. nu e pacat sa dai bani bancii si tu sa nu te folosesti de masina?

    E adevarat ca exista posibilitatea sa nu ai nevoie niciodata de casco si sa fie niste bani aruncati, dar in situatia unui accident mai mare… atunci dai de greu.

    Stiu ca noua nu ni se poate intampla… dar daca se intampla? :(

    Eu cel putin n-am avut niciodata masina fara casco si chiar i-am stors de bani, nu am ezitat niciodata sa-l folosesc. Nu am avut incidente, dar cand se strangeau mai multe zgarieturi ma duceam cu masina la constatare si o reparam. Mai trecea un an, doi si tot asa.

    Raspunde
  5. AmZis 28 Mar 2010 @ 18:30

    ai dreptate. si eu as simti nevoie sa o fac acolo unde s-a zgariat :). e a nevestemii si a dat cu ea intr-un colt de raba :)) nu e f tare dar na. daca plateam 2 ani la casco cred ca tot pe acolo ajungeam.poate un pic mai mult cu casco.
    oricum e bine sa ai, indiferent de ce masina detii . cum spuneam, am uitat si iar am uitat si tot asa. ma luam cu altele da la casco nu m-as fi dus:)
    sper sa nu fie niciodata nevoie :P
    NEGLIJENTA COSTA.
    Si apropo de articol, nici eu nu sunt de acord cu cei care isi fac credite pe la banci dar nu pot sa intretina o masina(revizii,asigurari,etc.)
    Eu ieri am fost la service si mi-a dat o veste ‘cat se poate de buna’ : costa 14 milioane revizia… 8-|

    Raspunde
  6. AmZis 28 Mar 2010 @ 18:32

    ceva de genu asta
    el : ati schimbat placutele ?
    eu : da, acum 2 luni
    el : aaa, atunci e ok, costa intre 1200 si 1400 ron ….
    eu : asa ieftin ? fain,o sa revin cu un telefon :)

    O sa ma mai gandesc daca ma duc la reprezentanta pentru ca masina a iesit din garantie si nush daca se merita pentru un schimb de filtre si de ulei sa dau 350 de euro… nu ?

    Raspunde
  7. memepistu' 28 Mar 2010 @ 18:50

    Uleiul nu are cum sa te coste mai mult de 3-4 mil (in caz ca e bmw si ai nevoie de 8 litrii) filtrele la fel 4 mil, iar manopera maxim 2 mil!Si tot nu ajungi la 14 mil.Reprezentatele in general practica preturi foarte mari la manopere sa-si scoata cheltuielile cu sediile luxoase si armata de mecanici(de obicei 2-3 stiu meserie si restul sunt pioni)!

    Raspunde
  8. AmZis 28 Mar 2010 @ 18:53

    ai dreptate memepistu’ dar ce sa-i faci. multi zic aaaa da cum sa nu te duci la reprezentanta,esti fraier. daa,nimic de spus, cand ai de schimbat cate o piesa la motor sau ceva , te duci ( dar si atunci ai toate sansele sa iti faca mai bine si mai ieftin in alta parte ) dar asa cand schimbi uleiul, daca te enervezi il schimbi si acasa ( vorba vine ).

    Raspunde
  9. octavian 28 Mar 2010 @ 19:20

    Cristi iti aduc aminte ca ai un prieten care are o masina care incepe tot cu A, numai ca-l urmeaza un numar mai mare dupa, care nu are Casco.
    Parca zicea ca il costa in jur de 800 euro pe luna… oare merita?

    Merita doar daca esti varza la condus si intri intr-un copac, daca esti un sofer bun si nu te urmareste ghinionul nu ai ce sa patesti.

    Bine ca mi-ai amintit ca nici eu nu am casco :) Prietenii stiu de ce!

    Raspunde
  10. criserb 28 Mar 2010 @ 19:29

    @Octavian – toti suntem asi la volam, dar atunci cand se intampla neprevazutul o sa plangem… Cat despre prietenul care are A8-ul si nu are casco e alta poveste. El are bani sa si-o repare chiar daca da cu ea in pom :) chiar daca atunci o sa planga…

    Ma refer la noi, astia care nu avem de unde sa scoatem din buzunar 3-4-5000 de euro atunci cand dam cu ea in pom…

    Sunt cazuri in care oricat ai fi de as si nimeresti pe o pata de ulei intr-o curba.. sa nu se stie in ce te opresti… sau… sa-ti sara o caprioara pe masina dintr-o curte (cum am patit eu) si cazuri din astea neprevazute sunt o multime.

    Casco e sfant man chiar daca esti AS.

    Raspunde
  11. AmZis 28 Mar 2010 @ 19:34

    ala e ghinion cu caprioara :)) sfinteste masina :))))) . am patit si eu intr-o seara cu o caprioara si cu o barza. la diferenta de 20 de minute de condus ( nu in Romania ci in Germania ) . Caprioara am evitat-o dar la barza i-a sarit capatana :P

    Raspunde
  12. criserb 28 Mar 2010 @ 19:36

    Ghinion man, nu zic nu, dar din ghinion se intampla majoritatea accidentelor ;) Chiar am sa scriu un post cu cele mai ciudate situatii/accidente pe care le-am avut, 10x pentru idee

    Raspunde
  13. AmZis 28 Mar 2010 @ 19:50

    npc . am avut si eu un accident stupid. m-au cam trecut vreo 100 de ape ( cum se spune in popor).
    Veneam de la Neamt si dupa Focsani( la vreo 15 km ) imediat dupa ce am iesit dintr-o localitate , cei drept am calcat-o putin ( aveam 140 km/h ) am intrat intr-o curba la stanga,pe banda mea fara sa o tai.
    Un tigan cu un Audi A6 a intrat pe contrasens si in ultimu moment am tras dreapta tare tare de volan pana la marginea santului dar tot nu am putut sa il evit. Am auzit un POC mai mare si am vazut oglinda cum s-a izbit si a sarit flenduri din ea. M-am uitat in spate si el dupa ce a auzit sunetul a tras de volan dreapta ( presupun ca adormise la volan ).
    Dupa ce m-am dezmeticit ,m-am intors dupa el ,omu ii dadea cu tupeu inainte. L-am blocat dupa vreo 1 km ( nu va mai zic cu ce viteza m-am intors :)) ) Ma dau jos din masina si incep sa ii zic ca e bou ,ca ma omoara ,ca ce plm face ,adoarme la volan , etc.
    Omu imi spune ca sunt nebun , ca eu am intrat pe contra-sens si pana la urma urmei masinile nu au nimica :)))). Sa imi cada ceru incap. Iarasi panarama. Ii explic la prost ca oglinda face vreo 1000 de euro daca nu si mai mult. El nimic, o tinea pe a lui. Ma enervez , sun la POLITIE si ma transferau dintr-o parte in alta, ba la Focsani , ba la Buzau ( ca nu apartine de noi,nu e in competenta noastra,suntem ocupati,nu avem masini,sunt la alte accidente mai importante,chestii ca la noi in RO)
    Buun,acum omu a inceput sa o dea in amenintari ,ca el cheama tiganii,ca nu stiu ce , ca el e din sat de aici ,etc. Acum eu m-am cam speriat,tinand cont ca eram in masina cu 2 femei. Ii zic: Chemi tiganii ? Stai 2 secunde sa scot carabina din portbagaj si m-am facut ca ma duc la portbagaj. Iin secunda 2,cioara mea era cel mai cuminte. Hai frate ca ne intelegem ca nu stiu ce.
    Una peste alta, unde vroiam sa ajung…. Cioara nu avea asigurare la masina …Intr-un sfarsit, tot eu baiat fin , l-am lasat sa se duca acasa si sa aduca alta masina sa facem actele pe aia (era o duba , ca si cum ar fi intrat cu aia in mine )
    Cea mai tare faza. La politie imi spune : Hai frate sa ne intelegem , iti dau un milion si ramane asa :)))) S-a apucat si militianu de ras :))
    Asa ca , grija mare la cei fara asigurare.
    Cristi ,in loc sa-mi scriu mie un articol despre asta ti-am postat tie coment :)))

    Raspunde
  14. Lukkaso 28 Mar 2010 @ 19:58

    Ai uitat sa subliniezi ca majoritatea soferilor cu audi sau bmw pe langa faptul ca nu au casco, mai si locuiesc cate 4-5-6 insi intr-un apartament de 2 camere.Stau cu orele la coada pt a face un dush si isi impart frigiderul cu inca 100 de persoane dar au masina sexy de 15-20 de mii de euro si telefon E71 de 15 milioane .

    Raspunde
  15. AmZis 28 Mar 2010 @ 20:00

    @Lukkaso tu o dai aici in invidie de acum. prea exagerezi. sunt asa,cunosc si eu dar nici cum spui tu

    Raspunde
  16. Lukkaso 28 Mar 2010 @ 20:10

    @Am zis…tu ai observat cate passaturi,opeluri si forduri sunt in romania? Crezi ca toti locuiesc in vile? Iti zic eu : locuiesc in apartamente de 2-3 camere cu parintii sau cu fratii,sau poate chiar in chirie.Probabil ma ataci deoarece te aflii intr-una din siuatiile de care vorbesc eu,dar nu trebuie sa o iei in nume personal.

    Raspunde
  17. maddy 28 Mar 2010 @ 20:30

    am masina noua si n`am casco, doar RCA. am destule cheltuieli si 200 lei in plus pe luna nu m`ar bucura prea tare. plus ca circul doar in oras si sunt sanse minime sa`mi distrug complet masina mergand cu 50km/h.

    Raspunde
  18. criserb 28 Mar 2010 @ 20:39

    @AmZis – e bine ca pana la urma ai scapat si ti-ai recuperat banii ca altfel o puneai de 1000 de euro din cauza unuia fara asigurare. Sa nu mai zic de faptul ca era tigan si cine stie ce mai putea sa se intample… bine ca ai scapat asa ;)

    @Lukkaso – chiar nu are importanta cu cine si cum locuiesc proprietarii masinilor, cel putin nu in acest post. Ma refeream strict la casco :)

    @maddy – sa fie asa cum zici si sa nu ai evenimente neplacute. Asa cum am zis toti credem ca noua nu ni se poate intampla (inclusiv eu), dar uite ca se mai intampla. Si pretenul meu circula cu viteza mica, in oras… venea de la munca, a atipit si s-a oprit in stalp :(

    Raspunde
  19. AmZis 28 Mar 2010 @ 21:01

    @Lukkaso eu cred ca esti vreun frustrat care conduce un cimitir pe 4 roti (gen dacia) si o dai in oameni cu passat si opeluri. Nu stiu de ce ti se pare asa o mare filozofie sa ai un opel sau un passat. Mie mi se pare ca esti mai detestept. Un om care si-a luat o masina din asta s-a gandit de 2 ori. A zis ca decat sa isi cumepere un logan la 10 mii mai pune inca 5 si isi ia o masina mai trainica, chiar daca stau nush cate persoane in apartament.
    Asa crezi tu, ca daca ai passat tre sa stai in pipera sau tunari,sau snagov ? :) Ala care sta cu cateva persoane in casa inseamna in mare parte ca sta cu familia. Acuma sincer ? ce masina ai ? Dacia ? Iti e ciuda ca altii trec pe langa tine si iti stropesc geamul ala la care stergatoarele nu sterg deloc si te apuci sa plangi in pumni si sa strigi in gura mare ca intr-o zi iti vei lua si tu o masina ca cea care te-a stropit ? Ca o sa dai si tu ceata la altii ? Nu asa gandesti ?

    Raspunde
  20. AmZis 28 Mar 2010 @ 21:04

    Scuza-ma cristi ca postez poate prea mult, dar m-am enervat .
    @ Lukkaso in primul reply nu te-am atacat deloc. in al doilea,evident.Daca tie ti se pare ceva anormal sa stai cu parintii si sa ai o masina de 10.000 ,20.000 te inseli. Fie ca stai in apartament,vila, castel,etc.

    Raspunde
  21. criserb 28 Mar 2010 @ 21:06

    @AmZis, nu e nici o problema, comenteaza cat vrei tu ;)

    Raspunde
  22. AmZis 28 Mar 2010 @ 21:09

    @criserb : Danke :) poate dai si un premiu :-\”

    Raspunde
  23. Pingback: Accidente ciudate

  24. Andrea S. 28 Mar 2010 @ 22:06

    si totusi care era esenta problemei? Ah da casco ! Nu am sa inteleg niciodata ce are marca unei masini cu statusul unei persoane…cred mai de graba ca fieare e liber sa aleaga dupa punga..moft…acum sa inteleg ca toti nemtii care au cumparat Dacii sau francezii sint cum??
    Va zic eu constienti ca pierderea e minima la masina achizitionata…ca nu au nevoie de toate “extra”-urile alea la 3 km citi face nevasta cu odrasla pina la scoala…etc…etc…etc…Casco e optiunea fiecaruia la fel ca marca masinii…nu ai sa convingi p enimeni postind…ii tragi de mineca dar tot atita iese…cel mult cind se intimpla sa-si aminteasca de postarea ta…

    Raspunde
  25. Flamandu 28 Mar 2010 @ 22:11

    Prostul care nui fudul ala se cheama R O M A N.

    Raspunde
  26. Lukkaso 28 Mar 2010 @ 22:28

    @ Am zis…deci sa inteleg ca stai cu parintii si ai masina de 20 mii? Ok atunci..nu are rost sa incit spiritele,fiecare isi asuma decizia pe care o ia in viata.
    Cat despre mine este adevarat ca am o masina ieftina,sub 12 mii de euro (nu dacie)si asta pentru ca am preferat sa investesc in viitor ,mai ales ca nu dorm in masina si nici nu mai am varsta sa ma plimb pe magheru in masina de lux. Deja dupa un an de la achizitie masina face 7000-8000 euro deci am pierdut 3000-4000 in numai 12 luni. Peste inca 2 ani o sa o dau cu 4000 poate. Daca tu imi explici de ce este o afacere buna aceasta investitie atunci eu imi cer scuze public.
    Pana atunci eu am ales a 2-a varianta,sa imi asigur un acoperis deasupra capului si deabia dupa aceea, dupa 5 ani cand voi termina ratele la casa voi trece probabil la un passat sau audi. pana atunci ii las pe toti cocalarii manelisti sa se umfle cu masinile lor de zeci de mii de euro in timp ce mananca acasa ciorba cu paine. Tineretea este scurta si viata unei masini la fel.Tu ai 21 de ani si inca nu realizezi acest lucru.Si cu asta am pus punct. Nu voi mai raspunde la atacurile tale,daca ai ceva de reprosat ma poti cauta pe privat.

    Raspunde
  27. AmZis 28 Mar 2010 @ 22:58

    @Lukkaso : aha, deci si tu iti vei cumpara candva o masina scumpa nu?ceva nu se leaga aici.
    Hai sa iti raspund la presupunerile tale:
    1. nu stau cu parintii ,stau cu viitoarea nevasta
    2. conduc o masina putin mai scumpa de 20.000(nu o dau in laude,doar iti raspund la intrebari )
    3. am un acoperis
    4. am ce manca
    5.masina nu este o investitie ci o necesitate. acum fiecare de necesitatea lui.unul vrea doar necesitate,altul vrea necesitate si putin siguranta,altul vrea necesitate ,siguranta mai multa si putin lux,altul vrea necesitate ,siguranta si lux,altul vrea necesitate ,consum mic,etc.,si lista poate continua.
    Nu te-am atacat in primul reply,ti-am spus si mai sus. in al doilea da, pentru ca ai inceput sa faci tu propuneri.
    Acum nu stiu cum sa iti spun, fiecare are dreptul sa aleaga ce crede ca este mai bine.
    Cum spuneam, masinile nu sunt o investitie decat cele foarte scumpe ,sute de mii. Si eu , conduceam acum 3 ani un espero si nu imi era rusine dar mi se strica odata la 1.000 de km. La 2 saptamani dadeam prin service.
    Stii cum e aici, la masini? exact ca si cum ti-ai lua o pereche de adidasi de 20 lei in obor si dai o tura de parc cu ei si cand ai ajuns acasa constati ca nu mai ai talpa. Ori iti cumperi o pereche de adidasi de 200 de lei si vezi ca faci 10 ture de parc si nu au nimic(un simplu exemplu )
    Asa si cu masinile. Ai o masina mai ieftina, faci vizite mai dese la service. Ai o masina mai scumpa( daca e scumpa nu neaparat tre sa fie si buna ) si nu prea dai cu ea pe la service decat pe la revizii. Cu masina pe care o conduc acuma nu am avut nici o problema,nici macar un bec nu s-a ars ca sa zic asa. Deci ? Care e concluzia ? Ca tre sa iti cumperi o masina ieftina ? Sau ce?

    Raspunde
  28. memepistu' 29 Mar 2010 @ 04:34

    Scrisesem initial o polologhie destul de lunga, dar am taiat-o si am sa fiu foarte scurt!
    Fiecare isi traieste viata in consecinta cu varsta:
    -Amzis se gandeste la masini,lux,coupe-uri si nu greseste ca o face!
    -Lukkaso pune familia pe primul loc si foarte bine face!
    Nimic din toate astea nu e rau si nu dauneaza nimanui, dar asa suntem crescuti noi sa judecam dupa aparente!Daca ai masina de lux esti un hot cocalar sigur, daca ai logan,chevrolet,matiz,tico etc esti un muritor de foame cu rate la banca!
    Este prea multa invidie inoculata in noi de cand suntem mici…

    Raspunde
  29. Valy & Deima COFARU 29 Mar 2010 @ 08:09

    Este o idiotenie sa faci o investitie si sa nu iti poti permite sa iti asiguri investitia si in cateva clipe sa pierzi tot ceea ce ai investit !
    Aici nu poti sa iti cumperi o masina de la dealer fara sa iti faci asigurare CASCO.

    Raspunde
  30. octavian 29 Mar 2010 @ 09:18

    Nu stiu de ce, dar am impreis ca acest post a fost un Advertorial :)

    Raspunde
  31. maddy 29 Mar 2010 @ 09:44

    amzis: legat de masini, taica`meu are un logan de vreo 3-4 ani. a zis ca in afara de revizia anuala nu a dat pe la mecanic pentru ca masina nu a avut nici o problema si e foarte multumit de ea.
    asa ca se poate sa n`ai probleme si cu o masina mai ieftina.

    Raspunde
  32. ionut_d 29 Mar 2010 @ 09:51

    Intrebare oarecum pe langa subiect. Cristi, ce/cum treci la casco sa iti repare toate zgarieturilele de pe masina? La ultima intrare in service a trebuit sa fac 2 dosare pentru o chestie care putea fi trecuta pe un dosar. La cine ai casco?

    Raspunde
  33. octavian 29 Mar 2010 @ 10:09

    @ionut_d daca nu ai franciza nu ii intereseaza si iti fac un singur dosar ;)

    Raspunde
  34. ionut_d 29 Mar 2010 @ 10:12

    Nu am, si totusi, am facut 2 si am ramas si cu vreo 2 zgarieturi nefacute pentru ca…ar fi trebuit sa fac al 3-lea dosar.

    Raspunde
  35. Sby 29 Mar 2010 @ 11:01

    Depinde cat e asigurarea, mie mi-au cerut prima anula de 8.000 euro, nu mi-am facut pentru ca mi se pare exagerat sa dau pe casco cat o masina de clasa medie.

    Raspunde
  36. criserb 29 Mar 2010 @ 12:46

    @ionut_d – daca par incidente diferite, de exemplu care nu le poti declara ca intamplate in parcare iti fac dosare diferite. Eu am zis ca asa am gasit-o in parcare si mi-au dat pe toate chestiile de pe masina.

    Raspunde
  37. AmZis 29 Mar 2010 @ 12:59

    @maddy : da maddy , ai dreptate dar acum depinde si de cati km a parcurs, pe ce drumuri a mers, cata grija a avut de ea. acum poti sa ai si un oltcit ,dar daca il scoti numai duminica sigur nu vei avea probleme cu el.
    @memepistu’ : 10x memepistu’ . singurul care imi ia apararea.
    eu am incheiat subiectul aici. va astept la celelalte posturi sa ne ‘certam’ :p

    Raspunde
  38. epep 3 Apr 2010 @ 15:24

    @am zis: te contrazic, si eu coduc un logan, are 2 ani, km de nu iti imaginezi si pe langa revizii reparatiile au fost: schimbat o bieleta si amortizoare. Dacia Logan e o masina cu un raport calitate pret excelent

    Raspunde
  39. adisor 30 Jun 2010 @ 18:12

    Adevarat! E bine sa ai casco cand iti permiti!
    Sa nu uitam cate PETARDE sunt in trafic si cum s-au dat si probabil se dau in continuare permisele !!

    De exemplu, io, in coloana stand la semafor, o petarda cu W de Sibiu mi-a dat-o in spate stand pe loc=)). Masina mea noua nu facuse o luna!
    Sunt cateva situatii in care asigurarile nu iti deconteaza paguba ( de ex.daka era beata, drogata) …tre sa ajungi pe la procese se pare…asa ca ai varianta 2 CASCO ..care ..cateodata nu isi merita de loc banul dar…e SFANT!!!

    Raspunde
  40. Catalin 28 Sep 2014 @ 02:42

    Lucrez de peste 2 ani in asigurari deci vand zilnic rca , casco you name it. Pot sa scriu o carte despre toate situatiile intalnite, dar pe scurt, multi nu-si permit masinile, nici macar logan-uri sau se zgarcesc si la 1 leu diferenta intre asiguratori.

    Raspunde
  41. WILLIAM 31 Dec 2014 @ 16:18

    Eu am avut CASCO la UNIQA.

    In perioada iunie 2013 – iunie 2014;

    Costa 112 ron/luna; dupa ce a expirat, m-am dus, ca sa semnam iarasi, dar, magarii au recalculat polita si au cerut 370 ron / luna si nu am acceptat;

    NU am fost implicat in accident veci si am permis de peste 10 ani.

    Am un Ford Focus Break, din 2006, 109 cp

    Raspunde
Comentează și tu

Sfat: Inainte de a apasa butonul de mai jos asigura-te ca ai folosit un limbaj decent si ca nu te cheama “masina de spalat”, daca nu vrei ca vorbele tale sa ajunga in spam ;)