Sari la conținut

Aqualand Deva

Zilele trecute am ramas impresionat, intr-un mod placut, asa cum nu credeam ca pot sa mai raman prin tara asta. Dar stiti cum, am ramas masca.

Colegii din “Vizita in HD” m-au invitat la Aqualand Deva. L-au laudat foarte mult, mi-au spus ca este la fel cu Tauern Spa Kaprun, doar ca nu are piscinele exterioare, cele cu apa termala. In rest este la fel, ba chiar are mai multe bazine in interior.

Sincer n-am avut incredere in ei si am preferat sa urc la cetate, sa fac cateva poze de sus. Le aveti mai jos daca tot am adus vorba despre asta.

(click pentru marire)

DSC_3478_stitchDSC_3462DSC_3475_stitchDSC_3477DSC_3484DSC_3486_stitchDSC_3492

Dupa ce am terminat cu cetatea, pentru ca sincer sa va zic, n-am avut mare lucru de vazut pe acolo (niste stanci, niste pietre si o incercare, pururea neterminata, de restaurare), am coborat in oras si ne-am dus la aqualand.

Am fost pe tereasa si am baut niste beri. Totusi, de acolo se putea vedea in interior, se puteau vedea piscinele. Era wow. Chiar asa cum mi-a povestit Sebi. Curat, eleganat, piscine de toate felurile, cu curenti de apa, cu valuri, cu mai stiu eu ce. Exact ca la Tauern Spa.

Despre Tauern Spa din Kaprun n-am apucat sa va povestesc asta iarna, dar credeti-ma ca este un spa senzational, cel putin din ce-am vazut eu in Europa asta.

De la Aqualand Deva, n-am foarte multe poze, vreo 3, deh, n-am vrut sa merg :( Prima este de cand i-am parasit pe colegi, inainte sa urc la cetate,

iar urmatoarele sunt facute inainte sa inchida, cand am prins un moment.

DSC_3498DSC_3499DSC_3500

Pozele nu au resusit sa surprinda marimea aqualand-ului, dar daca o sa ajungeti pe acolo o sa vedeti ca am avut dreptate.

Este foarte misto sa faci astfel de excursii prin tara, vezi o multime de lucruri la care nu te asteptai. Si astea, pentru mine sunt chiar in judetul in care m-am nascut, nici nu vreau sa imi imaginez cate chestii misto as vedea daca as aceepta invitatiile tuturor celor care ma invita in intreaga.

Frumos. Se pare ca avem si lucruri cu care putem sa ne mandrim, nu doar “stirile de la ora 5”. Pacat insa ca astea nu-s asa apreciate, nu-s asa like-uite si share-uite :(

Dar asta-i viata, cine are ochi sa aprecieze, apreciaza, cine nu… se uita la stirile de la 5 ;)

Vizită în HD” 2013 este un eveniment organizat de Denisa şi Sebastian Bârgău şi HD Travel. Proiectul este susţinut de Primăria Oraşului Simeria, Agenţia de turism TOC Internaţional, Best Hotel Hunedoara, Cred ONG, CastelulCorvinilorHD.ro,Webbusiness.ro. Partener media: săptămânalul REPLICA.

Ti-a placut acest articol?
comentarii Facebook
4 comentarii
  1. mkn 19 Jun 2013 @ 01:06

Voi faceti un lucru bun ca promovati, dar problema e tot la ei ca isi dau la gioale singuri. Am intrat pe site-ul lor si nu le merge nicio sectiune, deci nu poti afla nimic in plus.

2. criserb 19 Jun 2013 @ 01:10

@mkn – asta este alta chestie la romani, nu stiu sa se promoveze singuri, chiar daca fac un lucru bun… mai este pana o sa invete si ei.

3. dojo 19 Jun 2013 @ 10:16

Cetatea de la Deva este chiar un reper misto de tot. Si o spune unul care a mai urcat la destule ‘ruine’ din astea. Plus ca telecabina aia sau cum ii zice e o aditie excelenta. Am avut o senzatie de maxim ‘occidentalism’, cand am fost acolo (acu’ o saptamana si ceva, plus in 2011). Au facut multi pasi inainte si se vede in numarul de oameni care urca acolo.

Aqualand-ul este excelent. Mic, dar impecabil impartit, incat nu te deranjeaza dimensiunile. Marea problema (si singura pe care am remarcat-o) este la dusuri, unde te speli ca intr-un lagar, la comun, intr-o camera toata lumea (de un sex, macar atat). Basca faci striptease in fata intregului vestiar (care este la comun), cand se deschide usa. Ingrozitor planificat si pus la cale. Ar fi utili niste pereti din aia chiar foarte subtiri, doar sa desparta si niste locatii unde sa-ti atarni prosopul si bulendrele de dus, sa nu te plimbi in ‘aia’ goala dintr-o parte in alta a incaperii.

In rest .. am fost foarte impresionata de munca de acolo. O investitie desteapta, care sigur scoate bani.

Mancarea de la restaurant a fost buna de tot si servirea ireprosabila.

4. criserb 19 Jun 2013 @ 10:31

@dojo – cetatea aia este la fel de cand o stiu eu. Ok, au mai renovat putin la ea, dar prea putin. Inca nu ai ce prezenta turistilor. Este adevarat ceea ce spui, mijlocul ala de transport, nici eu nu stiu cum sa-i zic, este excelent si te face sa te simti ca in vest. Dar cam atat.

Sper sa vad cat mai curand cetatea restaurata pentru ca turistul sa poata vedea ceva cu adevarat.

Comentează și tu

Sfat: Inainte de a apasa butonul de mai jos asigura-te ca ai folosit un limbaj decent si ca nu te cheama “masina de spalat”, daca nu vrei ca vorbele tale sa ajunga in spam ;)